Live Κίνηση
Περισσότερα
Mercedes-Benz EQ

Mercedes-Benz EQA: Εξελιγμένη ανάρτηση για άνεση και οδηγική ευχαρίστηση

Ελλάδα 6:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes-Benz EQA: Εξελιγμένη ανάρτηση για άνεση και οδηγική ευχαρίστηση

Mercedes-Benz EQ

Mercedes-Benz EQA: Εξελιγμένη ανάρτηση για άνεση και οδηγική ευχαρίστηση

Mercedes-Benz EQ

Για την Mercedes-Benz η ηλεκτροκίνηση όχι μόνο δεν στερεί την οδηγική ευχαρίστηση αλλά ανοίγει νέους ορίζοντες. Και η νέα EQA με την εξελιγμένη ανάρτησή της επιβεβαιώνει και στην πράξη αυτή την αντίληψη.

Advertisement
Advertisement

Όσοι υποστηρίζουν ότι η ηλεκτροκίνηση θα αφαιρέσει από τα αυτοκίνητα την οδηγική ευχαρίστηση, κάνουν τεράστιο λάθος. Τα χαρακτηριστικά των ηλεκτροκινητήρων είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, με την αμεσότητα στην απόδοση της ισχύος και τις κορυφαίες επιδόσεις να δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μία εντελώς νέα αντίληψη της κινητικότητας.

Στην Mercedes-Benz φροντίζουν ακόμα περισσότερο στο να μην χαθεί στο ελάχιστο η χαρά της οδήγησης, κάτι που επιβεβαιώνεται στη νέα EQA και στην πολύ “ψαγμένη” ανάρτησή της, η οποία δημιουργεί ένα δυναμικό πακέτο με εμφανή τα σπορτίφ στοιχεία.

Η στάνταρ ανάρτηση της νέας EQA εφοδιασμένη με αμορτισέρ και ελατήρια ενώ όλες οι εκδόσεις έχουν μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Η προαιρετική ανάρτηση με Adaptive Damping System προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει αυτός τη λειτουργία της, και με το πάτημα ενός κουμπιού να την προσαρμόζει είτε προς την σπορ οδήγηση είτε προς την άνετη μετακίνηση.

Advertisement
Advertisement

Η ανάρτηση της νέας EQA αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός, με πολύ εξελιγμένη στήριξη και ψαλίδια από σφυρήλατο αλουμίνιο έτσι ώστε να είναι μικρότερες οι μη αναρτημένες μάζες. Τα ακραξόνια είναι κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο προσφέρονται

Advertisement

Όλες οι ΕQA έχουν μία πολύ εξελιγμένη πίσω ανάρτηση με τέσσερις συνδέσμους. Υπάρχουν τρεις εγκάρσιες σύνδεσμοι και ένας βραχίονας σε κάθε τροχό έτσι ώστε να επιτυγχάνουν τη μέγιστη σταθερότητα, την αντοχή στις εγκάρσιες και πλευρικές δυνάμεις και τον υψηλότερο βαθμό άνεσης. Ο πίσω άξονας εδράζει σε υποπλαίσιο, έτσι ώστε να απομονώνεται από το αμάξωμα μέσω ειδικών ελαστικών συνδέσμων, έτσι ώστε να μεταφέρονται στο αμάξωμα οι όσο το δυνατόν λιγότεροι κραδασμοί από την ανάρτηση.

Advertisement

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Adaptive Damping System διαθέτει τέσσερα αμορτισέρ τα οποία έχουν ελεγχόμενη ροή του λαδιού, και έτσι μπορούν να αλλάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργία τους: είτε να γίνονται πιο σκληρά για σπορτίφ οδήγηση είτε πιο μαλακά στο πρόγραμμα Comfort για να απομονώσουν τελείως ένα κακό οδόστρωμα από την καμπίνα και να προσφέρουν την μέγιστη δυνατή άνεση στους επιβάτες.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο προσφέρονται

Δεκάδες αισθητήρες ελέγχουν διαρκώς και σε πραγματικό χρόνο την λειτουργία της ανάρτησης, την κατάσταση του δρόμου, το προφίλ κίνησης του οδηγού και ανάλογα προσαρμόζουν τα αμορτισέρ σε κάθε τροχό. Παρέχουν επίσης πληροφορίες σχετικά με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Η απόσβεση ενισχύεται ειδικά κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, των ελιγμών για το φρενάρισμα ή απότομων αλλαγών διεύθυνσης έτσι ώστε να ελέγξουν τις κλίσεις του αμαξώματος και να εξασφαλίσουν υψηλά επίπεδα ασφάλειας αλλά και οδηγικής ευχαρίστησης.

Advertisement

Στο αμέσως προσεχές μέλλον θα προστεθεί και η έκδοση της νέας EQA με τετρακίνηση και έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Το γνωστό και δοκιμασμένο σύστημα 4MATIC της Mercedes-Benz έχει την δυνατότητα μέσω της λειτουργίας Torque Shift να ρυθμίζει έως και 100 φορές το δευτερόλεπτο την κατανομή της δύναμης ανάμεσα στους δύο ηλεκτροκινητήρες και μεταξύ των δύο αξόνων.

Στην περίπτωση που ο οδηγός δεν χρειάζεται όλη την ισχύ, τότε ο ένας κινητήρας βρίσκεται σε αδράνεια και έτσι, στην βασική της λειτουργία, η τετρακίνητη EQA θα χρησιμοποιεί μόνο τον πίσω ηλεκτροκινητήρα με το πιο εξελιγμένο συγχρονισμένο μοτέρ (PSM). Όταν θα απαιτηθεί το μέγιστο δυνατό σε ισχύ και επιδόσεις τότε θα εμπλέκεται και το ασύγχρονο (ATS) ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα.

Για να εξασφαλιστεί η μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα ακόμα και σε συνθήκες χιονιού ή πάγου, το ηλεκτρονικό σύστημα αντιλαμβάνεται ποιος τροχός σπινάρει και ανάλογα προσαρμόζει την κατανομή της ισχύος στους άλλους τροχούς έτσι ώστε το αυτοκίνητο να διατηρήσει σταθερή την πορεία του. Από την στιγμή που τα δύο μοτέρ ελέγχονται ανεξάρτητα, η απώλεια της πρόσφυσης σε έναν άξονα θα οδηγήσει στην ενεργοποίηση του άλλου μοτέρ στον αντίθετο άξονα, θυμίζοντας αρκετά την λειτουργία ενός συμβατικού κεντρικού διαφορικού.

Από όλα τα παραπάνω προκύπτει ότι η Mercedes-Benz με τη νέα EQA δεν αρκείται μόνο στο εντυπωσιακό ηλεκτρικό της υπόβαθρο αλλά δημιουργεί και ένα αυτοκίνητο που απολαμβάνεις να οδηγείς και να ζεις μαζί του. Ένα αυτοκίνητο κορυφαίας ενεργητικής ασφάλειας που έρχεται να δείξει με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι για την Mercedes-Benz η ηλεκτροκίνηση και η χαρά της οδήγησης μπορούν και πρέπει να συμβαδίζουν. Και η νέα EQA είναι η καλύτερη απόδειξη για αυτό.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο προσφέρονται

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mercedes-Benz EQA: Το κορυφαίο σύστημα πολυμέσων
Mercedes-Benz EQA: Η πολυτέλεια στην εποχή της ηλεκτροκίνησης
Mercedes-Benz EQA: Εξελιγμένη μπαταρία και διευκολύνσεις στη φόρτιση