Live Κίνηση
Περισσότερα
CAR OF THE YEAR

COTY 2021: Πως ψήφισαν οι κριτές του ελληνικού «CAR OF THE YEAR»

Ελλάδα 16:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

COTY 2021: Πως ψήφισαν οι κριτές του ελληνικού «CAR OF THE YEAR»

CAR OF THE YEAR

COTY 2021: Πως ψήφισαν οι κριτές του ελληνικού «CAR OF THE YEAR»

CAR OF THE YEAR

Η ανάδειξη του πρώτου ελληνικού «CAR OF THE YEAR» έγινε από τους συντάκτες του newsauto.gr και του περιοδικού Car. Δείτε τις ψήφους τους.

Advertisement
Advertisement

Έχοντας εμπειρία πολλών ετών στη δημοσιογραφία αυτοκινήτου, οι εκλέκτορες του «CAR OF THE YEAR 2021» κλήθηκαν να ψηφίσουν το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς ανάμεσα στα 30 νέα μοντέλα που ήρθαν στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου το 2020.

Η πρώτη ψηφοφορία ανέδειξε την τελική 10άδα που ανακοινώθηκε το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου και στη συνέχεια μέσω μιας νέας ψηφοφορίας των κριτών, αναδείχθηκε το πρώτο ελληνικό «CAR OF THE YEAR».

Δείτε εδώ ποιο είναι το πρώτο ελληνικό «CAR OF THE YEAR»

Advertisement
Advertisement

Οι βαθμολογίες των εκλεκτόρων

Κάθε εκλέκτορας του «CAR OF THE YEAR» είχε στη διάθεσή του 50 βαθμούς που έπρεπε να μοιράσει στα 10 αυτοκίνητα, με τον ανώτερο βαθμό που μπορούσε να βάλει να είναι το 10 (όχι υποχρεωτικά).

Ισοβαθμίες επιτρέπονταν, εκτός από το πρώτο αυτοκίνητο που έπρεπε να έχει τον μοναδικό ανώτερο βαθμό του κάθε κριτή. Παρακάτω μπορείτε να δείτε πώς ψήφισαν οι εκλέκτορες του θεσμού.

Advertisement

 

Γιώργος Ανδρής

Peugeot 2008: 9
Audi A3 Sportback: 7
Toyota Yaris: 7
Volkswagen ID.3: 6
Renault Captur: 5
Skoda Octavia: 5
Ford Puma: 4
Hyundai i20: 3
Land Rover Defender: 2
Mercedes GLA: 2
«To Peugeot 2008 αποτελεί ένα μοντέλο που σε κερδίζει από την πρώτη ματιά και ταιριάζει απόλυτα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, εξαιτίας του χαμηλού κόστους χρήσης αλλά και της υψηλής μεταπωλητικής αξίας. Τα ολοκαίνουρια Audi A3 και Toyota Yaris σίγουρα θα αποτελέσουν best-seller μοντέλα για τις δυο κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες. Το ηλεκτρικό VW ID.3 κατέφθασε και δείχνει αποφασισμένο να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά αυτοκινήτου βάζοντας τον κλάδο στην… πρίζα. Τα νέα Renault Captur και Skoda Octavia αποτελούν δύο μοναδικές προτάσεις, που έχουν το δικό τους κοινό που συνεχώς διευρύνεται. Το Ford Puma εισήλθε ανταγωνιστικά στην αγορά με πολλές καινοτομίες, χαμηλό κόστος χρήσης και την σιγουριά της πολυετούς εργοστασιακής εγγύησης. Το Hyundai i20 λανσάρεται με δέλεαρ τον υπερπλήρη εξοπλισμό και την αξιοπιστία που προσδίδει η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία. Τέλος τα Land Rover Defender και η Mercedes-Benz GLA προκαλούν και τα δύο με το δικό τους μοναδικό τρόπο, αλλά απευθύνονται σε ανθρώπους με… οικονομική άνεση»

Αναστάσης Γαλάνης

Advertisement

Peugeot 2008: 8
Ford Puma: 7
Audi A3 Sportback: 6
Toyota Yaris: 6
Mercedes GLA: 5
Skoda Octavia: 5
Hyundai i20: 4
Renault Captur: 4
Volkswagen ID.3: 3
Land Rover Defender: 2

«Οδηγική συμπεριφορά ή premium εσωτερικό; Ford Puma ή Peugeot 2008; Μετά από πολλές ώρες σκέψης έδωσα… ψήφο εμπιστοσύνης στο δεύτερο, εκτιμώντας, ταυτόχρονα, απόλυτα την οδηγική απόλαυση που αντλεί κανείς πίσω από το τιμόνι του SUV της Ford. Σε απόσταση αναπνοής προβάλλει το ολοκληρωμένο μικρομεσαίο Audi A3 Sportback, που προτάσσει εμφάνιση, συνδεσιμότητα, οδηγική αρτιότητα, ευρυχωρία και ισοβαθμεί με το νέο Yaris που εκτός από πρακτικό, πλέον, είναι και σχεδιαστικά ελκυστικό. Πολύ θετικές εντυπώσεις και από το compact SUV της Mercedes, με «όπλο» του τον ακόμα πιο premium χαρακτήρα, όπως και από την Octavia που συνδυάζει την αξιοπιστία με μια πιο θελκτική εμφάνιση. Τόσο το Captur όσο και το i20 θα μπορούσαν να αναρριχηθούν στα υψηλότερα στρώματα, ενώ το ID.3 έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το πληθωρικό τέλος, Land Rover Defender είναι αναντίρρητα ικανό, αλλά και ξεχωριστό (…και από τιμολογική σκοπιά)»

Νίκος Κουνίτης

Ford Puma: 10
Skoda Octavia: 8
Peugeot 2008: 7
Audi A3 Sportback: 6
Land Rover Defender: 5
Renault Captur: 4
Hyundai i20: 3
Toyota Yaris: 3
Volkswagen ID.3: 3
Mercedes GLA: 1

Advertisement

«Αν η ερώτηση ήταν απλά «ποιό αυτοκίνητο ήταν το καλύτερο της χρονιάς που πέρασε», η ψήφος θα έπεφτε δαγκωτή σε Defender και Puma.Το πρώτο γιατί, πέρα από τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά του, απλά επαναπροσδιορίζει την έννοια του απόλυτου off-roader στον 21ο αιώνα, κάνοντας SUV και crossover της πολυτελούς κατηγορίας να μοιάζουν καρικατούρες αυτοκινητικού νεολογισμού. Αλλά για να το δυσκολέψουμε λίγο το πράγμα, το ερώτημα έχει και υποσημείωση: «για την Ελλάδα»… Κι ένα αυτοκίνητο +100k ευρώ είναι μάλλον ουτοπικό για τις συνθήκες και τα οικονομικά δεδομένα της χώρας μας. Οπότε μόνο πρώτο μένει το Puma: Ένα σχεδόν Focus σε οδηγική συμπεριφορά, σχεδιαστικά ελκυστικό, πρακτικό, ποιοτικό, με σύγχρονη γκάμα κινητήρων. Και, κυρίως, απόλυτα συμβατό με την ελληνική πραγματικότητα»

Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Toyota Yaris: 8
Audi A3 Sportback: 7
Hyundai i20: 6
Ford Puma: 5
Renault Captur: 5
Skoda Octavia: 5
Volkswagen ID.3: 5
Mercedes GLA: 4
Peugeot 2008: 4
Land Rover Defender: 1

«Τους περισσότερους πόντους στη δική μου βαθμολογία κατά την ψηφοφορία για την ανάδειξη του Car Of The Year των Newsauto.gr και Car, την έδωσα στο Audi A3 Sportback, καθώς θεωρώ πως είναι απόλυτα σύγχρονο με ένα τρόπο που φέρνει τα κορυφαία τεχνολογικά πρότυπα στην κατηγορία, όσο «προσιτά» μπορούν να γίνουν μέσω μιας ξεκάθαρα premium εταιρείας. Η νέα γενιά του Γερμανικού μοντέλου, έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θεωρώ πως το κρατούν επίκαιρο, δίνοντάς του ταυτόχρονα και όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα μοντέλο αυτού του μεγέθους. Η περίπτωση του Α3 είναι χαρακτηριστική αυτοκινήτου με εξαιρετική εξέλιξη μέσα στα χρόνια, για να φτάσει να είναι μέσα στις πιο επιθυμητές προτάσεις της αγοράς. Στη δεύτερη θέση της προσωπικής του κατάταξης, είναι το Hyundai i20 που έχει ακριβώς τα ίδια εξελικτικά χαρακτηριστικά, προσαρμοσμένα στην αμέσως μικρότερη κατηγορία»

Ντίνος Παπαγιαννόπουλος

Ford Puma: 10
Toyota Yaris: 8
Peugeot 2008: 7
Hyundai i20: 6
Skoda Octavia: 6
Renault Captur: 5
Audi A3 Sportback: 4
Mercedes GLA: 2
Land Rover Defender: 1
Volkswagen ID.3: 1

«Τους περισσότερους βαθμούς έδωσα στο Ford Puma διότι είναι το πιο οδηγοκεντρικό μικρό SUV που οδήγησα τον περασμένο χρόνο. Ακολούθησε το νέο Toyota Yaris για τη συνολική του αναβάθμιση και κυρίως επειδή έπαψε να είναι άοσμο οδηγικά. Το Peugeot 2008 πλασάρεται ψηλά τόσο για την εμφάνισή του όσο και για το τεχνολογικό του υπόβαθρο. Ισοψήφησαν τα νέα Hyundai i20 και Škoda Octavia διότι το μεν πρώτο έκανε ένα ποιοτικό άλμα σε όλα τα επίπεδα, η δε δεύτερη συνέχισε την εξέλιξή της ως ένα υψηλής ευχρηστίας οικογενειακό αυτοκίνητο. Το νέο Renault Captur σε κερδίζει με την πρακτικότητα, τις τεχνολογίες αιχμής και τη μεγάλη γκάμα κινητήρων, ενώ το Audi A3 είναι απίθανα ολοκληρωμένο αλλά –αναμενόμενα– ακριβό. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με τη Mercedes-Benz GLA και ακόμα περισσότερο με το Το Land Rover Defender. Όσο για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 σίγουρα θα πρωταγωνιστήσει στα επόμενα χρόνια, ωστόσο ακόμα βρίσκεται μπροστά από την ελληνική πραγματικότητα»

Γιώργος Σαργιαννίδης

Ford Puma: 10
Peugeot 2008: 7
Land Rover Defender: 6
Renault Captur: 6
Volkswagen ID.3: 5
Audi A3 Sportback: 4
Toyota Yaris: 4
Hyundai i20: 3
Skoda Octavia: 3
Mercedes GLA: 2

«Δύσκολη η επιλογή, καθώς όλοι οι «φιναλίστ» έχουν… κάτι να πουν. Στην κορυφή τοποθέτησα δύο B-SUV, που είναι άλλωστε και η κατηγορία που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ανάμεσα στα Ford Puma και Peugeot 2008, το «10άρι» μου κέρδισε το πρώτο, κυρίως για την οδηγική συμπεριφορά, την πρακτικότητα, το ξεχωριστό design και την υβριδική τεχνολογία. Ακολούθησε ο Γάλλος με την όμορφη σιλουέτα του και τις προηγμένες τεχνολογίες, όπως είναι το 3D i-Cockpit, ενώ πιο κάτω υπάρχει ισοπαλία μεταξύ Renault Captur και Land Rover Defender. Από τη μία έχουμε ένα στιβαρό crossover και από την άλλη ένα off-road μοντέλο, το οποίο κάνει το «σκαρφάλωμα»… παιχνιδάκι. Το VW ID.3 είναι ένα ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με μεγάλη αυτονομία και καλές προοπτικές. Παρόλο που η νέα Mercedes GLA πήρε μόνο 2 βαθμούς, είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και προσφέρει αυτό που περίμενα από την εταιρεία με το αστέρι, απλά χωρίς να με εκπλήξει περισσότερο»

Πάνος Σεϊτανίδης

Toyota Yaris: 9
Renault Captur: 7
Ford Puma: 6
Volkswagen ID.3: 6
Peugeot 2008: 5
Mercedes GLA: 4
Land Rover Defender: 4
Audi A3 Sportback: 3
Hyundai i20: 3
Skoda Octavia: 3

«H αξιολόγησή των υποψήφιων μοντέλων για το Car of the Year 2021 αποτέλεσε αναμφίβολα δύσκολη άσκηση. Διότι όλα τα αυτοκίνητα της τελικής δεκάδας αποτελούν εξαιρετικές επιλογές, τις οποίες θα σύστηνα σε όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα νέο μοντέλο. Οχήματα διαφορετικών κατηγοριών, που απευθύνονται σε διαφόρων βαθμίδων αγοραστικό κοινό. Ακριβώς γι’ αυτό, προσπάθησα να μοιράσω τους 50 διαθέσιμους βαθμούς αναζητώντας τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές, αξιολογώντας το τι προσφέρουν στο κοινό που αφορούν. Ξεχώρισα το νέο Toyota Yaris που ανεβάζει ακόμα περισσότερο τον πήχη στα οχήματα πόλης, το Renault Captur για την πληρότητα της γκάμας του, το Ford Puma ως το πλέον οδηγοκεντρικό στη λίστα αλλά και το Volkswagen ID.3 γιατί αποδεικνύει πως τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν ήδη, να αποτελέσουν επιλογή δίχως συμβιβασμούς για το αγοραστικό κοινό»

Γιώργος Σκευοφύλαξ

Peugeot 2008: 10
Skoda Octavia: 7
Ford Puma: 6
Land Rover Defender: 5
Audi A3 Sportback: 4
Hyundai i20: 4
Mercedes GLA: 4
Renault Captur: 4
Toyota Yaris: 3
Volkswagen ID.3: 3

«Peugeot 2008, Skoda Octavia και Ford Puma πήραν τους περισσότερους βαθμούς γιατί ξεχώρισαν για εμένα από τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς. Το 2008 άλλαξε όχι μόνο το στυλ και την σχεδιαστική φόρμα της Peugeot, αλλά και ολόκληρης της κατηγορίας των SUV, προσφέροντας sportive χαρακτηριστικά αλλά και οδική συμπεριφορά χωρίς να χάνει την άνεση και την λειτουργικότητα που περιμένουμε από ένα Όχημα Ελεύθερου Χρόνου. Πάνω σε αυτό το σκεπτικό κινείται και το Ford Puma. Εδώ η οδική συμπεριφορά είναι αυτή που δίνει τους πόντους και η αίσθηση πως κινούμαστε με ένα Focus και όχι με κάποιο SUV. Τέλος το Skoda Octavia συγκέντρωσε υψηλή βαθμολογία γιατί συνεχίζει να αναβαθμίζει την Skoda και έφερε όλες τις νέες εφαρμογές σε ένα μοντέλο που απευθύνεται σε ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς, διατηρώντας χαμηλή τιμή ενώ ανέβασε την ποιότητα»

Τάκης Τρακουσέλλης

Ford Puma: 9
Audi A3 Sportback: 8
Peugeot 2008: 8
Land Rover Defender: 7
Volkswagen ID.3: 7
Mercedes GLA: 5
Renault Captur: 2
Toyota Yaris: 2
Hyundai i20: 1
Skoda Octavia: 1

«Αυτή η ψηφοφορία -για εμένα- ήταν από τις δυσκολότερες στα 25 χρόνια που δοκιμάζω αυτοκίνητα. 30 νέα αυτοκίνητα, με την τελική δεκάδα να είναι μία προς μία, εξαιρετικές επιλογές! Έβαλα λοιπόν την ανώτερη βαθμολογία στο Ford Puma το οποίο ξεπέρασε… ξυστά το Peugeot 2008, κυρίως λόγω της υβριδικής τεχνολογίας του. Δύο εξαιρετικά μικρά SUV, που αν έπρεπε να απαντήσω στην συχνή ερώτηση που μας κάνετε «ποιό από τα δύο θα αγόραζες εσύ;» δε θα ήξερα να σας πω. Μοναδική επιλογή και το Audi A3, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι το κορυφαίο της κατηγορίας του αυτή τη στιγμή…»

Γιάννης Τσιρογιάννης

Renault Captur: 9
Peugeot 2008: 8
Audi A3 Sportback: 6
Hyundai i20: 6
Skoda Octavia: 6
Mercedes GLA: 5
Land Rover Defender: 4
Ford Puma: 2
Toyota Yaris: 2
Volkswagen ID.3: 2

«Εμπιστεύθηκα στην πρώτη θέση το Renault Captur, εξαιτίας της ποιοτικής αύρας, της γαλλικής συμπεριφοράς και άνεσης, της ελίτ σχεδίασης, των πολλών συστημάτων ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Πολύ κοντά του ψήφισα το εξαιρετικό Peugeot 2008, που αποτελεί μαζί με το Renault το κορυφαίο δίδυμο στα B-SUV. Με συμπεριφορά που σαγηνεύει, αποδοτικούς κινητήρες και αισθητική-διαβατήριο. Μετά επέλεξα τα Hyundai i20, με την επιθετική σχεδίαση και τους σύγχρονους (καθαρούς) κινητήρες και Skoda Octavia, για την ποιότητα, τους χώρους, τη σχεδίαση και τον πλουραλισμό στη γκάμα. Τα Mercedes GLA και Land Rover Defender είναι εξαιρετικά αλλά «δυσπρόσιτα» για το ευρύ ελληνικό κοινό. Το οδηγοκεντρικό SEAT Leon έπεσε θύμα των νέων τάσεων που θέλει τα crossover να αφήνουν πίσω τους τα παραδοσιακά 5θυρα. Το επίσης ενδιαφέρον στο δρόμο Ford Puma, δεν με έπεισε πως είναι καλύτερο συνολικά από το ηγετικό δίδυμο των B-SUV. Το VW ID.3 βρίσκεται ακόμη σε «εφηβικό» στάδιο και το Toyota Yaris, παρά το ολικό «reset», εξακολουθεί να έπεται των Δυτικοευρωπαίων κατασκευαστών»

Κώστας Φούζας

Peugeot 2008: 10
Renault Captur: 8
Ford Puma: 7
Mercedes GLA: 7
Hyundai i20: 6
Toyota Yaris: 4
Skoda Octavia: 3
Volkswagen ID.3: 3
Audi A3 Sportback: 1
Land Rover Defender: 1

«Το 2020 ήταν-χωρίς καμία αμφιβολία-η χρονιά των SUV. Το 2008 έκανε την έκπληξη προτάσσοντας έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα και έτσι, κατά τη γνώμη μου αποσπά την καλύτερη βαθμολογία. Η πρόταση της Renault, από την πλευρά της, αποτελεί μια ανταγωνιστική πρόταση με πολύ καλά στοιχεία. Άξιο αναφοράς και το Ford Puma, με το οποίο η εταιρεία μπαίνει ανταγωνιστικά στην πιο «hot» κατηγορία της αγοράς. Στα premium μονοπάτια τώρα, από τον καμβά δεν θα μπορούσε να λείπει η νέα GLA. Διατηρώντας τις αξίες της πρώτης γενιάς, το γερμανικό μοντέλο είναι πιο επίκαιρο και τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ. Το υψηλότερο κομμάτι της βαθμολογίας μου, κλείνει με δύο παραδοσιακούς παίκτες στη μικρή κατηγορία, τα Toyota Yaris και Hyundai i20»

Κώστας Χαριάτης

Audi A3 Sportback: 9
Peugeot 2008: 8
Skoda Octavia: 7
Ford Puma: 6
Hyundai i20: 5
Renault Captur: 5
Toyota Yaris: 4
Volkswagen ID.3: 3
Mercedes GLA: 2
Land Rover Defender: 1

«Το νέο Audi A3 Sportback αποτελεί ένα μοντέλο με τεχνολογικό υπόβαθρο, και όμορφη εμφάνιση. Το Peugeot 2008 έχει στόχο την κορυφή στα crossover, διαθέτοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Η Skoda Octavia χάρη στη σχεδίασή της έχει δημιουργήσει μία κομψή εικόνα. Το Ford Puma είναι σε θέση να προσφέρει πολλά, ωστόσο η απουσία τετρακίνησης μειώνει τις δυνατότητές του. Η 3η γενιά του Hyundai i20 φέρει αναβαθμισμένο ντιζάιν, αλλά η μπαταρία στις υβριδικές εκδόσεις μειώνει την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ. Το Renault Captur βρίσκει εύστοχα τη θέση του ανάμεσα στα crossover και στα SUV, αλλά δεν διαθέτει «ζωντανούς» κινητήρες. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το νέο Toyota Yaris, ενώ το VW ID.3 θα προσπαθήσει να γίνει το Golf της Generation Z, κάτι που προς το παρόν φαντάζει δύσκολο. Η Mercedes GLA κερδίζει τις εντυπώσεις, αρκεί να μπορεί κανείς στα ανταπεξέλθει στο υψηλό κόστος κτήσης, κάτι που ισχύει και στο νέο Land Rover Defender»

Γιάννης Χαρπίδης

Peugeot 2008: 9
Audi A3 Sportback: 7
Ford Puma: 7
Skoda Octavia: 6
Mercedes GLA: 5
Hyundai i20: 4
Toyota Yaris: 4
Renault Captur: 3
Volkswagen ID.3: 3
Land Rover Defender: 2

«Κομψό, με εξαιρετική ποιότητα, προηγμένες τεχνολογίες και πλήρη γκάμα κινητήρων το Peugeot 2008, κερδίζει 9 βαθμούς. Με 7 βαθμούς ακολουθεί το Ford Puma που ξεχωρίζει για το κορυφαίο στην κατηγορία οδηγικό ταλέντο, καθώς και το Audi A3 που έχει αναβαθμίσει το premium προφίλ του αποκτώντας και πιο έντονο χαρακτήρα. Οι 6 βαθμοί της τρίτης θέσης πηγαίνουν στη βελτιωμένη ποιοτικά και τεχνολογικά Skoda Octavia, ενώ με 5 βαθμούς ακολουθεί η συνολικά ολοκληρωμένη Mercedes-Benz GLA που όμως έχει χάσει τη σχεδιαστική της ένταση. Τους 4 βαθμούς μοιράζονται το εύστοχα αναβαθμισμένο Hyundai i20 και το Toyota Yaris που ενθουσιάζει με την εμφάνιση αλλά έχει χάσει σε χωροταξικές δυνατότητες. Το ηλεκτρικό VW ID.3 παίρνει 3 βαθμούς καθώς η τεχνολογία του δεν μπορεί ακόμα να ανταγωνιστεί την συμβατική, ενώ την ίδια βαθμολογία παίρνει το ισορροπημένο αλλά χωρίς κάποιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό Renault Captur. Τέλος 2 βαθμούς στο Land Rover Defender που σέβεται απόλυτα την παράδοση όμως δεν παύει να είναι ένα ειδικό μοντέλο»

Σπύρος Χώτος

Ford Puma: 10
Peugeot 2008: 8
Mercedes GLA: 7
Renault Captur: 6
Hyundai i20: 4
Toyota Yaris: 4
Audi A3 Sportback: 3
Skoda Octavia: 3
Volkswagen ID.3: 3
Land Rover Defender: 2

«To Ford Puma άξιζε να πάρει το 10άρι μου στη ψηφοφορία του Car of the Year γιατί είναι όμορφο, με πλήρη γκάμα κινητήρων οι οποίοι και στην πράξη καταφέρνουν να πετυχαίνουν αυτά που υπόσχονται, εύχρηστο στην καθημερινότητα, πιο πρακτικό από τις διαστάσεις του και ευχάριστο οδηγικά. Αμέσως μετά έδωσα 8 βαθμούς στο εντυπωσιακό Peugeot 2008, με την υψηλή τεχνολογία, την premium ποιότητα και την ύπαρξη και ηλεκτρικής έκδοσης στη γκάμα. Με 7 βαθμούς αξιολόγησα τη νέα GLA, η οποία προχωρά την επιτυχία της προκατόχου της σε ένα καλύτερο από κάθε άλλη φορά μικρομεσαίο πολυτελές SUV της Mercedes, ενώ 6 βαθμούς έδωσα στο πρακτικό, άνετο και ευκολόχρηστο Renault Captur. Στον αντίποδα, το Land Rover Defender πήρε τη χαμηλότερη βαθμολογία από εμένα όχι επειδή δεν είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά γιατί πρόκειται για ένα ειδικό μοντέλο που θα απευθυνθεί σε λίγους που ξέρουν και γνωρίζουν καλά τι θέλουν από ένα πολύ ικανό μεγάλο off road»

Δείτε εδώ και τα βραβεία του κοινού