Live Κίνηση
Περισσότερα
Men + Speed

Virtual Reality: το μέλλον των eSports

Ελλάδα 16:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Virtual Reality: το μέλλον των eSports

Men + Speed

Virtual Reality: το μέλλον των eSports

Men + Speed

Πώς θα επηρεάσουν τα eSports την εικονική πραγματικότητα; Ενώ τα eSports αναπτύσσονται ραγδαία και αγκαλιάζονται από όλο και περισσότερες κοινότητες με την πάροδο του χρόνου, η εξέλιξη δεν αφορά μόνο την εγκαθίδρυσή τους στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Το επόμενο βήμα για τα eSports είναι η αλλαγή στον τρόπο παρακολούθησης αλλά και παιχνιδιού, κάτι που θα επηρεάσει και το μείζον ζήτημα της πλήρης απορρόφησής τους από την ευρύτερη κοινωνία.

Advertisement
Advertisement

Μια πολύ πιθανή διέξοδος είναι το Virtual Reality (VR, ή αλλιώς Εικονική Πραγματικότητα) που φαίνεται να είναι το επόμενο λογικό βήμα. Αυτό μπορεί κυρίως να εξετασθεί μέσα από δύο οπτικές γωνίες, εκείνη του θεατή κι εκείνη του παίκτη.

Virtual Reality ως θεατής

Ένα από τα βασικότερα προβλήματα που εμποδίζει την πιο απότομη εξέλιξη των eSports παγκοσμίως είναι ο τρόπος παρακολούθησης. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά sports, το περιεχόμενο των video games είναι συχνά δυσνόητο και απωθεί ανεκπαίδευτους θεατές, ακόμα και αν πρόκειται για gamers που απλά δεν γνωρίζουν το συγκεκριμένο παιχνίδι που προβάλλεται. Ας αναλογιστούμε πόσο δύσκολο είναι για κάποιον που δεν ασχολείται με τον χώρο, να βρει την αναμετάδοση των πρωταθλημάτων ενδιαφέρουσα, ή ακόμα να καταλάβει τι συμβαίνει και να μοιραστεί το συναίσθημα της αγωνίας ή του πάθους για το αποτέλεσμα του αγώνα.

Advertisement
Advertisement

Αυτό ακριβώς το πρόβλημα θα μπορούσε να λύσει μελλοντικά η τεχνολογία VR, προσφέροντας πραγματική εμπειρία στους θεατές και μεταφέροντάς τους στο σημείο της δράσης. Όπως έχει αναφέρει και ο John Carmack, διάσημος game designer και VR software engineer, θα ήταν πολύ πιο εντυπωσιακό να γινόμασταν μέρος της εικόνας και ακόμα καλύτερα να βρισκόμασταν σε μια πραγματική VR αρένα για να παρακολουθήσουμε όσο το δυνατόν εντονότερα τα παιχνίδια.

Virtual Reality ως παίκτης

Από τη σκοπιά των παικτών τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. Πλέον ξεφεύγουμε από τα θετικά που προσφέρει η εικονική πραγματικότητα καθώς μιλάμε για διαφορετικής φιλοσοφίας παιχνίδια που δεν απαιτούν ικανότητα με πληκτρολόγιο και ποντίκι, όπως είθισται μέχρι σήμερα, αλλά για κάτι που απαιτεί και φυσική δραστηριότητα. Αυτό επηρεάζει την όμορφη πτυχή του παιχνιδιού που επιτρέπει στον οποιονδήποτε, ανεξάρτητα από την κινητική του κατάσταση, να βρεθεί σε έναν κόσμο που δεν υστερεί σε τίποτα.

Advertisement

Ίσως στο μακρινό μέλλον ο όρος e-αθλητές να μην υφίσταται, αφού με τη χρήση VR η αλήθεια θα βρίσκεται κάπου ανάμεσα. Παρ’ όλα αυτά, η εμπειρία θα γίνει αρκετά πιο απτή για όλους και σίγουρα δεν θα υπάρχει θέμα αναγνωρισιμότητας για το κατά πόσο είναι πραγματικοί αθλητές, οι παίκτες που αγωνίζονται. Αν και ήδη έχουν αρχίσει να φθίνουν οι διαφωνίες, σίγουρα το φαινόμενο δεν θα εξαλειφθεί εντελώς στο προσεχές μέλλον.

Οι πρώτες δοκιμές έχουν ξεκινήσει, κυρίως σε first person shooter παιχνίδια, με το Omni Arena να γίνεται το πρώτο παιχνίδι που έχει διεξαχθεί σε τουρνουά VR και την Virtuix να είναι ουσιαστικά η πρωτοπόρος διοργανώνοντάς το. Με τη φαντασία μας, μπορούμε να κάνουμε πολλά σενάρια για την εξέλιξη των eSports και την κατεύθυνση που θα πάρουν, αλλά μόνο ο χρόνος θα δείξει ποιες από αυτές τις εντυπωσιακές ιδέες θα επιβιώσουν.

Advertisement

Πηγή: RedBull.com

 

 

Advertisement