WRC Ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Ogier έχει το προβάδισμα (+video)
ΑΓΩΝΕΣWRC Ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Ogier έχει το προβάδισμα (+video)
ΑΓΩΝΕΣO S.Ogier δημιουργεί μία μικρή διαφορά στο ξεκίνημα του Ράλι Μόντε Κάρλο κερδίζοντας τον S.Loeb στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές.
Στην γενική κατάταξη ο Ogier οδηγεί τον Loeb με τον E.Evans να είναι τρίτος
WHAT CAR
Οι δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές ήταν το ξεκίνημα για το Ράλι Μόντε Κάρλο και εξελίχθηκαν σε μια μάχη των δύο θρύλων του WRC (Ogier και Loeb) που (δυστυχώς για εμάς ) δεν αγωνίζονται για ολόκληρη τη σεζόν του 2022.
Ο Ogier, οκτώ φορές νικητής του Μόντε, έδειξε για άλλη μια φορά την κατηγορία του στο σχεδόν παγωμένο οδόστρωμα για να φτιάξει ένα προβάδισμα 6,7 δευτερολέπτων έναντι του Loeb, (επτά φορές νικητής του Μόντε), που εντυπωσιάζει στο τιμόνι του νέου M-Sport Ford Puma.
Ο Elfyn Evans βρίσκεται τρίτος (με το δεύτερο Toyota), 11,2 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρώτο. Ο Loeb ηγήθηκε της επίθεσης της M-Sport, η βρετανική ομάδα έκανε ένα δυνατό ξεκίνημα με τον Adrien Fourmaux τέταρτο μπροστά από τον εντυπωσιακό Gus Greensmith.
Ξεκινώντας πρώτος στο δρόμο, ο Ogier δεν έδειξε να επηρεάζεται ούτε από το νέο Yaris ή από τον νέο του συνοδηγό Benjamin Veillas, καθώς έγραψε τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο νυχτερινές διαδρομές , οι οποίες είχαν πολλά σημεία με παγετό.
Are the fans happy to see WRC and Loeb back? 🇫🇷 We think so 😅#WRC #RallyMonteCarlo pic.twitter.com/f3eiZWaXpu
— Autosport (@autosport) January 20, 2022
Παρόλο που είπε στο τέλος της διαδρομής ότι: «δεν ένιωθε το αυτοκίνητο τόσο καλά», ο Ogier κράτησε τον ρυθμό του με τον πλησιέστερο αντίπαλο Loeb, στα 5,4 δευτερόλεπτα.
«Είχαμε μια καλή αρχή, αλλά ήταν πραγματικά δύσκολο όσο ανεβαίναμε ψηλότερα με πολλά παγωμένα μέρη», είπε ο Loeb και πρόσθεσε: « Δεν ήθελα να κάνω λάθος στον πάγο, οπότε ήμουν λίγο πολύ προσεκτικός. Η αίσθηση με αυτό το αυτοκίνητο είναι υπέροχη».
Ο Evans ήταν δεύτερος για ένα μεγάλο διάστημα αλλά ο Loeb με μία επίθεση της τελευταίας στιγμής τον έριξε στην τρίτη θέση. Ο Ουαλός δεν ήταν άνετος, χαρακτηρίζοντας την προσπάθειά του «μια πραγματικά κακή πορεία».
Ο Neuville ήταν το ταχύτερο Hyundai στην έκτη θέση καθώς το i20 της ομάδας πάλευε να περάσει τα δύο Puma της M-Sport των Fourmaux/Coria και Greensmith. «Δεν μπορούσα να πάω γρήγορα και έχασα τα φρένα και τα ελαστικά αρκετά νωρίς στη διαδρομή», είπε ο Neuville.
Ο Oliver Solberg, τα πήγε ακόμη χειρότερα καθώς δεν μπορούσε να ακούσει τον συνοδηγό του Elliott Edmondson και τερμάτισε στην έβδομη θέση της γενικής. Το δίδυμο της Toyota Takamoto Katsuta και Kalle Rovanpera αντιμετώπισαν επίσης προβλήματα, με τον τελευταίο να χάνει χρόνο με ένα τετ-α-κε στην διαδρομή σκηνή.
Το Ράλι Μόντε Κάρλο συνεχίζεται την Παρασκευή με προγραμματισμένες άλλες έξι διαδρομές, που ξεκινούν στις 10:14 ώρα Ελλάδας
Η γενική κατάταξη
1 Ogier/Veillas (Toyota) 25:48,4”
2 Loeb/Galmiche (M-Sport Ford) +6,7”
3 Evans/Martin (Toyota) +11,2”
4 Fourmaux/Coria (M-Sport Ford) +17,9”
5 Greensmith/Anders (M-Sport Ford) +21,9”
6 Neuville/Wydaeghe (Hyundai) +28,5”
7 Craig Breen/Paul Nagle (M-Sport Ford) +29,2”
8 Ott Tanak/Martin Järveoja (Hyundai) +41,1”
9 Takam Kats Aaron Johnston (Toyota) 48,2”
10 Oliver Solberg/Elliott Edmondson (Hyundai) +58,8”
11 Kalle Rovanpera/Jonne Halttunen (Toyota) +1m08,8”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
WRC Ράλι Μόντε Κάρλο: Seb επί δύο στο shakedown (+video)
WRC Ράλι Μόντε Κάρλο: Λίγο πριν την εκκίνηση (+video)
WRC: Που μπορεί να δει κανείς live όλα τα Ράλι;