Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Επίσημο: Mercedes eActros

Ελλάδα 11:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Mercedes eActros

Fleet Cars

Επίσημο: Mercedes eActros

Fleet Cars

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes έχει αθόρυβη λειτουργία, μεγάλη αυτονομία και είναι εξελιγμένο με γνώμονα την ασφάλεια τόσο των επιβατών όσο και των υπόλοιπων χρηστών του οδικού δικτύου.

Advertisement
Advertisement

Αφού ολοκλήρωσε μια απαιτητική γκάμα δοκιμασιών, η Mercedes αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό, eActros, το οποίο θα βγει στην παραγωγή τον φθινόπωρο του 2021.

Τροφοδοτείται από δύο υγρόψυκτους κινητήρες μέγιστης ισχύος 400 kW (550 PS), πλαισιωμένοι από κιβώτιο δύο σχέσεων. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια τετραπλή συστοιχία μπαταριών μπαταρία μέγιστης χωρητικότητας 420 kWh που προσφέρουν αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Ακόμη, ενσωματώνεται ένα προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που επιτρέπει την επανατροφοδότηση της μπαταρίας κατά την επιβράδυνση ή το φρενάρισμα του ηλεκτρικού eActros.

Σε έναν κανονικό σταθμό φόρτισης 400A DC, οι συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.

Advertisement
Advertisement

Όπως αναφέρει η Mercedes, η άμεσα διαθέσιμη ροπή από τους ηλεκτροκινητήρες διασφαλίζει γρήγορη επιτάχυνση και πιο άνετη οδήγηση από ότι σε ένα diesel φορτηγό. Το χαμηλό κέντρο βάρους παρέχει πιο βελούδινες αλλαγής κατεύθυνσης και ο θόρυβος μέσα στην καμπίνα είναι μειωμένος κατά 10 dB και οι κραδασμοί είναι λιγότερο αισθητοί.

Με έμφαση στην ασφάλεια

Advertisement

Το αμιγώς ηλεκτρικό Mercedes eActros παίρνει πολύ καλό βαθμό και στον τομέα της ασφάλειας, χάρη στα ειδικά στοιχεία απορρόφησης σύγκρουσης με προφίλ αλουμινίου προφυλάσσουν τις μπαταρίες σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Παράλληλα, κάποιοι αισθητήρες μπορούν να ανιχνεύουν τον κίνδυνο σύγκρουσης, σηματοδοτώντας την αυτόματη απομόνωση της  μπαταρίας υψηλής τάσης το υπόλοιπο όχημα. Επιπλέον, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει τη διακοπή υψηλής τάσης ανά πάσα στιγμή μέσα στην καμπίνα.

Στο επίκεντρο βρέθηκε και η ασφάλεια των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου (πεζών & ποδηλατών). Ένα σύστημα ηχητικής προειδοποίησης οχήματος (AVAS) παράγει κάποιους ήχους που γνωστοποιούν στους πεζούς και τους ποδηλάτες τη διέλευση του φορτηγού.

Advertisement

Από τον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα Sideguard Assist, που διευκολύνει τον οδηγό όταν χρειαστεί να αλλάξει κατεύθυνση, αλλά και το σύστημα σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης Active Brake Assist πέμπτης γενιάς με αναγνώριση πεζών.

Σημειωτέον, πως το 2018, η Mercedes παρέδωσε σε πελάτες της κάποιες πρωτότυπες εκδοχές του eActros, ώστε να τις δοκιμάσουν στην πράξη. Τα συμπεράσματα μάλιστα των φίλων της ελήφθησαν σοβαρά υπόψη κατά τη διαδικασία εξέλιξης του μοντέλου.

Advertisement

Οι τελευταίοι αναφέρθηκαν στην “ακαριαία απελευθέρωση ροπής, την αθόρυβη λειτουργία και την ευχάριστη, ήρεμη οδήγηση”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ετοιμάζεται η ηλεκτρική Mercedes-Benz G-Class
H Mercedes-Benz ανανέωσε την CLS
Mercedes-Benz EQA: Κορυφαία αεροδυναμική για μεγαλύτερη οικονομία