Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Video: Έτσι ακούγεται ο νέος κινητήρας Mercedes

Ελλάδα 4:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Video: Έτσι ακούγεται ο νέος κινητήρας Mercedes

FORMULA 1

Video: Έτσι ακούγεται ο νέος κινητήρας Mercedes

FORMULA 1

Η γερμανική εταιρεία δημοσιοποίησε τον ήχο που παράγει ο νέος υπερτροφοδοτούμενος V6, 1.6lt που θα χρησιμοποιούν τα μονοθέσια της το 2014. ΤΟΥ Τ. ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Advertisement
Advertisement

Όπως ίσως γνωρίζετε οι νέοι κανονισμοί που θα εφαρμοστούν από το 2014 φέρνουν καθολικές ανατροπές στο πεδίο των κινητήρων. Από ατμοσφαιρικούς V8, 2.4lt θα περάσουμε σε εξακύλινδρα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα με υβριδικό σύστημα KERS το οποίο θα προσφέρει καθ’όλη τη διάρκεια λειτουργίας του κινητήρα ισχύ κοντά στα 130PS.

Η Μercedes έδωσε στη δημοσιότητα τον ήχο του νέου κινητήρα της που αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε πλήρη φάση εξέλιξης.

Η επιλογή που έχει γίνει στον προσομοιωτή είναι η πίστα της Μόντσα, η πιο απαιτητική του πρωταθλήματος για τους κινητήρες.

Advertisement
Advertisement

Επιπλέον όπως μπορείτε να δείτε έχει γίνει συγχρονισμός  του ήχου με εικόνα από τον προσομοιωτή που χρησιμοποιείται για την εκπαίδευση των πιλότων.

Φυσικά όπως εξηγεί ο υπεύθυνος για την εξέλιξη των κινητήρων της Mercedes Άντι Κάουελ αλλιώς θα ακούγονται οι κινητήρες όταν θα βρίσκονται τοποθετημένοι στα μονοθέσια και σε εξωτερικό χώρο:  “Για να γίνει η ηχογράφηση χρειάστηκε προσπάθεια και χρήση τεχνολογιών που αφαίρεσαν μέρος της δυναμικής του ήχου. Το δυναμόμετρο βρίσκεται σ’ ένα τετράγωνο δωμάτιο με επίπεδους τοίχους που διαμορφώνουν ανάλογα τον ήχο.  Πάντως υπάρχει μεγάλη διαφορά στον ήχο γιατί στους σημερινούς V8 έχουμε δυο πολλαπλές εξαγωγών με 4 κυλίνδρους να τροφοδοτούν την καθεμιά ο στρόφαλος γυρίζει στις 18.000rpm και δεν υπάρχουν περιορισμοί στην εξάτμιση. Έχει γίνει πολλή δουλειά στη διαμόρφωση των πολλαπλών για να βελτιωθεί η απόδοση του ατμοσφαιρικού κινητήρα. Τώρα με το V6 πάμε σε κάτι τελείως διαφορετικό. Έχουμε μια απλή εξάτμιση που τροφοδοτείται και από τους 6 κυλίνδρους. Στο τελικό αποτέλεσμα η συχνότητα του ήχου δε θα διαφέρει σημαντικά θα διαφέρει όμως η οξύτητα και η ένταση καθότι μέρος της ενέργειας ανακτάται μέσω του KERS από την εξάτμιση”.