Live Κίνηση
Περισσότερα
DACIA-JOGGER

Νέο Dacia Jogger: Ένα για όλα!

Ελλάδα 1:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Dacia Jogger: Ένα για όλα!

DACIA-JOGGER

Νέο Dacia Jogger: Ένα για όλα!

DACIA-JOGGER

Η νέα πολυθέσια πρόταση της Dacia λέγεται Jogger και διατίθεται πλέον και στην Ελληνική αγορά. Από 18.880 ευρώ, αποκτάς ένα μεγάλο αυτοκίνητο με κινητήρα διπλού καυσίμου και τεράστια αυτονομία.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Dacia Jogger αποτελεί τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής στρατηγικής της Dacia. Σε συνέχεια της παρουσίασης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, του Spring, του νέου Sandero, και του SUV Duster, η φίρμα διευρύνει τη γκάμα των οικογενειακών της αυτοκινήτων.

Το Jogger συγκεντρώνει πλεονεκτήματα από πολλές και μάλιστα διαφορετικές κατηγορίες: το μήκος ενός station wagon, την ευρυχωρία ενός MPV αλλά και την εμφάνιση ενός SUV.

Advertisement
Advertisement

Πρόκειται για ένα μοντέλο που είναι μία κατηγορία από μόνο του. Σα γνήσιο μέλος της οικογένειας Dacia, το νέο Jogger προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.

Η αεροδυναμική έχει αποτελέσει αντικείμενο προσεκτικής δουλειάς από τις ομάδες σχεδιασμού και μηχανικής. Το νέο Dacia Jogger έχει σχεδιαστεί με αεροφράκτες στο κάτω μέρος του αμαξώματος, ενεργά πτερύγια που επιτρέπουν την ομαλή ροή του αέρα, όταν δεν είναι προτεραιότητα η ψύξη του κινητήρα, και ρουλεμάν χαμηλής τριβής, για μικρότερες απώλειες ισχύος. Όλα συμβάλλουν στο περιορισμού των εκπομπών CO2 και τον περιορισμό της κατανάλωσης.

Η Dacia είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως αποτελεί τη μόνη αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα που δύναται να προσφέρει μια πλήρη γκάμα οχημάτων διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG) με ότι θετικό συνεπάγεται αυτό.

Advertisement

Η τοποθέτηση αυτών των κινητήρων απευθείας στη γραμμή παραγωγής εγγυάται ασφάλεια και αξιοπιστία. Η διάρκεια της εγγύησης του κατασκευαστή, το κόστος και ο προγραμματισμός συντήρησης και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ είναι πανομοιότυπα με αυτά ενός μοντέλου με συμβατικό κινητήρα βενζίνης (το ρεζερβουάρ υγραερίου βρίσκεται εκεί που συνήθως βρίσκεται η ρεζέρβα).

Advertisement

Η μεικτή κατανάλωση (WLTP) του κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG, ξεκινά από τα 7,6λ./100χλμ.* (με 118γρ. CO2/χλμ*), όταν λειτουργεί με υγραέριο (6,0λ./100χλμ.*/ 135γρ. CO2/χλμ*, όταν καίει βενζίνη), ενώ οι μέσες εκπομπές CO2 για το νέο Dacia Jogger είναι 10% λιγότερες από έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μοντέλο επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία που φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που διαθέτει: ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων.

Το νέο Dacia Jogger επιτυγχάνει τον περιορισμό των κραδασμών χάρη στην εξαιρετικά ανθεκτική και άκαμπτη δομή του. Η δομή του αμαξώματος περιλαμβάνει ενισχύσεις στο μπλοκ του κινητήρα (πλευρικές δοκούς και υποπλαίσιο στο κάτω μέρος) και στο χώρο των επιβατών.

Advertisement

Επομένως, εκτός όλων των άλλων πλεονεκτημάτων και η κορυφαία ασφάλεια των επιβατών αποτελεί μέρος της ευχάριστης εξίσωσης έτσι όπως προέκυψε τελευταία με την παρουσία του Jogger στα νέα πολυχρηστικά οικογενειακά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Dacia Jogger: Έξυπνη τεχνολογία που χρειάζεσαι
Δοκιμή: Dacia Jogger 1.0 TCe 100 LPG
Dacia Jogger: Οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά