H Renault βάζει τα αυτοκίνητά της στα κοντέινερ
ΝΕΑH Renault βάζει τα αυτοκίνητά της στα κοντέινερ
ΝΕΑΓια δεκαετίες, τα μεγάλα, εξειδικευμένα πλοία μεταφοράς καινούργιων αυτοκινήτων είναι ο κανόνας για την αποστολή τους δια θαλάσσης. Αυτό ίσως σταματήσει για τη Renault.
Στη Renault, αποφάσισαν να μειώσουν το κόστος μεταφοράς καινούργιων αυτοκινήτων μέχρι τον τελικό προορισμό τους.
WHAT CAR
Συγκεκριμένα, τα στελέχη της Renault Korea Motors, όπως ονομάζεται από πέρυσι η Renault Samsung Motors, αλλάζει τον τρόπο μετακίνησης τους από το εργοστάσιο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στην αγγλόφωνη έκδοση της νοτιοκορεατικής εφημερίδας The Korea Herald αποφασίστηκε να μεταφέρονται μέσα σε κοντέινερ αντί να φορτώνονται απευθείας στα πλοία τύπου «Ro-Ro» («Roll on-Roll out»).
Δηλαδή στα μεγάλων διαστάσεων οχηματαγωγά στα οποία τα καινούργια αυτοκίνητα οδηγούνται μέχρι τη θέση στάθμευσής τους εντός των αμπαριών και ξεφορτώνονται με τον ίδιο τρόπο στο λιμάνι προορισμού τους.
Το κόστος μεταφοράς με αυτά τα πλοία έχει αυξηθεί πολύ τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, γεγονός το οποίο κάνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσπαθούν να βρουν άλλους τρόπους.
Στη Renault Korea Motors αποφάσισαν να τοποθετούν τα καινούργια αυτοκίνητα σε εμπορευματοκιβώτια, κάτι που μειώνει το κόστος μεταφοράς. Η λύση αυτή εφαρμόζεται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για την αποστολή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τους αλλά όχι για τα καινούργια.
Αυτό, λόγω της μεγαλύτερης πιθανότητας που υπάρχει να προκληθεί κάποια ζημιά στα αυτοκίνητα από ενδεχόμενη μετατόπισή τους κατά τη μετακίνησή τους, αλλά και επειδή τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ κάνουν τον πλου τους με πιο αργό ρυθμό σε σχέση με αυτά τύπου «Ro-Ro».
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Renault Korea Motors, η εταιρεία σκοπεύει να αποστέλλει κάθε μήνα 1.500-1.700 Arkana (XM3 Arkana, όπως ονομάζεται εκεί) τα οποία κατασκευάζονται στο εργοστάσιό της στο Busan (Νότια Κορέα) στο λιμάνι της Χάβρης, στη Γαλλία.
Τα καινούργια αυτοκίνητα θα τοποθετούνται ανά τριάδες σε εμπορευματοκιβώτια 40 ποδών και κατόπιν θα φορτώνονται στο αντίστοιχο πλοίο. Μάλιστα, υπάρχει η σκέψη να μεταφέρονται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην Αυστραλία αλλά και στις ΗΠΑ.
Τέλος, θυμίζουμε ότι τον Φεβρουάριο του 2022 το (τύπου «Ro-Ro») οχηματαγωγό πλοίο «Felicity Ace» είχε πάρει φωτιά ανοιχτά των Αζορών, με αποτέλεσμα να βυθιστεί έμφορτο καινούργιων αυτοκινήτων του Ομίλου Volkswagen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το αρχέτυπο Renault 5
Η νέα ναυαρχίδα της Renault πετάει υπερηχητικά!
Renault Clio LPG: Από 18.790 ευρώ και με απίστευτη οικονομία!