Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Δεν είναι αυτή η λύση στον ήχο!

Ελλάδα 6:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δεν είναι αυτή η λύση στον ήχο!

FORMULA 1

Δεν είναι αυτή η λύση στον ήχο!

FORMULA 1

Δοκιμάστηκε χωρίς επιτυχία στη Βαρκελώνη από το Nico Rosberg η εικονιζόμενη διάταξη εξάτμισης. Στόχος της είναι η δραματοποίηση του ήχου των φετινών μονοθεσίων ώστε να ικανοποιηθεί μερίδα των θεατών που διαμαρτύρεται για την ένταση του ήχου φέτος.

Advertisement
Advertisement

TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑKΗ

Τα φετινά μονοθέσια μετά τις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς φέρουν μονάδα ισχύος με turbo κινητήρα 1.6lt και ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 750PS. Οι κανονισμοί προβλέπουν όριο περιστροφής τις 15000rpm όμως στην πράξη ο θερμικός κινητήρας δεν ξεπερνά τις 12500rpm γιατί υπάρχουν περιορισμοί στη στιγμιαία κατανάλωση (100kg/hr). Οι περσινοί ατμοσφαιρικοί V8 κινητήρες έφταναν στις 18000rpm και φυσικά ο ήχος τους ήταν αρκετά βίαιος.

Αρκετοί φίλαθλοι διαμαρτύρονται για το φετινό ήχο, οι ομάδες έχουν προβληματιστεί και γίνονται προσπάθειες να βελτιώσουν την κατάσταση.

Advertisement
Advertisement

Στη Βαρκελώνη ο Rosberg δοκίμασε την εικονιζόμενη διάταξη. Μετά είπε: «Δυστυχώς δεν αλλάζει κάτι μ’ αυτή τη διάταξη, πρέπει να προσπαθήσουμε κάτι άλλο. Θέλουμε σαν άθλημα να γίνουμε λίγο πιο θορυβώδεις θα πρέπει να δούμε άλλες λύσεις γιατί αυτή δεν είναι η ενδεδειγμένη. Δεν άλλαξε κάτι στην απόδοση του μονοθεσίου, όπως δεν άλλαξε και στον ήχο».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt αντιμετωπίζει το όλο θέμα πιο σκωπτικά: «Είναι θέμα γούστου ο ήχος. Εγώ δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τον ήχο, πρέπει όμως να συνεκτιμήσω τα παράπονα μερίδας φιλάθλων. Δεν άκουσα παράπονα σ’ άλλες μορφές αγώνων. Επίσης στον τελευταίο αγώνα στην Ισπανία αυτοί που διαμαρτύρονταν απλά ήταν πιο αισθητοί απ’ αυτούς που δεν έβλεπαν λόγο να διαμαρτυρηθούν. Έχουμε ζητήσει προτάσεις από τους κατασκευαστές. Πάντως ότι κι αν γίνει θεωρώ πως σε λίγους μήνες κανείς δε θα μιλάει για τον ήχο».