Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

FORMULA 1

GP Τουρκίας: Ταχύτερος ο Hamilton στο FP1

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Με το δεξί ξεκίνησε ο Lewis Hamilton την προσπάθεια υπεράσπισης του βαθμολογικού του προβαδίσματος, καθώς σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Κωνσταντινούπολης.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν τέσσερα δέκατα κάτω από τον ανταγωνισμό, με τους Max Verstappen (Red Bull Racing) και Charles Leclerc (Ferrari) να τον ακολουθούν.

Όμως, ας δούμε βήμα βήμα πως εξελίχθηκε η διαδικασία. Η πίστα της Κωνσταντινούπολης υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, θερμοκρασία αέρα στους 19 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 27.

Το FP1 ξεκίνησε με την είδηση πως η Mercedes επέλεξε αυτό τον αγώνα για να «φορέσει» τον τέταρτο κινητήρα στο μονοθέσιο του Hamilton. Όμως, καθώς άλλαξε μόνο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και κανένα άλλο μέρος του υβριδικού συνόλου, ο παγκόσμιος πρωταθλητής θα έχει ποινή μόνο 10 θέσεων ενώ αντίθετα, ο Carlos Sainz θα εκκινήσει από την ουρά του grid τον αγώνα της Κυριακής.

Με την Τουρκία να αποτελεί εν μέρει ταξίδι στο άγνωστο, αφού η περυσινή επιστροφή μετά από 9 χρόνια, συνοδεύτηκε από βροχή και επηρεάστηκε από το πρόσφατα στρωμένο, γλιστερό οδόστρωμα, όλες οι ομάδες βγήκαν δίχως χρονοτριβή στην πίστα, για να συλλέξουν δεδομένα.

Φέτος, οι γείτονές μας έχουν ρίξει νέα άσφαλτο, πολύ νωρίτερα (πέρυσι αυτό έγινε 10 μέρες πριν το GP) και η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη. Αλλά έπρεπε να αξιολογηθεί, γι’ αυτό έκαναν την εμφάνισή τους και πιεζοηλεκτρικοί αισθητήρες στο πίσω μέρος μονοθεσίων, όπως στη Ferrari του Sainz.

Ο Hamilton έδειξε εξ αρχής το δρόμο, φορώντας τη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli. O Verstappen απάντησε άμεσα με την ειδικού χρωματισμού RB16B αλλά ο πρωταθλητής τον εκτόπισε ξανά από την κορυφή, με επίδοση στο 1.24.511.

Στα μισά της ωριαίας διαδικασίας ο teammate του, Valtteri Bottas, τοποθέτησε εαυτόν πίσω του, με τo 1-2 της Mercedes να είναι προσωρινό αφού ο Verstappen μπήκε σφήνα αναμεσά τους. Σε αυτή τη φάση όλοι χρησιμοποιούσαν τη μαλακή γόμα ενώ νωρίτερα, κάποιοι είχαν δοκιμάσει τόσο τη μαλακή όσο και τη σκληρή.

Στα τελικά στάδια της διαδικασίας δεν είχαμε αλλαγές στην κορυφή των χρόνων πέραν από το σκαρφάλωμα των Ferrari. Στα αξιοσημείωτα είχαμε ένα βίαιο πέρασμα του Leclerc πάνω από τα κερμπ της στροφής 10, τον Yuki Tsunoda να γκρινιάζει επειδή τον έκλεισε ο Antonio Giovinazzi.

Έτσι οι δύο διεκδικητές του τίτλου βρέθηκαν στην κορυφή της κατάταξης, με τις δύο Ferrari να έχουν ανάμεσά τους τη Mercedes του Bottas. Αναλυτικά η κατάταξη:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 Vlog για το GP όπου μια βροχή θα μας… Sochi (video)

Πότε θα πάρει κι ο Hamilton ποινή για 4ο κινητήρα;

Όλο και πιο κοντά στην F1 η Audi και η Porsche

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto