Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Fleet Cars

BEAT Vs Λυμπερόπουλος: Σημειώσατε «1»

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

H εταιρεία υπηρεσιών μετακίνησης κέρδισε την αγωγή κατά του προέδρου του Συνδέσμου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.

Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών δικαίωσε την ΒΕΑΤ στην αγωγή που η εταιρεία κατέθεσε τον Φεβρουάριο του 2018 και εκδικάστηκε το Νοέμβριο του ίδιου έτους, κατά του κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου, όπως αναφέρει η ΒΕΑΤ, σε σχετική ανακοίνωση.

Ο κ. Λυμπερόπουλος κρίθηκε από το δικαστήριο ότι τέλεσε σε βάρος της εταιρείας τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξυβρίσεως. Υποχρεώθηκε, έτσι, από το δικαστήριο να καταβάλει στην εταιρεία το ποσό των 20.000 ευρώ με το νόμιμο τόκο από την επίδοση της αγωγής μέχρι την ολοσχερή εξόφλησή του, το οποίο, όπως δήλωσε η ΒΕΑΤ, θα δοθεί στο σύνολό του σε κοινωφελείς σκοπούς.

Τι αναφέρει η ΒΕΑΤ

Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών με την απόφαση 824/2020 έκανε δεκτή ως κατ’ ουσίαν βάσιμη την αγωγή της εταιρείας, η οποία είχε ως στόχο να δοθεί ένα τέλος στην σκόπιμη και κατ’ εξακολούθηση κατασυκοφάντηση της ΒΕΑΤ από τον κ. Λυμπερόπουλο, κάνοντας δεκτούς και υιοθετώντας στην απόφασή του όλους τους ουσιαστικούς ισχυρισμούς της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, το δικαστήριο έκανε δεκτό ότι ο κ. Λυμπερόπουλος, σκόπιμα κι εν γνώσει του, διέδιδε ψευδή και συκοφαντικά γεγονότα και ειδήσεις κατά της BEAT, προσβάλλοντας τη φήμη της εταιρείας, αναγνωρίζοντας μάλιστα ότι ο εναγόμενος είχε ως σκοπό την εξύβρισή της με τη χρήση απαξιωτικών χαρακτηρισμών.

Ο κ. Λυμπερόπουλος, με σειρά συκοφαντικών και ψευδών δηλώσεών του προς τον Τύπο, αλλά και με συστηματική αρθρογραφία έπληξε βάναυσα το κύρος και την αξιοπιστία της BEAT έναντι των πελατών, των συναλλασσομένων, των εργαζομένων και εν γένει του καταναλωτικού κοινού.

Οι ανυπόστατες αυτές αναφορές, με ταυτόχρονη χρήση απαράδεκτου λεξιλογίου και υπαινιγμών, αν και αστειότητες ως προς την ουσία τους, υπερέβησαν κάθε όριο ανοχής, καθώς επηρέασαν άμεσα και επηρεάζουν ακόμη και σήμερα την επαγγελματική υπόσταση και τη λειτουργία της εταιρείας και αποτέλεσαν την αιτιολογική βάση για την εισαγωγή μιας αντιανταγωνιστικής νομοθεσίας, η οποία σήμερα στερεί τους επιβάτες από χαμηλότερες τιμές και καλύτερες υπηρεσίες.

Ο κ. Νίκος Δρανδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΒΕΑΤ, δήλωσε: “Καταθέσαμε την αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση γιατί πιστεύαμε ότι, παρά την σκανδαλώδη υποστήριξη του εναγόμενου κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου από την τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, ζούμε ακόμα σε κράτος δικαίου.

Δικαιωθήκαμε, και επιπλέον χαιρόμαστε που έγινε ένα ακόμα βήμα ώστε, όσοι κατέχουν κάποιο θεσμικό ρόλο να μην καταχράζονται το βήμα που τους δίδεται στο δημόσιο λόγο για να κατασκευάζουν ψευδείς ειδήσεις που σπιλώνουν ανθρώπους και εταιρείες.

Για λόγους ιστορικότητας, αξίζει να αναφέρουμε ότι η εκδοθείσα απόφαση του δικαστηρίου είναι κόλαφος για τον κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο: κάνει δεκτούς τους αγωγικούς μας ισχυρισμούς στο σύνολό τους και υποχρεώνει τον εναγόμενο να καταβάλει στην ΒΕΑΤ αποζημίωση, η οποία είναι μάλιστα ιδιαιτέρως υψηλή για περιπτώσεις συκοφαντικής δυσφήμισης”.

Διαβάστε περισσότερα:

Τέλος ο χαμένος ΦΠΑ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ!

Ξεχάστε τα τεκμήρια και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης!

Επιβεβαίωση Newsauto! Ιδού το νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση

Δημοφιλή στο Protothema.gr