Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Βολτάροντας με το Renault Twingo 1.0 SCe 65 PS

Ελλάδα 12:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βολτάροντας με το Renault Twingo 1.0 SCe 65 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Βολτάροντας με το Renault Twingo 1.0 SCe 65 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το Renault Twingo έχει τον τρόπο του να κρατάει τον οδηγό και τους υπόλοιπους επιβάτες κεφάτους και χαμογελαστούς, χάρη στο ξεχωριστό στυλ και στην χαριτωμένη αύρα που εκπέμπει.

Advertisement
Advertisement

Μπορεί να φαίνεται λίγο… αόριστο, ωστόσο έχει μεγάλη σημασία να ξεκινάει η μέρα σας μέσα σε ένα όμορφο και ευέλικτο μοντέλο, έτοιμο να τρυπώσει εύκολα στη ζούγκλα της πόλης. Σίγουρα αυτά είναι στοιχεία που θα σας κάνουν να χαμογελάτε.

Στα χέρια μας βρέθηκε η 3η γενιά του Renault Twingo, το οποίο εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό 1.0 κινητήρα των 65 ίππων, αποτελώντας τον πιο πιστό σύντροφό μας για λίγες ημέρες.

Τι έχει τελικά αυτό το μικρό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, που χαίρεσαι να το οδηγείς;

Advertisement
Advertisement

Αρχικά, το Renault Twingo είναι ο “καρπός” της συνεργασίας μεταξύ Renault-Nissan και Daimler, όντας ουσιαστικά το δίδυμο αδερφάκι του smart forfour. Ο κινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω μέρος, γι’αυτό και ο κύκλος στροφής του είναι μόλις 4,3 μέτρα και σε συνδυασμό με το μικρό του μήκος (3,61 μέτρα) μπορεί και παρκάρει εύκολα παντού.

Αισθητικά, το Renault Twingo φέρει ένα “καθαρό” εμπρόσθιο τμήμα με το λογότυπο της μάρκας στο κέντρο της μάσκας και τα μεγάλα φανάρια φιλοξενούν τα LED φώτα ημέρας σχήματος C στο εσωτερικό τους. Η σιλουέτα του έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα και ειδικά στον χρωματισμό… “mango” όπως το ονομάζει η εταιρεία μπορεί να μαγνητίζει αρκετά βλέμματα.

Advertisement

Όπως αναφέραμε παραπάνω, στο πίσω μέρος βρίσκεται ο κινητήρας 1.0 SCe 65, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές περί ρύπων και μπορεί να κινήσει το μόλις 975 κιλών αμάξωμα του Twingo με αξιοπρέπεια. Δεν πρόκειται να χαρίσουν καμία απολύτως “έκρηξη αδρεναλίνης” τα 95 Nm ροπής, αλλά θα σας πάει στον προορισμό σας άνετα και οικονομικά. Μιλώντας για οικονομικά, η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,1 lt./100 km, κάτι που μπορεί να μην απέχει πολύ από την πραγματικότητα σε ιδανικές συνθήκες. Πρακτικά και με την όχι και τόσο συντηρητική οδήγηση, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7 lt./100 km. Ακόμα να προσθέσουμε ότι οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι στα 116 g/km, επομένως αποφεύγει να πληρώνει Τέλη Κυκλοφορίας.

Advertisement

Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει η οθόνη αφής 7 ιντσών, η οποία είναι συμβατή και με Apple CarPlay και με Android Auto. Είναι απλή στη χρήση και έχει αρκετά καλή απόκριση, ενώ εναρμονίζεται απόλυτα με το δίχρωμο ταμπλό του αυτοκινήτου. Οι διαστάσεις του δεν θυσιάζουν τους αποθηκευτικούς χώρους και για αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας έχει τα φόντα που άλλα μοντέλα θα ζήλευαν. Μάλιστα, το πορτμπαγκάζ έχει 240 λίτρα και το εσωτερικό του έχει τη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων μήκους έως 2,31 μέτρων.

Advertisement

Η ασφάλεια είναι πρωταρχικός παράγοντας σε ένα αυτοκίνητο και το Renault Twingo είναι Εφοδιασμένο με ζώνες προγραμματισμένης παραμόρφωσης που περιβάλλουν τον στιβαρό του κλωβό, 4 αερόσακους, ζώνες με προεντατήρες, συστήματα προειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα.

Εν κατακλείδι, το Renault Twingo έχει σημαντικά ατού για αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, κάτι που θα εκτιμήσει οποιοσδήποτε αναζητώντας ένα ευέλικτο, οικονομικό στη χρήση και με ξεχωριστό στυλ αυτοκίνητο. Η ελληνική αντιπροσωπεία κοστολογεί το “δικό” μας Twingo με πλήρη εξοπλισμό στα 14.980 ευρώ, αλλά η τιμή εκκίνησης είναι τα 12.980 ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 998 cc
Ισχύς: 65 PS/5.300 rpm
Ροπή: 95 Nm/4.000 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 15,1 sec
Τελική ταχύτητα: 158 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5,1 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 116 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Βάρος: 975 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.615/1.646/1.541 mm
Μεταξόνιο: 2.492 mm
Χώρος αποσκευών: 240 lt
Τιμή: Από 12.980€

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχεται το ηλεκτρικό Renault 4!
Το νέο Renault Clio στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς
Το ηλεκτρικό μέλλον της Renault