Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πρόταση για ηλεκτρικά και αυτόνομα ferry boats (VIDEO)

Ελλάδα 16:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πρόταση για ηλεκτρικά και αυτόνομα ferry boats (VIDEO)

ΝΕΑ

Πρόταση για ηλεκτρικά και αυτόνομα ferry boats (VIDEO)

ΝΕΑ

Η CAPTN Vaiaro προτείνεται ως η νέα λύση κινητικότητας για τις παράκτιες περιοχές και την νησιωτική συγκοινωνία, που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Advertisement
Advertisement

Τα αυτόνομα και ηλεκτρικά ferry boats μπορεί να ακούγονται πολύ φουτουριστικά, η τεχνολογία που απαιτείται για να τα δούμε όμως, είναι ήδη διαθέσιμη.

Συνεπώς, δεν είναι και τόσο «προϊόν επιστημονικής φαντασίας». Καθώς οι πόλεις μας αναπτύσσονται και εξελίσσονται συνεχώς, το ίδιο ισχύει και για την κινητικότητα. Για πόλεις και περιοχές που συνδέονται με θαλάσσια συγκοινωνία, εκεί που ήδη η πλωτές μεταφορές είναι η καλύτερη λύση και ήδη χρησιμοποιείται, η Vaiaro έχει την απόλυτη πρόταση. Το project CAPTN Vaiaro είναι ένα έργο του Πανεπιστημίου Kiel, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Muthesius και τις τοπικές αρχές, για την ανάπτυξη λύσης που αφορά στη μαζική μετακίνηση του αύριο. Είναι ένα αυτόνομο, ηλεκτρικό πλοίο που ξεχωρίζει για την πλήρη ενσωμάτωσή του στο τοπικό δίκτυο. Είναι μέρος αυτού που περιγράφεται ως δικτυωμένη και πολυτροπική κινητικότητα, η οποία δημιουργεί αλυσίδες κινητικότητας που συνδέουν όλες τις μορφές δημόσιων μεταφορών με εύκολη πρόσβαση και προς όφελος και του τελικού καταναλωτή.

Advertisement
Advertisement

Με λίγα λόγια, το πλοίο λειτουργεί σε συνδυασμό με άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως είναι τα λεωφορεία. Η χρήση του θα ήταν απλό έργο να φτάσετε στην εφαρμογή, να ελέγξετε τις διαδρομές των λεωφορείων που οδηγούν στην προβλήτα και, στη συνέχεια, να μεταβείτε σε ένα από τα πλωτά, αυτόνομα ηλεκτρικά μεταφορικά μέσα για να διασχίσετε το Kiel Fjord στη Γερμανία. Το Vaiaro ξεχωρίζει επίσης ως ένα εντυπωσιακό πορθμείο, σύμφωνα με το θέμα «λύσεις μεταφοράς του αύριο». Τα μέρη που συμμετέχουν στο έργο έχουν αναπτύξει, μέχρι στιγμής, δύο έννοιες για το Vaiaro, και οι δύο μοιράζονται το ίδιο στυλ για το σκάφος, με γνώμονα τη χρηστικότητα και την πλήρη εκμετάλλευση του χώρου για τη μεταφορά ικανού αριθμού επιβατών. Το ένα μοιάζει περισσότερο με ένα γυάλινο κιβώτιο με ραχιαίο πτερύγιο όπως και στα ιπτάμενα δελφίνια, ενώ το άλλο μοιάζει με πλωτό σταθμό λεωφορείων καλυμμένο με φουτουριστικό πλέγμα.

Η ιδέα είναι η ίδια και για τα δύο: προσφέρουν εύκολη διέλευση πάνω από οποιοδήποτε νερό, όλες τις ώρες και κατά παραγγελία. Επειδή είναι αυτόνομα, τα πορθμεία θα μπορούσαν να λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο, με δυνατότητα λειτουργίας on demand σε ώρες με λιγότερο φόρτο επιβατικού κοινού. Όντας ηλεκτρικοί, τα δύο concepts προσφέρουν μεταφορά, χωρίς εκπομπές και χωρίς θόρυβο, με αρκετή άνεση αλλά και αρκετές φορές γρηγορότερα από ότι με τα συμβατικά πλοία, του είδους που χρησιμοποιείται σήμερα. Έχοντας σχεδιαστεί για σύνδεση με άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτά τα δύο πλοία προορίζονται να είναι όσο το δυνατόν πιο συμβατά και με τις υπόλοιπες μορφές μαζικής μετακίνησης. Είναι ευρύχωρα αλλά κομψά στο μινιμαλιστικό τους στυλ, με πρόσβαση για αναπηρικά αμαξίδια, βάσεις ποδηλάτων, ακόμη και καθίσματα για ιδιοκτήτες κατοικίδιων. Οι επιβάτες θα έχουν πολλές μεγάλες οθόνες για να τους ενημερώσουν σχετικά με τον προορισμό τους ή την επόμενη στάση και πόσος χρόνος απομένει στο ταξίδι.

Advertisement

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ, ΕΠΙΣΗΣ:
To EAV Taxi παρουσιάστηκε ως η απόλυτη λύση κινητικότητας 
Αυτά είναι τα πρώτα αυτόνομα Taxi
Συμφωνία Uber και NASA για τα ιπτάμενα ταξί