Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Πορτογαλίας: Σειρά του Hamilton στο FP2

Ελλάδα 0:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Πορτογαλίας: Σειρά του Hamilton στο FP2

FORMULA 1

GP Πορτογαλίας: Σειρά του Hamilton στο FP2

FORMULA 1

Μία Mercedes ήταν ξανά στην κορυφή των χρόνων στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Πορτογαλίας, που αποτελεί τον τρίτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Advertisement
Advertisement

Η καλύτερη επίδοση ανήκε αυτή τη φορά στον Lewis Hamilton, με τον Max Verstappen να τον ακολουθεί από κοντά, παρότι έχασε μεγάλο μέρος του FP2 λόγω προβλήματος στο σύστημα brake-by-wire της RB16B.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το Algarve υποδέχθηκε πάλι ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 19 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 39. Όμως η δράση άρχισε με 10 λεπτά καθυστέρηση, ώστε να επιδιορθωθεί ένα καπάκι αποχέτευσης.

Advertisement
Advertisement

Σε αντίθεση με το FP1 όπου είχαμε εκτεταμένη χρήση της σκληρής γόμας ελαστικών, στο FP2 αξιοποιήθηκαν η μέση και η μαλακή. Ο Antonio Giovinazzi επέστρεψε στο κόκπιτ της Alfa Romeo (στην πρωινή περίοδο έδωσε τη θέση του στον Callum Ilott).

Με τη συμπλήρωσε 15 λεπτών ο Verstappen πέρασε στην κορυφή, ωστόσο προδόθηκε από το σύστημα brake-by-wire του μονοθεσίου της Red Bull Racing. Toν Ολλανδό διαδέχθηκε στην κορυφή ο teammate του, Sergio Perez αλλά οι χρόνοι συνέχισαν να πέφτουν, με τον ταχύτερο του FP1, Valtteri Bottas, να τοποθετεί εαυτόν στην κορυφή της κατάταξης.

Advertisement

Φτάνοντας στα μισά της ωριαίας διαδικασίας, είδαμε και τους κορυφαίους συνδυασμούς να βάζουν τη μαλακή γόμα και να κάνουν προσομοιώσεις κατατακτήριων. Με αυτή ο Hamilton κατέβηκε στο 1.19.837,

Ο Nicholas Latifi είχε μία έξοδο στη στροφή 8, με τη Williams να βγαίνει στην αμμοπαγίδα αλλά να ξεκολλάει από αυτή δίχως ιδιαίτερα προβλήματα.

Ένα τέταρτο πριν το τέλος, ο Verstappen επέστρεψε στην πίστα και η δική του καλύτερη προσπάθεια, τον τοποθέτησε ανάμεσα στις Mercedes, όντας 143 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον παγκόσμιο πρωταθλητή.

Αξιοπρόσεκτοι ήταν οι χρόνοι των δύο Alpine, που ήταν 3 δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από τον καλύτερο χρόνο, με τον Fernando Alonso πέμπτο και τον Esteban Ocon έκτο.

Προς το τέλος, ο Mick Schumacher αντιμετώπισε προβλήματα με την υβριδική μηχανή της Ferrari στο πίσω μέρος της Haas αλλά και πάλι, ήταν ταχύτερος του teammate του, Nikita Mazepin.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Διαβάστε επίσης:
Grand Prix στη Suzuka για 3 ακομα χρόνια!
Η Τουρκία στη θέση του Καναδά στο καλεντάρι της F1
To F1 Vlog του συναρπαστικού GP της Imola (+video)