Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Ισπανίας: Ο Bottas μπροστά από τις Ferrari στο FP1

Ελλάδα 0:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Ισπανίας: Ο Bottas μπροστά από τις Ferrari στο FP1

FORMULA 1

GP Ισπανίας: Ο Bottas μπροστά από τις Ferrari στο FP1

FORMULA 1

Με κεκτημένη ταχύτητα από τη νίκη του πριν από δύο εβδομάδες στο Μπακού, ο Valtteri Bottas ξεκίνησε δυναμικά και τις υποχρεώσεις του στην Ισπανία.

Advertisement
Advertisement

Ο οδηγός της Mercedes σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Βαρκελώνης, που αποτελεί τον πέμπτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

H πίστα της Βαρκελώνης υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, ηλιοφάνεια, θερμοκρασία αέρα στους 22 βαθμούς Κελσίου ενώ εκείνη του οδοστρώματος ήταν στους 34. Η Pirelli έφερε στην Καταλονία την C1 σκληρή γόμα, τη C2 μέση και τη C3 μαλακή και είδαμε εξ αρχής τις ομάδες να πειραματίζονται στις δοκιμές τους, μιας και οι θερμοκρασίες είναι πολύ ψηλότερα σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που έλαβαν χώρα στο ίδιο σιρκουί.

Advertisement

Οι συνήθεις πρωταγωνιστές άργησαν να εμφανιστούν στην πίστα, οι Mercedes το έκαναν μετά το πέρας 20 εκ των 90 λεπτών της διαδικασίας. Κι αυτό με τον Bottas να πατάει στην αμμοπαγίδα στη στροφή 12 αλλά να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο με τη μέση γόμα, με τις Ferrari να απαντούν άμεσα έχοντας όμως τη μαλακή.

Κι ενώ οι κόκκινοι κατέβαζαν κι άλλο τους χρόνους, ο Bottas είχε άλλη μία «στιγμή» υποστροφής αλλά και μία «κόντρα» με τον Max Verstappen στο chicane.

Χρειάστηκε να συμπληρωθεί μία ώρα δράσης για να βάλουν και τα «ασημί βέλη» τη μαλακή γόμα και με αυτή ο Bottas έσπασε το φράγμα του 1.18. Οι Ferrari προσπάθησαν να απαντήσουν και άμεσα κινήθηκαν σε παραπλήσιο ρυθμό, όντας ένα δέκατο πίσω ο Sebastian Vettel και δύο δέκατα ο Charles Leclerc. Αντίθετα ο Lewis Hamilton έκανε λάθη στο γρήγορο γύρο του και έμεινε τέταρτος.

Για τον Verstappen το FP1 ολοκληρώθηκε νωρίς καθώς η RB15 ακινητοποιήθηκε στα pit, με τους μηχανικούς να δουλεύουν στο πίσω της μέρος και να υπάρχει εμφανής διαρροή λαδιού.

Αντίστοιχο πρόβλημα φάνηκε να αντιμετωπίζει προς το τέλος και ο Bottas αλλά οι χρόνοι δεν άλλαξαν στα τελικά στάδια της διαδικασίας. Μάλιστα η δράση ολοκληρώθηκε νωρίς όταν ο Lance Stroll έχασε τον έλεγχο της Racing Point στη στροφή 9, καταλήγοντας στις μπαριέρες και προκαλώντας καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Αναλυτικά η τελική κατάταξη: