Dacia Spring με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα;
ΝΕΑDacia Spring με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα;
ΝΕΑΣτην πρόσφατη επίσημη παρουσίαση επί ελληνικού εδάφους του ολοκαίνουργιου Dacia Jogger, οι άνθρωποι της εταιρείας αναφέρθηκαν και στο ηλεκτρικό Spring.
Όπως όλα τα μοντέλα της Dacia, έτσι και το Spring ακολουθεί τη value for money φιλοσοφία, που εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία ανεβάζοντας στην κορυφή των πωλήσεων τα αυτοκίνητα με λογότυπο Dacia.
WHAT CAR
Για την κατηγορία των ηλεκτρικών, το Spring αποτελεί μια προσιτή πρόταση, προσφέροντας ένα αυτοκίνητο που κινείται με ρεύμα σε εξαιρετική τιμή.
Δοκιμάστηκε ήδη στους ελληνικούς δρόμους
Το Dacia Spring κυκλοφόρησε στα τέλη Φεβρουαρίου του 2022 και στους ελληνικούς δρόμους με ιταλικές πινακίδες από την TEOREN Motors A.E., Αποκλειστικός Εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault και Dacia στην Ελλάδα. Οι δοκιμές έγιναν με σκοπό τη συλλογή πληροφοριών και τον έλεγχο της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στους δρόμους της Αθήνας από τους τεχνικούς της εταιρείας.
Να θυμίσουμε ότι το Spring εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 45 ίππων. Ωστόσο στην παρουσίαση του Jogger αναφέρθηκε ότι εξετάζεται η πιθανότητα αλλαγής του ηλεκτροκινητήρα με έναν ισχυρότερης απόδοσης ή τουλάχιστον θα υπάρξει πρόταση αναβάθμισης της απόδοσης του ηλεκτρικού μοτέρ. Ο ηλεκτροκινητήρας του Zoe είναι μια πιθανότητα για το Spring, αλλά με την απόδοση μειωμένη στους 90 ίππους (έναντι 109).
Παράλληλα, η ελληνική αντιπροσωπεία (Teoren) θέλει όλα τα Spring που θα έρθουν στην Ελλάδα να έχουν και δυνατότητα ταχυφόρτισης DC, ώστε η μπαταρία των 26,8 kWh να μπορεί να φορτιστεί ακόμα πιο γρήγορα. Πιο συγκεκριμένα, σε παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) έντασης 30 kW, η φόρτιση από το 0 στο 80% δεν θα απαιτεί περισσότερο από μία ώρα. Να σημειώσουμε ότι το Spring των 45 ίππων μπορεί να διανύσει έως 305 χλμ. (WLTP) με πλήρως φορτισμένη μπαταρία.
Εάν τελικά δεν αλλάξει τίποτα από το χρονοδιάγραμμα, τότε το Spring αναμένεται στην Ελλάδα το φθινόπωρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το νέο Dacia Jogger (+τιμές)
Η Dacia έφτασε τα 10 εκατομμύρια (αυτοκίνητα)
Renault και Dacia με LPG: Γιατί το υγραέριο είναι η απόλυτη λύση