Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Ισπανίας: Θα αλλάξουν το τοπίο οι νέοι έλεγχοι της FIA;

Ελλάδα 16:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Ισπανίας: Θα αλλάξουν το τοπίο οι νέοι έλεγχοι της FIA;

FORMULA 1

Το μεγάλο θέμα συζήτησης στην Ισπανία είναι οι νέοι έλεγχοι της FIA για την ευκαμψία των εμπρός πτερύγων. Θα επηρεάσουν αυτοί με κάποιον τρόπο το τελικό αποτέλεσμα;

Advertisement
Advertisement

Έπειτα από 8 αγώνες τα πάντα παραμένουν ανοιχτά στο πρωτάθλημα των οδηγών. Ο Πιάστρι είναι πρώτος αλλά πλέον μόλις 3 βαθμούς μπροστά από τον Νόρις.

Ο Λάντο θα θέλει όσο τίποτε να κεφαλαιοποιήσει τη νίκη του στο Μονακό με μία μεγάλη εμφάνιση και στην Ισπανία. Εξάλλου πέρσι ήταν εκείνος ο οποίος είχε πάρει την pole και είχε παλέψει για τη νίκη με τον Φερστάπεν. Βέβαια τα όσα έχουμε δει φέτος μας προϊδεάζουν για μία πολύ δυνατή εμφάνιση και από τον Πιάστρι.

Επιπλέον η Βαρκελώνη είναι μία πίστα που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της Red Bull. Κατά συνέπεια περιμένουμε και τον Φερστάπεν μέσα στο κόλπο για τη νίκη. Δεν είναι απίθανο να παρακολουθήσουμε ένα τριήμερο που να μοιάζει αρκετά με εκείνο της Ιαπωνίας. Απλά με περισσότερα προσπεράσματα.

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes θέλει να ανακάμψει από το δύσκολο για εκείνην Μονακό. Λογικά η W16 θα είναι πιο κοντά στις McLaren εδώ. Σε ότι αφορά την Ferrari, οι άνθρωποι της ομάδας θεωρούν ότι οι νέοι έλεγχοι των εμπρός πτερύγων θα λειτουργήσουν υπέρ της SF-25.

Η Scuderia, όπως και οι υπόλοιπες ομάδες, φέρνει νέα εμπρός πτέρυγα για τον λόγο αυτόν. Αλλά το μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων που ήταν αρχικά προγραμματισμένο για την Βαρκελώνη θα καθυστερήσει ακόμη.

Φυσικά το μεγάλο θέμα συζήτησης είναι οι νέοι έλεγχοι της FIA. Ωστόσο θεωρούμε ότι μάλλον δύσκολα θα δούμε δραματικές ανακατατάξεις. Οι ομάδες είχαν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους για την προετοιμασία των νέων πτερύγων.

Σιρκουί-Ελαστικά

Advertisement

Το Μοντμελό είναι μια από τις πιο απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος, που μας αποκαλύπτει συνήθως τον καλύτερο συνδυασμό αυτοκινήτου-οδηγού της χρονιάς.  Οι γρήγορες καμπές (στροφές 3 και 9) καθώς και οι αρκετά ισχυροί και εναλλασσόμενης διεύθυνσης  άνεμοι στην περιοχή δοκιμάζουν την αεροδυναμική ευστάθεια των μονοθέσιων αλλά και την ικανότητα των οδηγών.

Η τραχιά άσφαλτος και τα υψηλά αεροδυναμικά φορτία  σημαίνουν και αυξημένη καταπόνηση των ελαστικών (κυρίως του εμπρός αριστερού). Τα χαρακτηριστικά αυτά επιβραβεύουν συνήθως τους συνδυασμούς που είναι πιο «ευγενικοί» με τα ελαστικά.

Advertisement

Από πέρσι υπάρχουν ορισμένες αλλαγές στην πίστα. Η σημαντικότερη εξ αυτών είναι η κατάργηση του σικέιν στο τέλος του τρίτου τομέα. Συνεπώς το συγκεκριμένο σημείο αποκτά ξανά τη μορφή που είχε πριν το 2007, με αποτέλεσμα η διαδρομή να γίνει ταχύτερη. Ο αγώνας ολοκληρώνεται έπειτα από 66 γύρους 4,675 χιλιομέτρων.

Παραδοσιακά, η Pirelli φέρνει κάθε χρόνο στην Βαρκελώνη τις τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας της. Συνεπώς δεν αποτελεί έκπληξη ο ορισμός των C1, C2 και C3 ως σκληρής, μέσης και μαλακής αντίστοιχα. Βέβαια η φθορά στη διάρκεια του αγώνα είναι σημαντική και η μία στάση στα pits δεν είναι αρκετή.

Τηλεοπτική κάλυψη

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά από τον ANT1+(όλο το τριήμερο) και ο αγώνας ετεροχρονισμένα από τον ANT1. Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

  • Παρασκευή 30/05
    14:30: FP1
    18:00: FP2
  • Σάββατο 31/05
    13:30: FP3
    17:00: Κατατακτήριες Δοκιμές
  • Κυριακή 01/06
    16:00: Αγώνας
Advertisement