Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το κινητό εργαστήριο της Mercedes-Benz τoυ 1960

Ελλάδα 12:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το κινητό εργαστήριο της Mercedes-Benz τoυ 1960

ΝΕΑ

Το κινητό εργαστήριο της Mercedes-Benz τoυ 1960

ΝΕΑ

Η τροποποιημένη W189 Mercedes 300d «Adenauer» χρησιμοποιήθηκε περισσότερα από 50 χρόνια πριν για να συλλέγει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από τις δοκιμές των αυτοκινήτων της Γερμανικής εταιρείας.

Advertisement
Advertisement

Πολύ πριν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές βρεθούν παντού, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έκαναν εξαντλητικές δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες για κάθε λεπτομέρεια του κάθε μοντέλου.

Οι άνθρωποι της Mercedes-Benz βρήκαν μια αρκετά έξυπνη λύση που περιελάμβανε ένα estate 300d που έχει μείνει στην ιστορία με το παρατσούκλι «Adenauer»- καθώς ο ομώνυμος καγκελάριος της Γερμανίας είχε 6 τέτοιες στην υπηρεσία του. Μιλάμε για τη ναυαρχίδα της εταιρείας εκείνη την εποχή, που θεωρείται πρόγονος των σημερινών S-Class.

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes-Benz έφτιαξε το συγκεκριμένο όχημα, μια και χρειαζόταν ένα γρήγορο και μεγάλο αυτοκίνητο για να ακολουθεί τις δοκιμές και να μεταφέρει τις ογκώδεις συσκευές μέτρησης. Το Messwagen –όπως έμεινε στην ιστορία μέσα στη Mercedes- ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες του το 1960. Αισθητικά, είναι μάλλον κομψό χάρη στο ειδικά διαμορφωμένο πίσω μέρος, τα μεγάλα παράθυρα και τα χαρακτηριστικά φτερά.

Ο εξοπλισμός μέτρησης και μια γεννήτρια βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ εκεί καθόταν και ένας μηχανικός. Ο κινητήρας του Messwagen είναι 6κύλινδρος σε σειρά, έχει χωρητικότητα 3,0 λίτρων και αποδίδει 160 ίππους, που για την εποχή του ήταν από τα πλέον δυνατά μηχανικά σύνολα. Η τελική ταχύτητα του Messwagen ήταν περίπου 120 χλμ./ώρα.

Advertisement

Το Messwagen συνδεόταν με το υπό δοκιμή όχημα μέσω καλωδίου που έφτανε τα 30 μέτρα σε μήκος και μετέφερε τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο στην κεντρική μονάδα που ήταν εγκατεστημένη πίσω. Το Messwagen εξυπηρετούσε τη Mercedes-Benz μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’70. Η πρόοδος στην τεχνολογία σήμαινε ότι η ανάγκη για όλα τα καλώδια και ο ογκώδης εξοπλισμός μειώθηκε, οπότε και το Messwagen βρήκε το χώρο της ανάπαυσής του, που δεν είναι άλλος από το μουσείο της Mercedes-Benz.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Mercedes-Benz E-Class και ο τάρανδος (+video)
Γιατί η Mercedes μπλόκαρε τις παραγγελίες της E-Class στη Γερμανία;
Η Porsche και ο Tom Cruise ξανά μαζί στο Top Gun (+video)

 

 

Advertisement