Live Κίνηση
Περισσότερα
DACIA SPRING 2023

Νέο Dacia Spring: Το μέλλον της αστικής μετακίνησης

Ελλάδα 23:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Dacia Spring: Το μέλλον της αστικής μετακίνησης

DACIA SPRING 2023

Νέο Dacia Spring: Το μέλλον της αστικής μετακίνησης

DACIA SPRING 2023

Ο βασικός λόγος που τα ηλεκτρικά απέκτησαν εχθρούς είναι κυρίως η υψηλή τιμή τους. Το next big thing της Dacia όμως, το νέο και πολυτάλαντο Spring αλλάζει άρδην ότι ξέραμε γι αυτά έως τώρα.

Advertisement
Advertisement

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι γνωστό πλέον πως καλούνται να γεφυρώσουν το αγεφύρωτο χάσμα της υπέρογκης τιμής αγοράς με ποικίλους τρόπους, όπως είναι η μείωση του κόστους εξέλιξης των μπαταριών.

Από την άλλη, υπάρχουν όμως και εκείνες οι εταιρείες οι οποίες από το ντεμπούτο τους στο νέο καθεστώς, επιχειρούν με ρεαλισμό να κάνουν πράξη την ηλεκτρική κινητικότητα. Να, όπως είναι η Dacia.

Το Dacia Spring είναι αλήθεια πως έκανε προσιτή στο ευρύ κοινό την ηλεκτροκίνηση, όντας λιτό, ευχάριστο στην καθημερινή χρήση και πρωτίστως οικονομικό. Έτσι κατάφερε να εξασφαλίσει πάνω από 100.000 παραγγελίες.

Advertisement
Advertisement

Το 2022 σκαρφάλωσε στο πόντιουμ των πωλήσεων λιανικής των ηλεκτρικών στην Ευρώπη (3ο), ενώ είναι το Νο1 ηλεκτρικό μοντέλο σε πωλήσεις στη Γαλλία. Δικαιωματικά απέσπασε πολλά βραβεία, ειδικά στον τομέα της κατανάλωσης, ενώ πέρυσι του απονεμήθηκε η ανώτατη βαθμολογία 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό Green NCAP.

Στο μέσο του ταμπλό του χρηστικού Spring, υπάρχει μια οθόνη 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, το οποίο διαθέτει πλοήγηση και ένδειξη για την κάμερα οπισθοπορείας. Όλα είναι σωστά τακτοποιημένα στην καμπίνα έτσι ώστε να περάσεις ξένοιαστες στιγμές στο εσωτερικό του, όσο θα διανύεις πολλά χιλιόμετρα στο κλεινόν άστυ.

Advertisement

Στο νέο εργαλείο πόλης, στο Dacia Spring Extreme 65, προσφέρεται πλέον ο νέος και αποδοτικός ηλεκτροκινητήρας 65 PS, ο οποίος συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων που εξασφαλίζει πολύ καλές επιταχύνσεις και σαφώς αποδοτική ανάκτηση ενέργειας. Χάρη στο νέο κινητήρα ELECTRIC 65, το νέο Spring εξασφαλίζει αυτονομία 220 km σε μικτό κύκλο και 305 km σε αστικό κύκλο (WLTP).

Advertisement

Σε οικιακή πρίζα η μπαταρία των 188 kg και 27,4 kWh χωρητικότητας φορτίζει πλήρως σε 13 h, ενώ, σε παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) έντασης 30 kW από το 0 στο 80% δεν απαιτεί περισσότερο από μια ώρα. Σε wallbox ισχύος 7,4 kW ο χρόνος πλήρης φόρτισης αντιστοιχεί σε περίπου 4,5 h.

Το νέο Dacia Spring αποδεικνύει έμπρακτα πως η ηλεκτροκίνηση μπορεί να αποδώσει πολύτιμους καρπούς με θεμέλια το momentum της Dacia και την πρόθεσή της να προσφέρει ένα κανονικό όχημα για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις με τους λιγότερους συμβιβασμούς.

Advertisement

Εκτός του ότι πίσω από το τιμόνι του ακολουθείς εύκολα τη ροή της κυκλοφορίας, με την έκδοση 65 νιώθεις άνετα και στον αυτοκινητόδρομο, απαλλαγμένος από το άγχος της ασφαλούς προσπέρασης. Χωρίς θορύβους στην καμπίνα, το Spring είναι σταθερό και δεν θα σε προβληματίσει σε καμία περίπτωση.

Η πολιτική της Dacia είναι ξεκάθαρη. Προσφέρει value for money μοντέλα που ικανοποιούν τις καταναλωτικές ανάγκες χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες. Πλέον η εταιρία επικεντρώνεται στη μετάβασή της στο καθεστώς της ηλεκτρικής κινητικότητας. Το εξαιρετικό Spring αποτελεί την καλύτερη απόδειξη.

Το νέο Dacia Spring είναι μπάνικο, εύχρηστο, αθόρυβο, οικονομικό, ευέλικτο αλλά και επίσης ευχάριστο στο δρόμο, μάλιστα με 150 mm απόσταση από το έδαφος, προσφέροντας τη δυνατότητα να πας εκεί όπου άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα δεν θα έχουν πρόσβαση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο Dacia Spring Extreme Electric 65 στην Αυστρία
Το Dacia Spring στην Ελλάδα (+τιμή)
Πότε θα παρουσιάσει και άλλο ηλεκτρικό η Dacia;