Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

Fleet Cars

Απολύτως ασφαλή τα λεωφορεία με leasing – Σκληρή απάντηση σε ΚΙΝΑΛ

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι το ΚΙΝΑΛ καταφεύγει στην ανεύθυνη κινδυνολογία.

Την άμεση αντίδραση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή προκάλεσαν τα «πυρά» του ΚΙΝΑΛ για τα νέα λεωφορεία που αποκτήθηκαν μέσω leasing.

Ειδικότερα το ΚΙΝΑΛ υποστήριξε ότι τα 40 λεωφορεία που παρέλαβε η κυβέρνηση είναι ακατάλληλα και «δεν πληρούν τον απαράβατο όρο που έθεσε το Ελεγκτικό Συνέδριο για να υπογραφεί η σύμβαση, ότι όλα ανεξαιρέτως τα πλευρικά παράθυρα θα πρέπει να είναι ανοιγοκλειόμενα».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής απατώντας στο ΚΙΝΑΛ ξεκαθάρισε ότι: «Το ότι το ΚΙΝΑΛ αποφάσισε να γίνει «ουρά» του ΣΥΡΙΖΑ είναι γνωστό και θα το κρίνουν οι πολίτες. Όμως πλέον υιοθετεί και τις πρακτικές του: αντιπολίτευση της μιζέριας και fake news. Αφού κατέρρευσε το αφήγημά τους ότι δήθεν δεν έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια των λεωφορείων της Αθήνας, τώρα καταφεύγουν στην ανεύθυνη κινδυνολογία ότι δήθεν τα νέα λεωφορεία δεν είναι ασφαλή για τη δημόσια υγεία. Η αλήθεια όμως είναι ότι:

-Όσο κι αν ενοχλεί όσους βάζουν τα μικροκομματικά τους συμφέροντα πάνω από το καλό των πολιτών, τα 300 λεωφορεία που προμηθευόμαστε με leasing, μέρα με τη μέρα πυκνώνουν και περισσότερο τα δρομολόγια των πιο επιβαρυμένων γραμμών.

–  Ασφαλώς και είναι απολύτως ασφαλή. Είναι, άλλωστε, πολύ πιο σύγχρονα και νεότερα από όλα τα υπόλοιπα οχήματα του στόλου που παραλάβαμε το 2019.

–  Ασφαλώς και διαθέτουν ανοιγοκλειόμενα παράθυρα. Όπως είναι γνωστό, πολλά από αυτά τα οχήματα δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό από κατασκευής τους – κάτι συνηθέστατο στα σύγχρονα  λεωφορεία – αλλά παρόλα αυτά γίνεται σταδιακά η ανάλογη μετατροπή στην Ελλάδα, η οποία βέβαια απαιτεί κάποιο χρόνο.

–  Τηρούνται όλες οι προβλέψεις των εγκρίσεων τύπου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα προμηθευόμενα λεωφορεία. Η δε τήρηση των δικαστικών αποφάσεων είναι αυτονόητη.

–  Η ουσία είναι ότι παραλάβαμε 850 λεωφορεία στο δρόμο, σήμερα έχουμε φτάσει στα 1290 και σύντομα θα ξεπεράσουμε τα 1500. Σε σχέση μόλις με τον περασμένο Σεπτέμβριο, έχουμε αυξήσει τα καθημερινά δρομολόγια κατά 3400 και σύντομα θα φτάσουμε περίπου στις 7000. Κάναμε προσλήψεις μετά από πάνω από 10 χρόνια. Όλα αυτά, εν μέσω πανδημίας. Δεν έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα, αλλά έχουμε σχέδιο και προσπαθούμε κάθε μέρα με πράξεις, όχι με εύκολα λόγια.

Το τελευταίο είναι αυτό που περισσότερο από όλα ενδιαφέρει τους πολίτες. Αλλά προφανώς είναι και αυτό που περισσότερο από όλα ενοχλεί την αντιπολίτευση. Ας μας πουν λοιπόν τι θέλουν… Να μην κυκλοφορούν τα νέα λεωφορεία στους δρόμους; Να ακυρώσουμε προσλήψεις, συμπράξεις με ΚΤΕΛ και leasing; Να αφήσουμε πάλι τον στόλο να ρημάζει χωρίς συντήρηση; Τότε θα είναι ευχαριστημένοι; Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη.»

Φωτογραφία: Eurokinisi

Διαβάστε επίσης:

Τα 40 λεωφορεία με leasing έγιναν 50 με τα… μαθηματικά του ΣΥΡΙΖΑ!
Αυτές είναι οι τρεις εταιρείες που παρέχουν λεωφορεία με leasing
Προχωρά ο διαγωνισμός για 1.300 νέα «καθαρά» λεωφορεία

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr