Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Άδικη η πληρότητα 50% στα ενοικιαζόμενα 7θέσια ή 9θέσια van

Ελλάδα 6:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Άδικη η πληρότητα 50% στα ενοικιαζόμενα 7θέσια ή 9θέσια van

Fleet Cars

Άδικη η πληρότητα 50% στα ενοικιαζόμενα 7θέσια ή 9θέσια van

Fleet Cars

Οι ιδιοκτήτες επαγγελματικών οχημάτων ενοικίασης αντιδρούν στη διατήρηση του χαμηλού ποσοστού πληρότητας.

Advertisement
Advertisement

Αντιδρούν στην διατήρηση των χαμηλών ποσοστών πληρότητας των οχημάτων τους οι ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων καθώς ήδη έχει ξεκινήσει η τουριστική περίοδος και τις επόμενες ημέρες αναμένεται να κορυφωθεί και τα 9θέσια οχήματα που ενοικιάζονται δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 50% της πληρότητάς τους.

Μάλιστα όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς στο Newsauto.gr: «Σαν τουριστικές επιχειρήσεις που είμαστε κανονικά αρμόδιο Υπουργείο για εμάς είναι το Υπουργείο Τουρισμού, αλλά λόγο της ιδιαιτερότητας που έχει η υπηρεσία αυτή (Εκμίσθωση ΕΙΧ με οδηγό του νόμου 4093/2012) υπαγόμαστε και στο Υπουργείο Μεταφορών. Το αποτέλεσμα αυτό είναι τα Υπουργεία να ρίχνουν το μπαλάκι ό ένας στον άλλο χωρίς κανένα όφελος για τις δικές μας υπηρεσίας.»

Advertisement
Advertisement

Τα προβλήματα

Δύο είναι τα βασικά προβλήματα με τα οποία βρίσκονται αντιμέτωποι οι ιδιοκτήτες 7θέσιων ή 9θέσιων οχημάτων προς ενοικίαση.

Το πρώτο αφορά όπως προαναφέραμε στις πληρότητες, που αυτή την στιγμή στα εννιαθέσια οχήματα η πληρότητα είναι στα 4 άτομα επιπλέον του οδηγού που σε αντίστοιχο όχημα τουριστικό λεωφορείο Δημοσίας Χρήσης 10 θέσεων η πληρότητα είναι 9 άτομα και επιπλέον ο οδηγός. Σε όλες τις μεταφορές που ασχολούνται με τον τουρισμό (Τουριστικά Λεωφορεία, Πλοία, Αεροπλάνα κλπ )  οι πληρότητες έχουν πάει στο 80, 85 και 100%  όταν στα 9θέσια οχήματα η πληρότητα παραμένει στο 50%.

Advertisement

Οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων οχημάτων θεωρούν άδικο η σε τόσο χαμηλό ποσοστό όταν οι κύριες μεταφορές που γίνονται με τα δικά τους οχήματα είναι ιδιωτικές (Private Transfer). Δηλαδή μια παρέα που θα έρθει για διακοπές θα καθίσουν όλοι μαζί στο αεροπλάνο, θα κοιμηθούν όλοι μαζί σε μια βίλα ή ξενοδοχείο, θα καθίσουν όλοι μαζί να φάνε σε ένα τραπέζι αλλά για την μεταφορά τους θα πρέπει να πάρουν είτε λεωφορείο είτε να χρησιμοποιήσουν δύο οχήματα δικά μας. Που σε άλλη περίπτωση θα χρησιμοποιούσαν μόνο ένα.

Το δεύτερο και επίσης σημαντικό ζήτημα για την δική δουλειά τους είναι  ότι έχει θεσμοθετηθεί η ελάχιστη διάρκεια μίσθωσης των 30 λεπτών σε ολόκληρη την νησιωτική Ελλάδα, μιας και στα νησιά οι αποστάσεις είναι πολύ μικρότερες από τις μεγάλες πόλεις για την καλοκαιρινή σεζόν κάθε έτους από την 1η Μαΐου έως 31 Αυγούστου. Αυτό έφερε μεγάλα προβλήματα στις επιχειρήσεις του κλάδου όπως επίσης και η κατώτατη τιμή για κάθε εκμίσθωση. Όπως επισημαίνουν στο Newsauto.gr επαγγελματίες του κλάδου: «Στην πράξη ο νομοθέτης ζητά από ένα τουρίστα που κάνει χρήση αυτής της υπηρεσίας για να πάει από το αεροδρόμιο να πληρώσει μειωμένο μίσθωμα έως τις 31 Αυγούστου ενώ αν κάνει χρήση της ίδιας υπηρεσίας την 1η Σεπτεμβρίου (ίδια υπηρεσία, ίδια απόσταση κλπ ) θα πρέπει να πληρώσει για την υπηρεσία 90 ευρώ! Και θα πρέπει να τον πείσουμε ότι αυτό ορίζει η νομοθεσία, δυστυχώς όμως στις περισσότερες περιπτώσεις ο τουρίστας νομίζει ότι ο επιχειρηματίας προσπαθεί να τον εξαπατήσει, γιατί δεν μπορεί να καταλάβει αυτή την νομοθεσία ο κάθε τουρίστας.

Advertisement

Εμείς τι ζητάμε να θεσμοθετηθεί η ελάχιστη διάρκεια μίσθωσης των 30 λεπτών για ολόκληρη την καλοκαιρινή σεζόν δηλ. από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο. Όσες φορές και να τον έχουμε συζητήσει το θέμα αυτό με τα Υπουργεία συνέχεια μας λένε εύλογο το αίτημά σας και ότι θα πρέπει να διορθωθεί. Ωστόσο ακόμη δεν έχει αλλάξει τίποτα…»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δικαίωση Newsauto.gr: Πράσινο φως στην ενοικίαση ηλεκτρικού ΙΧ με οδηγό!
Έρευνα Newsauto: «Χρυσή» η ενοικίαση ΙΧ τον Ιούλιο και τον Αύγουστο!
Νέα όρια ηλικίας στην ενοικίαση cabrio, αυτοκινούμενων ή θωρακισμένων ΙΧ