Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Πόσοι είδαν F1 το 2021;

Ελλάδα 4:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσοι είδαν F1 το 2021;

FORMULA 1

Πόσοι είδαν F1 το 2021;

FORMULA 1

Η Formula 1 ανακοίνωσε τα αποτελέσματα έρευνας για την απήχηση που είχε στο κοινό η χρονιά του 2021. Πόσοι χρησιμοποίησαν τα social media της; Πόσοι είδαν τα Grand Prix από την τηλεόραση; Και το κυριότερο: Πόσοι βρέθηκαν τις πίστες;

Advertisement
Advertisement

Η Formula 1 ανακοίνωσε τα στοιχεία θέασης της χρονιάς του 2021. Μία χρονιά με ρεκόρ αγώνων (22 παγκόσμιες διοργανώσεις) παρά πανδημία που εξακολουθεί να προβληματίζει.

 

Σεζόν ρεκόρ; Ή χρονιά των ρεκόρ; Το 2021 ήταν για την F1 μία μελέτη λίγο πριν αλλάξουν κανονισμοί και μονοθέσια. Περιλάμβανε νέες πίστες και μια αναθεωρημένη μορφή διοργανώσεων με τριπλούς αγώνες όταν οι διοργανώσεις, περιλάμβαναν και τα Sprint.

Advertisement
Advertisement

Η σεζόν ήταν συναρπαστική για όλους τους οπαδούς των αγώνων σε όλο τον κόσμο, με το τελικό Grand Prix στο Abu Dhabi να κρίνει το πρωτάθλημα με τους οδηγούς Max Verstappen και Lewis Hamilton να ξεκινούν τον αγώνα με ισοβαθμία. Ο Verstappen στέφθηκε τελικά Παγκόσμιος Πρωταθλητής Οδηγών με τη Mercedes να κατακτά τον όγδοο τίτλο των κατασκευαστών.

Κοινωνικές και ψηφιακές πλατφόρμες:

Για άλλη μια φορά, η Formula 1 ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεγάλη αθλητική λίγκα στον πλανήτη όσον αφορά τους «ακόλουθους» το 2021. Η διοργάνωση έχει συνολικά 49,1 εκατομμύρια φίλους (που ακολουθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης), οι οποίοι παρουσιάζουν και το υψηλότερο ποσοστό εμπλοκής/αφοσίωσης, σε σύγκριση με άλλα μεγάλα αθλήματα το 2021.

Advertisement

Το 2021, οι ακόλουθοι (σε ​​Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tiktok, Snapchat, Twitch και κινεζικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης) αυξήθηκαν κατά 40% σε 49,1 εκατομμύρια, οι προβολές βίντεο αυξήθηκαν κατά 50% στα 7 δισεκατομμύρια και η συνολική εμπλοκή αυξήθηκε κατά 74% σε 1,5 δισεκατομμύρια.

Advertisement

Επιπλέον, οι συνολικές προβολές βίντεο στο F1.com, στην εφαρμογή F1 και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκαν κατά 44% έναντι του 2020 στα 7,04 δισεκατομμύρια, οι μοναδικοί χρήστες αυξήθηκαν κατά +63% στα 113 εκατομμύρια και οι προβολές σελίδας αυξήθηκαν κατά +23% στα 1,6 δισεκατομμύρια. Στην Κίνα η F1 είχε πολύ ισχυρή ψηφιακή ανάπτυξη με οπαδούς στις κινεζικές πλατφόρμες (Weibo, WeChat, Toutiao και Douyin) να αυξάνονται κατά 39% στα 2,7 εκατομμύρια.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η Formula 1 ξεπερνά τα άλλα μεγάλα αθλήματα στην ψηφιακή αρένα. Το ψηφιακό μερίδιο των συνολικών λεπτών παραμονής αυξήθηκε από 10% το 2020 σε 16% το 2021.

Advertisement

Τo τηλεοπτικό κοινό:

Το φινάλε της σεζόν στο Abu Dhabi ήταν τεράστιο με 108,7 εκατομμύρια θεατές (+29% υψηλότερο από τον ίδιο αγώνα το 2020) ενώ συγκέντρωσε και τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης (για έναν αγώνα) κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Το συνολικό τηλεοπτικό κοινό για το 2021 ήταν 1,55 δισεκατομμύρια, αυξημένο κατά +4% από τη σεζόν του 2020. Αύξηση παρατηρήθηκε και στην έναρξη της σεζόν στο Μπαχρέιν (84,5 εκατ.) και στις διοργανώσεις, που είχαν αγώνα Sprint (Silverstone (79,5 εκατ.), τη Monza (80,4 εκατ.) και το Sao Paulo (82,1 εκατ.).

Υπήρξαν σημαντικές αυξήσεις στο τηλεοπτικό κοινό της σεζόν σε πολλές αγορές. Η Ολλανδία ξεχώρισε με άνοδο +81% σε ετήσια βάση, αλλά υπήρξαν επίσης σημαντικά κέρδη στις ΗΠΑ (+58% ετησίως), στη Γαλλία (+48% σε ετήσια βάση), στην Ιταλία (+40% σε ετήσια βάση) και στο Ηνωμένο Βασίλειο (+39%) % ετησίως).

Οι μοναδικοί τηλεθεατές (ο αριθμός των ατόμων που παρακολουθούν τουλάχιστον έναν αγώνα κατά τη διάρκεια της σεζόν) για το 2021 ήταν 445 εκατομμύρια (+3% ετησίως). Η μεγαλύτερη αγορά σε αυτήν τη μέτρηση ήταν η Κίνα (70,8 εκατομμύρια μοναδικοί θεατές το 2021, +13% έναντι του 2020), αλλά υπήρξαν επίσης σημαντικά κέρδη σε ετήσια βάση στην Ισπανία (+272%), τη Ρωσία (+129%) και τις ΗΠΑ (+ 53%).

Παγκοσμίως, το μέσο κοινό ανά Grand Prix το 2021 ήταν 70,3 εκατομμύρια θεατές. Εξετάζοντας μόνο τις αγορές στις οποίες διατηρήθηκαν συμφωνίες μετάδοσης όπως για το 2020 και το 2021, ο αριθμός ήταν 60,3 εκατομμύρια, αυξημένος κατά +13% σε ετήσια βάση, και το καλύτερο ποσοστό από το 2013.

Πόσα εισιτήρια κόπηκαν;

Μετά από τα κλειστά για τον κόσμο Grand Prix το 2020 λόγω της πανδημίας, ήταν πολύ καλό το ότι οι φίλοι της F1 επέστρεψαν στις πίστες. Το 2021, 2,69 εκατομμύρια θεατές κάθισαν στις κερκίδες, παρόλο που πολλοί αγώνες είχαν περιορισμένη χωρητικότητα λόγω των μέτρων για τον COVID-19. Αν και συνολικά η συγκέντρωση ήταν χαμηλότερη από τους 4,16 εκατομμύρια θεατών πριν από τον COVID-19, αυτό δείχνει ότι υπάρχει τεράστια ζήτηση εισιτηρίων για αγώνες Formula 1 και αναμένουμε ότι αυτή η ζήτηση θα επανέλθει στα κανονικά επίπεδα μόλις υποχωρήσει η πανδημία.

Οι πρωταθλητές των… θεατών

Τρία Grand Prix συγκέντρωσαν περισσότερους από 300.000 θεατές το Σαββατοκύριακο του αγώνα: ΗΠΑ (400.000), Μεξικό (371.000) και Μεγάλη Βρετανία (356.000). Οι ΗΠΑ, το Μεξικό και η Μεγάλη Βρετανία είχαν περισσότερους θαυμαστές από το 2019.

Συνολικά 11 αγώνες συγκέντρωσαν κοινό άνω των 100.000, συμπεριλαμβανομένων του Βελγίου (213.000), της Ολλανδίας (195.000), της Τουρκίας (190.000), της Βραζιλίας (181.000), του Άμπου Ντάμπι (153.000), της Σαουδικής Αραβίας (143.320), της Αυστρίας (143.000), της Αυστρίας (143.000), της Ουγγαρία (130.000).

Ο Stefano Domenicali, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, δήλωσε: «Η σεζόν του 2021 ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο. Είχαμε μια μάχη πρωταθλήματος που πήγε στον τελευταίο αγώνα με τεράστιο ενθουσιασμό σε όλο το πρωτάθλημα. Αρχίσαμε να καλωσορίζουμε ξανά τους φιλάθλους μας που είναι η καρδιά και η ψυχή του αθλήματός μας και παρόλο που ήμασταν περιορισμένοι στις ικανότητές μας λόγω του COVID, ήταν φανταστικό να βλέπουμε 2,6 εκατομμύρια οπαδούς στις κερκίδες σε όλο τον κόσμο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Formula 1: Οι πέντε πιο σημαντικές… κόντρες του 2022
Αλλαγές στο πρωτάθλημα της Formula 1
Τα κακά παιδιά της Formula 1