Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Fleet Cars

Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Peugeot e-Rifter

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Μετά τα e-Traveller και e-Partner, η Peugeot αποκάλυψε και το ηλεκτρικό Rifter.

Συνεχίζει να επεκτείνεται η ηλεκτρική γκάμα της Peugeot στην κατηγορία MPV, καθώς μετά τα e-Traveller και e-Partner, η γαλλική εταιρεία παρουσίασε και το επιβατικό e-Rifter.

Το τελευταίο θα προσφέρεται σε δύο μήκη αμαξώματος (Standard & Long) ενώ θα βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2. Πηγή τροφοδότησης θα συνιστά ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων και των 260 Nm ροπής, ενώ μέρος του κινητήριου συνόλου είναι και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50 kWh, η οποία χαρίζει στο μοντέλο μέγιστη αυτονομία 280 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης, Normal, Eco, Power, ενώ εφόσον επιλεχθεί το τελευταίο, το e-Rifter, ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 sec, ενώ η τελική αποτυπώνεται σε 135 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά τη φόρτιση της μπαταρίας, με παροχή 16A απαιτούνται 15 ώρες, σε Wallbox ισχύος 11 kW και με τριφασικό «επι του οχήματος» φορτιστή (11 kW) απαιτούνται 5 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή ισχύος 100 kW η φόρτιση στο 0-80% ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά.

Το Peugeot e-Rifter διατίθεται τόσο σε 5θέσια όσο και σε 7θέσια έκδοση, ανεξαρτήτως του μήκους αμαξώματος που επιλεχθεί. Η έκδοση Standard έχει μήκος 4,4 μ., ενώ η Long πέρα από το αυξημένο της μήκος (4,75 μ.) έχει πιο μακρύ μεταξόνιο αλλά και πρόβολους.

Η διάμετρος του κύκλου στροφής του μοντέλου αποτυπώνεται σε 10,8 μ., ενώ το μόλις 1.90 μ. ύψος του, επιτρέπει στον οδηγό να έχει πρόσβαση στα περισσότερα σημεία και τις θέσεις πάρκινγκ της πόλης.

Ο χώρος αποσκευών εκκινεί από 775 λίτρα (5θέσια έκδοση/Standard), ενώ στη Long Version και εφόσον επιλεχθεί η 7θέσια έκδοση, η χωρητικότητα, με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, εκτοξεύεται στα 4.000 λίτρα.

Στο εσωτερικό προσφέρεται ο γνωστός ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών της Peugeot, ο οποίος διακρίνεται για τα ευκρινή του γραφικά, ενώ στο κέντρο του ταμπλό συναντάται μια οθόνη αφής, η οποία -μεταξύ άλλων- παρέχει ενημέρωση στον οδηγό για μια πληθώρα στοιχείων που αφορούν την κατανάλωση καυσίμου και τη ροή ενέργειας.

Διαβάστε επίσης:
Peugeot e-Traveller με αυτονομία 330 χλμ
Δοκιμή: Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 PS
Peugeot E-208: Καλύτερο ηλεκτρικό εταιρικό αυτοκίνητο

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr