Live Κίνηση
Περισσότερα
Audi 2022-1

Οι λόγοι που το καλύτερο Audi A3 που φτιάχτηκε ποτέ είναι PHEV

Ελλάδα 2:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι λόγοι που το καλύτερο Audi A3 που φτιάχτηκε ποτέ είναι PHEV

Audi 2022-1

Οι λόγοι που το καλύτερο Audi A3 που φτιάχτηκε ποτέ είναι PHEV

Audi 2022-1

Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e συνδυάζει αρμονικά τα προτερήματα από δυο διαφορετικούς κόσμους. Και το κάνει χωρίς ενδοιασμούς ή αναίτιους συμβιβασμούς. Η Audi γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα.

Advertisement
Advertisement

Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e εφοδιάζεται με έναν 1.4 TFSI εσωτερικής καύσης κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα.

Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 204 ίππους και την ροπή των 350 Nm. Το premium hatchback plug-in υβριδικό επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 227 χλμ./ώρα.

Καταναλώνει μόλις 1,4 λτ. / 100 χιλιόμετρα, που αντιστοιχεί σε 30 γρμ. CO2 / χλμ. Η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα μέσω του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου S tronic.

Advertisement
Advertisement

H μπαταρία χωρητικότητας 13 kWh έχει τη δυνατότητα να κινήσει ηλεκτρικά το A3 έως και 78 χιλιόμετρα, εφόσον είναι πλήρως φορτισμένο. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Είτε μέσω οικιακής πρίζας είτε μέσω κάποιου σταθμού ταχείας φόρτισης. Στην πρώτη περίπτωση και με μέγιστη ισχύ 2,9 kW, τα στοιχεία της μπαταρίας μπορούν να φορτιστούν σε 5 ώρες.

Κινούμενο μόνο ηλεκτρικά, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ./ώρα. Σε χαμηλές ταχύτητες, παράγεται ο υποχρεωτικός πλέον τεχνητός ηλεκτρονικός ήχος ώστε να αντιλαμβάνονται οι πεζοί ότι πλησιάζει ηλεκτρικό όχημα.

Advertisement

Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e διαθέτει στάνταρ το Audi drive select. Στην επιλογή του δυναμικού προφίλ και όταν το S tronic έχει ρυθμιστεί στη θέση S, η υβριδική μονάδα δείχνει το σπορ δυναμικό της. Όταν ο οδηγός βυθίζει το πεντάλ στο πάτωμα μέσω kick down, απελευθερώνει την πλήρη ροπή ώθησης για έως και δέκα δευτερόλεπτα.

Advertisement

Μόλις σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού, ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταβαίνει σε ανάκτηση ανεργίας. Η επιβράδυνση που προκύπτει δημιουργεί μια αληθινή αίσθηση οδήγησης με ένα μόνο πεντάλ, για επιτάχυνση και επιβράδυνση.

Κατά τη διαδικασία της πέδησης, η επιβράδυνση εκτελείται μόνο από τον ηλεκτρικό κινητήρα, για έως περίπου 0,3 g, καλύπτοντας έτσι τη συντριπτική πλειονότητα όλων των πεδήσεων στην καθημερινή οδήγηση.

Advertisement

Τα υδραυλικά φρένα των τροχών ενεργοποιούνται μόνο εάν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ πιο δυνατά. Η μετάβαση είναι σχεδόν απαρατήρητη και η ανάκτηση ενέργειας παραμένει ενεργή. Κατά το φρενάρισμα, ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να ανακτήσει έως και 40 kW ενέργειας.

Εδώ να σημειωθούν στα θετικά του Audi A3 PHEV οι χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2, με το plug-in υβριδικό μοντέλο να έχει 59 γρ./χλμ. σε WLTP δοκιμές, επομένως επωφελείται από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Πρόκειται για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα premium hatch έχοντας στη φαρέτρα του, προηγμένη τεχνολογία, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, κορυφαίες επιδόσεις, ρηξικέλευθη ποιότητα, οδική συμπεριφορά αναφοράς και ασφάλεια για Όσκαρ. Τι άλλο να ζητήσεις;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi A3 Sportback 40 TFSI e: Σας βάζει στην… πρίζα!
Audi A3 Sportback 40 TFSI e: Ποιότητα και τεχνολογία από το μέλλον
Δοκιμή: Audi A3 Sportback 40 TFSI e 204 PS