Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

Θα αντιγράψει η Ferrari το DAS;

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

H Mercedes προκάλεσε αίσθηση στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης εισάγοντας το πρωτοποριακό σύστημα DAS.

Μία λύση αμφιλεγόμενη, που έφερε άμεσα αντιδράσεις και προβληματισμό για τον ανταγωνισμό, έχει ήδη απαγορευτεί ενόψει του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2021 αλλά είναι νόμιμο στο φετινό.

Στο Dual Axis System ο οδηγός μετακινεί εμπρός/πίσω το τιμόνι στην ευθεία, με την κίνηση αυτή να αλλάζει ταυτόχρονα τη γωνία σύγκλισης των εμπρός τροχών. Λύση που επηρεάζει την κατανομή θερμότητας στα εμπρός ελαστικά.

Η Racing Point σχολίασε το θέμα λέγοντας πως απαιτούνται τουλάχιστον έξι μήνες δουλειάς για να ενσωματωθεί κάτι τέτοιο σε άλλο μονοθέσιο (διαβάστε περισσότερα εδώ) ενώ η McLaren πως έχει άλλους τομείς στους οποίους σκοπεύει να επικεντρωθεί (δείτε περισσότερα πατώντας εδώ).

Και στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και η Scuderia Ferrari που μάλιστα διά στόματος του επικεφαλής της, Mattia Binotto, αποκάλυψε πως είχε αξιολογήσει ένα ανάλογο σύστημα αλλά δεν προχώρησε την ιδέα λόγω της αμφίβολης νομιμότητάς της.

«Το DAS είναι μία ιδέα που έχουμε εξετάσει στο παρελθόν αλλά αποφασίσαμε να μη προχωρήσουμε με το σχεδιασμό και την εξέλιξή του. Αμφιβάλλαμε για τη νομιμότητά του αλλά και το κατά πόσο θα βελτίωνε πραγματικά τα επίπεδα απόδοσής μας. Πιστεύουμε πως δεν αξίζει τον κόπο – τουλάχιστον όχι για το δικό μας μονοθέσιο. Μπορώ να σας επιβεβαιώσω πως δεν θα ενσωματώσουμε το DAS στα μονοθέσια της Ferrari», είπε ο Ιταλός.

Διαβάστε επίσης:
Τα μυστικά της νέας Mercedes W11 (video)
Ο Button αναλύει τα βάσανα του Vettel
Επίσημο: Αναβλήθηκε το Grand Prix Κίνας

Δημοφιλή στο Protothema.gr