Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Βιβλίο για Bugatti πουλήθηκε στην τιμή καινούργιου αυτοκινήτου

Ελλάδα 23:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βιβλίο για Bugatti πουλήθηκε στην τιμή καινούργιου αυτοκινήτου

ΝΕΑ

Βιβλίο για Bugatti πουλήθηκε στην τιμή καινούργιου αυτοκινήτου

ΝΕΑ

Το πρώτο αντίτυπο του βιβλίου «The EB110 & The Last Bugatti Racing Cars» πουλήθηκε για 46.300 ευρώ σε δημοπρασία, με τα έσοδα από την πώληση να πηγαίνουν στη φιλανθρωπική οργάνωση Pebble Beach.

Advertisement
Advertisement

Αγοράστηκε από τον ιδιοκτήτη και επιμελητή της συλλογής αυτοκινήτων «The Pearl Collection».

Το βιβλίο 440 σελίδων είναι γραμμένο από τους Johann Petit και Pascal van Mele και το επιμελήθηκε ο Julius Kruta – ιστορικός της Bugatti και πρώην επικεφαλής της Bugatti Automobiles Tradition SAS. Περιέχει πάνω από 700 φωτογραφίες εποχής που δεν έχουν δημοσιευτεί και πρωτότυπα σκίτσα. Εκδόθηκαν μόνο 330 αντίτυπα. Το απόλυτο βιβλίο Bugatti EB110 κυκλοφόρησε στην έκθεση Retromobile το 2020.


Σύμφωνα με τον Kruta, προκάλεσε τόσο μεγάλο ενδιαφέρον που αποφάσισαν να ξεκινήσουν από την αρχή και να συνθέσουν μια περιεκτική ιστορία για την εμβληματική EB110 που επανέφερε τη μάρκα Bugatti στον χάρτη. Το νέο βιβλίο στοχεύει να αφηγηθεί την πλήρη ιστορία της Bugatti Automobili SpA και της Bugatti EB110.

Advertisement
Advertisement

Η Ιστορία σε τρία κομμάτια
Η ιστορία της Bugatti μπορεί να χωριστεί σε τρεις εποχές με επικεφαλής τον Ettore Bugatti, τον Romano Artioli και τον Ferdinand Piech. Αυτό το βιβλίο εστιάζει στην ιταλική αναγέννηση της Bugatti, κατά τη διάρκεια της οποίας είδαμε τη γέννηση αυτοκινήτων που έσπασαν ρεκόρ όπως τα EB110 και EB110 SS και την επιστροφή της μάρκας στους αγώνες αυτοκινήτων.


Όπως σωστά επισημαίνει ο Kruta στον πρόλογο, το μόνο άτομο που πρέπει να πιστωθεί όχι μόνο την αναβίωση της μάρκας Bugatti αλλά και για την επαναφορά της στην κορυφή του κόσμου της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι Romano Artioli.
Η EB110 σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από μια εσωτερική ομάδα στο θρυλικό «La Fabrica Blu» στο Campogalliano της Ιταλίας. Βασιζόταν σε πλαίσιο από ανθρακονήματα και έπαιρνε κίνηση από έναν 3,5 λίτρων quad-turbo V12, ο οποίος δεν έμοιαζε με κανένα άλλο στην αγορά τότε. Αυτό το αυτοκίνητο άνοιξε το δρόμο για μελλοντικά μοντέλα όπως η Veyron & Chiron.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ζάντες Bugatti EB110 που κοστίζουν όσο ένα αυτοκίνητο πόλης
Η Bugatti ετοιμάζει το διάδοχο της EB110 SS
Τα δύο τελευταία αγωνιστικά της Bugatti (+video)