Live Κίνηση
Περισσότερα
FORD-2021

Ford Puma Ηybrid: Σπορ απόλαυση με υβριδική “καρδιά”

Ελλάδα 12:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ford Puma Ηybrid: Σπορ απόλαυση με υβριδική “καρδιά”

FORD-2021

Ford Puma Ηybrid: Σπορ απόλαυση με υβριδική “καρδιά”

FORD-2021

Η γκάμα του Puma απέκτησε πρόσφατα υβριδικά συστήματα κίνησης, κάτι που φέρνει το δυναμικό μικρό SUV της Ford να αποτελεί την κουφαία σπορτίφ πρόταση της κατηγορίας του με μειωμένους ρύπους και κατανάλωση και αυξημένη την οδηγική ευχαρίστηση.

Advertisement
Advertisement

Για την Ford το Puma αποτέλεσε ένα σημείο αιχμής στην παρουσία της στην Ευρώπη, όντας μία πολύ δυναμική παρουσία και ένα αυτοκίνητο με σπορ χαρακτήρα σε μία κατηγορία ιδιαίτερα ανταγωνιστική, όπου δύσκολα κανείς ξεχωρίζει. Όμως το Puma κατάφερε από την πρώτη στιγμή να κάνει αισθητή την παρουσία του, αλλάζοντας τις ισορροπίες της κατηγορίας και προσφέροντας για πρώτη φορά σε τέτοιο βαθμό την χαρά της οδήγησης σε ένα μικρό SUV.

Aκολουθώντας την μεγάλη παράδοση της εταιρίας στην δημιουργία ξεχωριστών προτάσεων που μιλούν στην καρδιά του οδηγού, η Ford έφτιαξε ένα αυτοκίνητο που δεν παραλείπει να είναι ιδιαίτερα καλαίσθητο, πολύ ξεχωριστό σε εμφάνιση, με κορυφαία πρακτικότητα και ένα σύνολο ποιότητας και εξοπλισμού που θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης και πιο ακριβής κατηγορίας.

Advertisement
Advertisement

Aπό τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του νέου Puma είναι και η ύπαρξη του υβριδικού συστήματος με το οποίο η Ford εφοδιάζει τους κινητήρες του μοντέλου. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα.

Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Advertisement

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα καύσης 1.0L EcoBoost χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα του νέου Puma παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, και προσφέρει έξτρα ροπή έως 20 Nm, αυξάνοντας έτσι την απόκρισή του στην πίεση του γκαζιού και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Advertisement

Στην πρόσφατη διεύρυνση της γκάμας του ιδιαίτερα δημοφιλούς και στην χώρα μας Puma, η Ford προσέθεσε και μία ακόμα πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή με την άφιξη της αυτόματης έκδοσης και στους δύο κινητήρες. Χάρη στο 7τάχυτο κιβώτιο οι αλλαγές σχέσεων γίνονται πιο ομαλά ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή οδηγική απόλαυση καθώς και οι εξαιρετικές επιδόσεις, με την πιο ισχυρή έκδοση να χρειάζεται μόλις 8,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα.

Εντός της πόλης, το αυτόματο κιβώτιο βοηθά στη διατήρηση των βέλτιστων στροφών του υβριδικού συστήματος κίνησης των Ford Puma 1.0L mHEV 125PS και 155 PS προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου.

Advertisement

Το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει επίσης τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών για πρώτη φορά, όπως το Stop&Go για το Adaptive Cruise control που μπορεί να ακινητοποιήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων. Παράλληλα, ενσωματώνεται και η λειτουργία Remote Start, μέσω της εφαρμογής FordPass.

Πέρα από το κορυφαίο υβριδικό του υπόβαθρο, το Puma είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο με δυναμικές γραμμές και πολύ ισορροπημένες αναλογίες, προσφέροντας σε ένα πακέτο την αίσθηση ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης και την άνεση με την πρακτικότητα ενός μεγαλύτερου οχήματος, ικανού να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας.

Αντίστοιχη είναι και η εικόνα στο ιδιαίτερα προσεγμένο και πρακτικό σαλόνι του. Εξαιρετικής ποιόητας τα υλικά που απαρτίζουν το ταμπλό συνδυάζονται με όμορφη σχεδίαση και πολλές σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές. Ενώ ιδιαίτερα πλούσιοι είναι οι διατιθέμενοι χώροι για τους επιβάτες αλλά και για τις αποσκευές.

Το πορτ-μπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του με χωρητικότητα στα 456 λίτρα, και διαθέτει ένα μοναδικό στην αγορά έξτρα χώρο φόρτωσης Mega Box, ο οποίος μπορεί να εξυπηρετήσει πολλές και ιδιαίτερες μεταφορικές ανάγκες, έχοντας την δυνατότητα να πλυθεί και να καθαριστεί από την μεταφορά “βρώμικων” αντικειμένων.

H Ford για την αγορά του Puma προσφέρει ένα ειδικό πακέτο Ford Value, το οποίο εξασφαλίζει άμεσο κλείσιμο παραγγελίας, με προστασία τιμής και προνομιακό επιτόκιο από 1,99%. Το πρόγραμμα αυτό διατίθεται μέσω του Επίσημου Δικτύου της Ford στην χώρα μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το Ford Puma 1.0L EcoBoost mHEV με αυτόματο κιβώτιο (+τιμές)
Ford Puma ST Gold Edition: Σχεδιασμένο από τους φίλους της Ford (+video)
Δοκιμή: Ford Puma ST 1,5 Ecoboost 200 hp