Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Audi 2021

Audi Q8 TFSI e quattro: Με ηλεκτρική αυτονομία έως 59 χλμ.

  • newsautoteam

Η Audi συνεχίζει την επιθετική της πολιτική στην ηλεκτροκίνηση και παρουσιάζει το Audi Q8 TFSI e quattro, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα, που ολοκληρώνει ιδανικά τη γκάμα του μοντέλου.

Το SUV Coupe είναι ήδη το έβδομο μοντέλο, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα, που λανσάρει η Audi από τα μέσα του 2019. Με σπορ DNA, δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και καθημερινή χρηστικότητα, το Audi Q8 TFSI e quattro προσφέρει έναν καινοτόμο συνδυασμό απόδοσης και ισχύος, σε μια ολοκληρωμένη ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης που χαρακτηρίζεται από εύκολη διαχείριση της φόρτισης.

Το SUV Coupe είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος:

Το Q8 55 TFSI e quattro έχει συνδυαστική ισχύ 381 PS (280 kW) ενώ το Q8 60 TFSI e quattro έχει συνδυαστική ισχύ 462 PS (340 kW). Όταν κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, το plug-in υβριδικό μοντέλο έχει αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα (στον κύκλο NEDC).

Όπως κάθε plug-in υβριδικό, το Audi Q8 TFSI e quattro συνδυάζει τη δύναμη δύο κόσμων. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο 3.0 TFSI V6, με ισχύ 340 PS (250 kW) και ροπή 450 Nm, πληροί το τελευταίο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6 AP. Συνδυάζεται με ένα μόνιμα διεγερμένο ηλεκτρικό κινητήρα (PSM) με μέγιστη ισχύ 100 kW, ενσωματωμένο στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων, σε μία ενιαία υβριδική μονάδα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη κάτω από το χώρο αποσκευών. Περιέχει 104 στοιχεία, ομαδοποιημένα σε 13 modules. Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία, με εύκαμπτο εξωτερικό περίβλημα, παρέχει ηλεκτρική χωρητικότητα 48 Ah, με το σύστημα μπαταρίας να έχει συνολική ενεργειακή χωρητικότητα 17,8 kWh, περίπου 0,5 kWh περισσότερο από την αντίστοιχη μπαταρία με την οποία λανσαρίστηκε το Q7 TFSI e quattro το 2019, ενώ είναι και περίπου 40 κιλά ελαφρύτερη. Χρησιμοποιείται κύκλωμα υγρής ψύξης, σημαντικός παράγοντας για την ενεργειακή χωρητικότητα και την απόδοση της μπαταρίας.

Η ισχύς από τον ηλεκτρικό κινητήρα και τον 3.0 TFSI V6 μεταδίδεται μέσω ενός 8-τάχυτου tiptronic. Η ηλεκτρική αντλία λαδιού εξασφαλίζει την τροφοδοσία ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας είναι απενεργοποιημένος. Το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης quattro, χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό με καθαρά μηχανική ρύθμιση. Κατά τη διάρκεια της κανονικής λειτουργίας οδήγησης, το 40% της ροπής κατανέμεται στο μπροστινό άξονα και το 60% στον πίσω. Αν χρειαστεί, το μεγαλύτερο ποσοστό ισχύος κατευθύνεται στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση (μέχρι 85% στον μπροστινό άξονα και έως 70% στον πίσω).

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr