Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τετράθυρο και ηλεκτρικό το επόμενο Audi TT;

Ελλάδα 19:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τετράθυρο και ηλεκτρικό το επόμενο Audi TT;

ΝΕΑ

Τετράθυρο και ηλεκτρικό το επόμενο Audi TT;

ΝΕΑ

Ο τεχνικός διευθυντής της Audi πρότεινε ότι το μέλλον του Audi TT θα μπορούσε να διασφαλιστεί μόνο εάν το σπορ αυτοκίνητο αποκτήσει ηλεκτρική έκδοση. Φήμες όμως το θέλουν να μεγαλώνει και να αποκτά τέσσερις πόρτες…

Advertisement
Advertisement

Το Audi TT θα μπορούσε τελικά να έχει μέλλον, ως ηλεκτροκίνητο όχημα, πρότεινε ο τεχνικός προϊστάμενος της εταιρείας. Πρόσφατες εικασίες έδειξαν ότι ένας διάδοχος της υπάρχουσας γενιάς δεν περιλαμβάνεται στα προιοντικά σχέδια της Audi. Η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στον εξορθολογισμό της γκάμας της ώστε να καταστεί λιγότερο ρυπογόνα και περισσότερο οικονομική στις δοκιμές κατανάλωσης του WLTP – και επίσης ανασυνθέτει τις προσπάθειές της για την ηλεκτροκίνηση και τα ειδικά μοντέλα της Κίνας. Ωστόσο, μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο της Audi, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου για την τεχνική ανάπτυξη, Hans-Joachim Rothenpieler, δήλωσε ότι ελπίζει να πείσει τη διοίκηση της εταιρείας να συνεχίσει το βίο του TT με μια νέα ηλεκτροκίνητη γενιά. “Το TT είναι συναισθηματικό προϊόν για εμάς. Είχαμε μπόλικη συγκίνηση στις εσωτερικές συζητήσεις σε επίπεδο διοικητικού συμβουλίου”, πρόσθεσε ο Rothenpieler. “Μερικοί υποστηρίζουν πως πρέπει να το καταργήσουμε, αλλά προσωπικά πιστεύω πως αποτελεί μέρος του DNA μας. Αγωνιζόμαστε γι αυτό. Το θέλουμε. Διαθέτει τα γονίδιά μας και γι ‘αυτό παλεύουμε να βρούμε λύση. Πρέπει να πείσω τους συναδέλφους μου για το πώς μπορεί να παραμείνει στη ζωή ως αμιγώς ηλεκτρικό…”.

Η λογική των τεχνοκρατών αναφέρει πως η επόμενη γενιά του Audi TT θα εξελιχθεί…δραματικά, αφού αναμένεται εκτός απροόπτου το εικονικό σπορ αυτοκίνητο να μετατραπεί σε ένα πιο πρακτικό και κερδοφόρο τετράθυρο κουπέ. Και αυτό το νέο τετράθυρο TT θα βρίσκεται στις εκθέσεις της αντιπροσωπείας όπως όλα δείχνουν σε λιγότερο από δύο χρόνια.

Η συρρίκνωση της ζήτησης για σπορ αυτοκίνητα και κυρίως μικρά κουπέ, έχει αναγκάσει την Audi να ξανασκεφτεί το επόμενο μοντέλο. Ο πρόεδρος της Audi Bram Schot αποκάλυψε ότι η υπόθεση του ΤΤ με επιχειρηματικά κριτήρια στην τρέχουσα μορφή του είναι δύσκολο να δικαιολογηθεί, αναφέροντας την ανάγκη της μάρκας να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση και στις αυτόνομες τεχνολογίες. Οι συνολικές αναλογίες αναμένεται να παραμείνουν κοντά σε εκείνες της αρχικής ιδέας του TT Sportback, που σημαίνει ότι το αμάξωμα θα είναι περίπου 290 mm μεγαλύτερο από το σημερινό κουπέ ενώ 60mm θα προστεθούν στο πλάτος και 120mm στο μεταξόνιο. Το τετράθυρο αναμένεται να βασιστεί σε μια ενημερωμένη έκδοση της πλατφόρμας MQB που υποστηρίζει και την τρέχουσα γενιά TT. Αν και το σημερινό μοντέλο, το οποίο έχει πρόσφατα ανανεωθεί, είναι διαθέσιμο μόνο με βενζινοκινητήρες, η Audi θα προσφέρει μια εκτεταμένη γκάμα συμβατικών και ηλεκτροκίνητων κινητήρων στην επόμενη γενιά.

Advertisement
Advertisement

Πρώτα θα φτάσουν οι βενζινοκινητήρες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt. Αυτό έχει σχεδιαστεί για να καλύψει σύντομα τα κενά του turbo lag και να βοηθήσει στη βελτίωση της οικονομίας κατά 10%. Μια νέα γενιά πετρελαιοκινητήρων με την αρωγή της ηλεκτρικής τεχνολογίας θα προσφέρεται επίσης. Η plug-in υβριδική τεχνολογία θα παίξει βασικό ρόλο, όπως και η επιλογή ενός πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου. Και τα δύο αυτά στοιχεία θα αποτελέσουν μέρος του σχεδίου της Audi για την πώληση 20 ηλεκτροκίνητων οχημάτων έως το 2025. Ο Γερμανός κατασκευαστής προβλέπει ότι το 35% περίπου των συνολικών πωλήσεων του θα καλυφτεί από τέτοια μοντέλα στο ίδιο χρονικό διάστημα.