Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Mercedes: Το παρασκήνιο μετά τη σύγκρουση στο Βέλγιο!

Ελλάδα 4:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes: Το παρασκήνιο μετά τη σύγκρουση στο Βέλγιο!

FORMULA 1

Mercedes: Το παρασκήνιο μετά τη σύγκρουση στο Βέλγιο!

FORMULA 1

Ο Lewis Hamilton έχει δηλώσει πως ο φετινός τίτλος κρίθηκε στο Σπα εκεί όπου ο ίδιος εγκατέλειψε μετά από την επαφή που είχε με το Nico Rosberg και η ομάδα έχασε τη νίκη, που πήγε στο Daniel Ricciardo της Red Bull.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Στα τέλη Αυγούστου, αρχές Σεπτεμβρίου αναφερθήκαμε αρκετές φορές σ’ όσα συνέβησαν πίσω από κλειστές πόρτες στο Μπράκλεϊ της Βρετανίας όπου βρίσκεται η έδρα της ομάδας. Όμως η ετήσια ανασκόπηση του Βρετανικού Autosport αποκαλύπτει ένα ακόμη στοιχείο που καταδεικνύει τη δραματική τροπή που πήραν τα πράγματα μετά τη σύγκρουση των δυο W05 στο 2ο γύρο του Βελγικού GP. Αμφότεροι λοιπόν οι Hamilton και Rosberg πήραν σαφέστατη εντολή το βράδυ της Κυριακής στο Σπα να μην απευθύνουν το λόγο ο ένας στον άλλο ή στα μέλη της ομάδας μέχρι νεωτέρας.

Τη Δευτέρα 25/8 έγινε μια δίωρη συνάντηση στο Μπράκλεϊ όπου παρευρίσκονταν και οι Hamilton-Rosberg και το κλίμα ήταν ιδιαίτερα τεταμένο. Αφού ξεκαθαρίστηκε η κατάσταση τότε και μόνο επετράπη στους δυο οδηγούς να έρθουν ξανά σε επικοινωνία με την υπόλοιπη ομάδα.

Advertisement
Advertisement

Αποκαλύπτοντας ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff εντυπωσίασε: «Βγήκαμε πιο δυνατοί ως ομάδα απ’ όλη αυτή τη διαδικασία. Αποφασίσαμε ότι κανένας οδηγός δε θα μας ανακατέψει ή θα μας διχάσει. Είμαστε μια ομάδα. Αυτό μας ένωσε γιατί δεν ήταν επίδειξη ισχύος, ούτε κόντρα δεν μπορεί να υπάρχουν τέτοια σε μια ομάδα. Όταν ήρθαν οι οδηγοί μετά το Βέλγιο πίσω στο εργοστάσιο τότε συνειδητοποίησαν ότι αυτό που έκαναν είναι μη αποδεκτό. Ετοιμάζαμε βελτιώσεις για το μονοθέσιο για Ιταλία και Σιγκαπούρη, οι μηχανικοί ξενυχτούσαν, δεν έβλεπαν τις οικογένειές τους για να προλάβουν και αυτοί τα πέταξαν όλα στο δεύτερο γύρο. Δεν μπήκαμε στη συζήτηση για το ποιος έχει το 100% ευθύνης ο ένας ή ο άλλος για μας αρκούσε το 51%.  Οπότε τους ξεκαθαρίσαμε ότι αν συμβεί ξανά θα κληθούμε ν’ αποφασίσουμε αν θέλουμε να συνεχίσουμε μ’ αυτό το οδηγικό δίδυμο. Αυτό το μήνυμα που τους πέρασα ανεπίσημα ισχυροποίησε τη θέση όλων μας».