Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

FORMULA 1

Ενδιαφέρον από νέους κατασκευαστές για την F1!

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
bahrain20-podium-rbpool-b-restart1000x600

Με τα… μούτρα στη δουλειά φαίνεται πως έχει πέσει ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, Stefano Domenicali.

Ο Ιταλός πρώην επικεφαλής της Scuderia Ferrari, πήρε τη σκυτάλη από τον Chase Carey σε μία κομβική περίοδο για την κορωνίδα του σπορ. Κι αυτό διότι πέραν των μεγάλων αλλαγών στους κανονισμούς το 2022, αυτή τη στιγμή σμιλεύεται η συμφωνία με τους κατασκευαστές σχετικά με την επόμενη γενιά των κινητήρων.

Στόχος είναι η απλοποίησή τους άρα κατά συνέπεια και η μείωση του κόστους εξέλιξης και παραγωγής. Όμως και ο ευκολότερη αξιοποίηση της τεχνολογίας τους, στα επιβατικά αυτοκίνητα. Πράγμα που μπορεί να προσελκύσει νέους κατασκευαστές στο σπορ. Θυμίζουμε πως αυτή τη στιγμή, μπορεί να έχουμε έξι εργοστασιακές ομάδες (in Alfa Romeo, Alpine, Aston Martin, Ferrari, McLaren, Mercedes), έχουμε όμως μόνο τρεις που κατασκευάζουν και τις υβριδικές μηχανές (Alpine/Renault, Ferrari, Mercedes). Αριθμοί που σύμφωνα με τον Domenicali, μπορεί να αλλάξουν σύντομα…

Domenicali-Stefano-Lamborghini-a1000x600

«Αυτό που μπορώ να πω είναι πως βρισκόμαστε σε συζητήσεις με άλλους κατασκευαστές. Προς το παρόν επιθυμούν να μη γνωστοποιηθούν οι επαφές αυτές όμως τα καλά νέα είναι πως υπάρχουν κι άλλες εταιρείες, πολύ σημαντικές εταιρείες, που θέλουν να εξακριβώσουν τα οφέλη συμμετοχής τους στην πλατφόρμα της F1. Όχι μόνο από τεχνολογικής πλευράς αλλά και από πλευράς προβολής τους», είπε ο Ιταλός στο Sky F1.

Ποιος είναι όμως ο χρονικός ορίζοντας για να αλλάξουν τα δεδομένα σε αυτό το μέτωπο; Αυτή τη στιγμή, το χρονικό πλαίσιο αφορά στο 2026, όμως η F1 προσπαθεί να επισπεύσει τις αλλαγές κανονισμών, με στόχο ακόμα και το 2024!

«Δεν είναι εφικτό να προσελκύσουμε νέους κατασκευαστές όταν μία υβριδική μηχανή της Formula 1 κοστίζει τόσο πολύ. Υπάρχουν πολλά περιθώρια και ένα από τα πράγματα που βρίσκονται στην ατζέντα μας, είναι πως θα θέλαμε οι ομάδες και τα εμπλεκόμενα μέρη, να προσπαθήσουν να συμφωνήσουν στο να έρθουν οι νέοι κινητήρες ακόμα νωρίτερα απ’ ότι προβλέπουν αυτή τη στιγμή οι κανονισμοί. Και είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρουμε», είπε ο Domenicali.

austria20-race-byracingpoint-a1000x600

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Διαβάστε επίσης:
Επίσημο: Αλλαγές στο καλεντάρι της F1, μέσα η Ίμολα

Θετικός στον Covid-19 o Lando Norris

Καταιγιστικές αλλαγές στην Alpine F1 Team

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto