Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Rimac Nevera R είναι πλέον το πιο γρήγορο ηλεκτρικό στον κόσμο! (+video)

Ελλάδα 8:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Rimac Nevera R είναι πλέον το πιο γρήγορο ηλεκτρικό στον κόσμο! (+video)

ΝΕΑ

Το πιο σκληροπυρηνικό Nevera έγινε επίσημα το ταχύτερο ηλεκτρικό παγκοσμίως, καθώς επιτάχυνε ασταμάτητα μέχρι τα 432 χλμ./ώρα!

Advertisement
Advertisement

Η επίδοση αυτή καθιστά το Rimac Nevera R ένα εκ των κορυφαίων στην κατηγορία της τελικής ταχύτητας hypercar στον κόσμο. Πλέον, τοποθετείται πάνω και από τη Bugatti Veyron Supersport.

Σύμφωνα με τη Rimac, η επίδοση αυτή καταρρίπτει παγκόσμια ρεκόρ σε 24 διαφορετικές κατηγορίες και φυσικά σπάει κάθε όριο που είχε θέσει το στάνταρ Nevera.

Το Nevera R είναι επίσης το πιο εκρηκτικό EV σε επιτάχυνση, καθώς ολοκλήρωσε το σπριντ του 0-100 σε μόνο 1,66 δευτερόλεπτα! Είναι επίσης «recordman» στα 0-400 χλμ./ ώρα, για τα οποία σταμάτησε το χρονόμετρο στα 25,79 δευτερόλεπτα. Τα 0-400 μέτρα από στάση τα έχει ολοκληρώσει σε μόνο 7,9 δευτερόλεπτα.

Advertisement
Advertisement

Παρότι τα τεχνικά του χαρακτηριστικά σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό, ο ιδρυτής και CEO της μάρκας, Μάτε Ρίματς δήλωσε πως στόχος του όταν έφτιαχναν το Nevera R δεν ήταν μόνο οι απόλυτες επιδόσεις, αλλά και η οδική συμπεριφορά στην πίστα.

Για αυτό και το εξόπλισαν με επόμενης γενιάς torque vectoring, semi-slick λάστιχα της Michelin και έκαναν τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης για μέγιστη ακρίβεια και απόκριση. Η εταιρεία λέει πως τα παραπάνω μειώνουν την υποστροφή κατά 10% και αυξάνουν την πλευρική πρόσφυση κατά 5%.

Η μεγάλη πίσω αεροτομή, σε συνδυασμό με τον μεγάλο διαχύτη μπροστά ενισχύουν την μέγιστη κάθετη δύναμη κατά 15% και την αεροδυναμική απόδοση κατά 10%. Τα φρένα είναι carbon κεραμικά EVO2 και όπως τα αεροδυναμικά βοηθήματα, συνεισφέρουν στον οδηγό όταν κυνηγά χρόνους στην πίστα.

Advertisement

Η μπαταρία του Nevera R έχει χωρητικότητα 120 kWh, όπως και το στάνταρ μοντέλο, που εξασφαλίζει έως 400 χλμ. αυτονομίας. Η κύρια διαφορά τους βρίσκεται στην απόδοση των τεσσάρων ηλεκτρικών μοτέρ που συνδυαστικά αποδίδουν 2.107 ίππους και 2.340 Nm ροπής!