Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Το νέο Audi TT θα είναι ηλεκτρικό

Ελλάδα 11:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο Audi TT θα είναι ηλεκτρικό

Mobility

Το νέο Audi TT θα είναι ηλεκτρικό

Mobility

Το επόμενο Audi TT θα έχει ηλεκτροκινητήρα. Τα μικρά σπορ αυτοκίνητα μπαίνουν στην… καθαρή εποχή, για να μην εξαφανιστούν.

Advertisement
Advertisement

 

Κάποιοι έλεγαν πως το Audi TT ήταν είδος υπό εξαφάνιση. Τελικά μπορεί να έχει μέλλον, αφού ένα από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου (και υπεύθυνος του τμήματος Technical development) o Hans-Joachim Rothenpielerο προσπαθεί να πείσει τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να εξελίξουν ένα σπορ αυτοκίνητο με καθαρό ηλεκτρικό κινητήρα.

Advertisement
Advertisement

Οι προοπτικές για το εικονικό σπορ αυτοκίνητο της Audi, το οποίο έκανε το ντεμπούτο της πριν από περισσότερα από 20 χρόνια, αμφισβητούνται όλο και περισσότερο χάρη στις μικρές συνολικές πωλήσεις και τις πιέσεις της νομοθεσίας για τις εκπομπές CO2. Πληροφορίες μέσα από την Audi πρότειναν ότι μια ιδέα μπορεί να είναι η ανάπτυξη ενός τετράθυρου διαδόχου του TT το: «TT Sportback» το οποίο θα έχει σαν βάση το μοντέλο Mk3. Ωστόσο, υπάρχει η σκέψη (η οποία κερδίζει έδαφος) ώστε η Audi να διατηρήσει ένα δίπορτο σπορ αυτοκίνητο στην γκάμα της.

«Στην Audi, χρειαζόμαστε αυτοκίνητα όπως το δίθυρο TT» δήλωσε ο Rothenpieler και πρόσθεσε: «Είναι στο DNA της μάρκας μας. Αγωνίζομαι πραγματικά για αυτό το αυτοκίνητο και θα προσπαθήσω να πείσω τους συναδέλφους μου ότι πρέπει να το κάνουμε. Όμως είναι καλύτερο να μεταφέρουμε όλα αυτά τα αυτοκίνητα, όπως το TT, σε ένα… ηλεκτρικό μέλλον».

Advertisement

Ο Rothenpieler σε συνέντευξη του σε Αγγλικό site τεχνολογίας παραδέχθηκε ότι οι συνομιλίες για το ηλεκτρικό «μέλλον» του TT περιλαμβάνουν την ιδέα τόσο των plug-in υβριδικών όσο και των καθαρά ηλεκτρικών μοντέλων. Ωστόσο, αποκάλυψε επίσης ότι οι συζητήσεις για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση βρίσκονται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο.

«Για αυτοκίνητα όπως το TT, η μπαταρία στο πάτωμα είναι ένα πρόβλημα», είπε ο υπεύθυνος του τμήματος Technical Development και πρόσθεσε: «Κανονικά σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έχετε έναν τροχό σε κάθε γωνία του αμαξώματος και τις μπαταρίες στο κέντρο του. Έτσι το συνολικό ύψος του πατώματος είναι 12 ή 13 εκατοστά ψηλό. Αυτό κάνει τη βάση των καθισμάτων υψηλότερη. Έτσι, για μικρά, σπορ αυτοκίνητα με μόνο δύο καθίσματα, χρειαζόμαστε μια διαφορετική ιδέα – όπως ένα κομμάτι της μπαταρίας στο κέντρο του αυτοκινήτου και ένα άλλο κομμάτι μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς ή πίσω από τους πίσω τροχούς».

Advertisement

Η μάχη για το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων της Audi περιλαμβάνει επίσης και το R8, παρόλο που οι προοπτικές του είναι επίσης πιθανό να συνδεθούν με τον δρόμο που θα ακολουθήσει η Lamborghini με την Huracan.

Ο Rothenpieler πρόσθεσε: «Το μέλλον του R8 και του TT είναι το ίδιο. Νομίζω πως όταν παρουσιάσαμε το e-tron GT, κάναμε μία πραγματική δήλωση. Για μένα, το e-tron GT ήταν το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με το Audi Sport RS στο DNA του. Είναι λίγο μεγαλύτερο, αυτό το αυτοκίνητο, οπότε ήταν ακόμα δυνατή η χρήση της κανονικής διάταξης μπαταρίας. Αλλά αν μιλάμε για το R8 τότε ναι, πρέπει να διαιρέσουμε το σύστημα μπαταριών, όπως ακριβώς θα γίνει και με το TT».

Advertisement