Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

Το GP Στυρίας από την οπτική γωνία της Pirelli

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
styrian-gp-20-pirelli-start-b1000x600

O δεύτερος αγώνας του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, το Grand Prix Στυρίας, αποτελεί παρελθόν, έδωσε όμως τροφή για συζήτηση.

Η Mercedes έκανε το δύο στα δυο ενώ ο Lewis Hamilton έσπασε το ρόδι, μετατρέποντας την pole position #89, στη νίκη #85, επιλέγοντας στρατηγική μίας αλλαγής ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Αμφότεροι οι οδηγοί της Mercedes που τερμάτισαν στις δυο πρώτες θέσεις, ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, απλά ο Hamilton σταμάτησε επτά γύρους νωρίτερα από τον άλλο οδηγό της γερμανικής ομάδας.

Ο Daniel Ricciardo της Renault, τερμάτισε πιο ψηλά απ’ όλους όσοι εκκίνησαν τον αγώνα του Σπίλμπεργκ με τη μέση γόμα. Ήταν όγδοος στο φινάλε, μετά από ένα μεγάλο πρώτο stint.

Η Alpha Tauri ήταν η μοναδική ομάδα που χρησιμοποίησε τη λευκή/σκληρή γόμα στον αγώνα (εκτός από το Charles Leclerc με τη Ferrari, αλλά αυτός για μόνο μερικές εκατοντάδες μέτρα, προτού εγκαταλείψει). O Daniil Kvyat πήρε στο βαθμό της 10ης θέσης.

Οι Μax Verstappen με Red Bull και Carlos Sainz με McLaren, πραγματοποίησαν μια επιπλέον αλλαγή βάζοντας ξανά τη μαλακή γόμα, λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Προσπάθησαν έτσι να πάρουν τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο αγώνα, πράγμα που κατάφερε τελικά ο Ισπανός, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα και νέο ρεκόρ γύρου.

F1-2020-Rd2-Styria-Pirelli-infographics-postrace-a1000x563

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ
ΣΚΛΗΡΗ C2: Δε χρησιμοποιήθηκε ιδιαίτερα στον αγώνα, κυρίως λόγω των πιο χαμηλών θερμοκρασιών σε σχέση με την προηγούμενη βδομάδα.
MEΣΗ C3: Χρησιμοποιήθηκε από την πλειοψηφία των οδηγών για το δεύτερο μέρος αγώνα. Επίσης έξι μονοθέσια εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα. Προτού οι Verstappen, Sainz σταματήσουν ξανά για να βάλουν τη μαλακή, o Hamilton είχε πετύχει ταχύτερο γύρο με ελαστικά μέσης γόμας, επιβαρυμένα από 40 γύρους αγώνα.
ΜΑΛΑΚΗ C4: Συμπεριφέρθηκε τέλεια σε συνθήκες αγώνα σήμερα, δίνοντας σταθερό ρυθμό για πολλούς γύρους. Με αυτή πέτυχε το ρεκόρ γύρου ο Sainz.

F1-2020-Rd2-Styria-Pirelli-infographics-postrace-b1000x563

Ο Mario Isola, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, είπε σχετικά: «Για πρώτη φορά μετά την Παρασκευή είχαμε στεγνές συνθήκες. Όμως, όπως το περιμέναμε, οι θερμοκρασίες οδοστρώματος και περιβάλλοντος ήταν πιο χαμηλές απ’ αυτές της προηγούμενης εβδομάδας. Έτσι, η στρατηγική της μιας αλλαγής ήταν πιο εύκολο να πραγματοποιηθεί, ακόμη και με τις δυο πιο μαλακές γόμες. Παρότι η επιλογή ελαστικών στην εκκίνηση ήταν ελεύθερη για τους οδηγούς, λόγω βροχής στις κατατακτήριες δοκιμές, οι περισσότεροι επέλεξαν τη μαλακή γόμα. Αυτό έρχεται σε συνέχεια της σταθερής απόδοσης που επέδειξε αυτή η γόμα, εδώ, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Μερικοί οδηγοί σταμάτησαν και δεύτερη φορά, προσπαθώντας να πάρουν τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου. Τα κατάφερε τελικά ο Carlos Sainz πετυχαίνοντας και ρεκόρ γύρου αγώνα: Αυτό δεν είναι μόνο ένδειξη της προόδου των μονοθεσίων από χρονιά σε χρονιά αλλά και από εβδομάδα σε εβδομάδα. Είμαστε ικανοποιημένοι από την απόδοση όλων των ελαστικών κατά τη διάρκεια και των δυο αγωνιστικών Σαββατοκύριακων στην Αυστρία. Οι καιρικές συνθήκες ήταν τελείως διαφορετικές είδαμε από καταρρακτώδη βροχή, μέχρι θερμοκρασίες οδοστρώματος που ξεπερνούσαν τους 50 βαθμούς Κελσίου».

Μιλώντας για ελαστικά με τον επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola, στο περιθώριο του Grand Prix του Μπαχρέιν

 

Διαβάστε επίσης:
O Vettel θεωρεί δικαιολογίες τα περί κορωνοϊού

Η F1 ανακοίνωσε Grand Prix σε Μουτζέλο και Σότσι!

To F1 Vlog της πρεμιέρας της Αυστρίας

Δημοφιλή στο Protothema.gr