Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάνουμε 3.000km δοκιμής με το Volvo V40 T3

Ελλάδα 10:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κάνουμε 3.000km δοκιμής με το Volvo V40 T3

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάνουμε 3.000km δοκιμής με το Volvo V40 T3

ΔΟΚΙΜΕΣ

Στα χέρια μας για πάνω από ένα μήνα, έχουμε το μικρομεσαίο πολυτελές αυτοκίνητων των Σουηδών, σε μία δοκιμή μακράς διάρκειας.  

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

Εχουμε γράψει πολλές φορές πως το αυτοκίνητο για να το καταλάβεις, πρέπει να το ζήσεις: να ταξιδέψεις μαζί του, να το νιώσεις, να το ακούσεις. Όλα αυτά αναμφίβολα δεν μπορείς να τα κάνεις με τις δοκιμές μίας εβδομάδας που συνήθως κάνουμε στα αυτοκίνητα (τόσο μας τα παραχωρούν συνήθως οι αντιπροσωπίες). Όμως κάποιες εταιρίες, όντας σίγουρες για το αυτοκίνητό τους, δε φοβούνται να το διαθέσουν σε δημοσιογράφους για δοκιμές μακράς διαρκείας. Σε αυτές τις δοκιμές δηλαδή, που τα διαπιστώνεις όλα.
Πάνω από ένα μήνα (και συνεχίσουμε) λοιπόν διαθέτουμε στα χέρια μας το V40 T3 με το οποίο έχουμε κάνει σχεδόν 3.000km δοκιμών! Προς οικονομία των λέξεων, θα αποφύγουμε τα τετριμμένα περί πολυτέλειας κ.λπ. Είναι Volvo και αυτό τα λέει όλα, όπως άριστη ηχομόνωση στο εσωτερικό, κορυφαία ποιότητα κατασκευής κ.ά.
Ο 1,6lt κινητήρας βενζίνης με τους 150PS κινεί απόλυτα άνετα το αμάξωμα του V40, προσφέροντας μας και τη δύναμη που θα αναζητήσει ο… ανήσυχος οικογενειάρχης, τόσο για την ανάλογη ευχαρίστηση στην οδήγηση, όσο και την απαιτούμενη ασφάλεια που αναζητάει, σε προσπεράσεις κλπ.
Και όλα αυτά από ένα μοτέρ ιδιαίτερα οικονομικό με το μέσο όρο κατανάλωσης στη δοκιμή μας να μην έχει ξεπεράσει τα 7,5 λτ/100km. Θεωρήστε δε δεδομένο πως η κατανάλωση αυτή μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο με μια πιο ήπιας μορφής οδήγική συμπεριφορά, σε σύγκριση μες της δοκιμής μας.
Το V40 να φιγουράρει στην κατηγορία ως το πλέον εξοπλισμένο αυτοκίνητο με συστήματα ασφάλεια, κάτι που το είδαμε στη διάρκεια της δοκιμής μας.Οσο εξωπραγματικά και αν μας ακούγονται τα… αστροναυτικά συστήματα ασφάλειας, πιστέψτε με τα βρήκαμε μπροστά μας και χαρήκαμε ιδιαίτερα που το V40 τα διέθετε!
[nggallery id=5]
Θυμίσουμε λοιπόν μερικά από αυτά όπως το πρωτοποριακής ανίχνευσης πεζών με πλήρως αυτόματο φρενάρισμα (Pedestrian Detection with Full Auto Brake) της Volvo, ο πρώτος στον κόσμο αερόσακος πεζών (ευτυχώς δε μας χρειάστηκε!), η υποβοήθηση διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Keeping Aid) με άμεση παρέμβαση στο τιμόνι και η έξυπνη υποβοήθηση παρκαρίσματος (Park Assist Pilot), που καθιστά ευκολότερο το παράλληλο παρκάρισμα.

Το City Safety, το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με τυπικές ταχύτητες πόλης, έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο και λειτουργεί τώρα σε ταχύτητες μέχρι 50 km/h. Αυτά είναι κάποια από τα συστήματα.
Από εκεί και πέρα, στα αξιοσημείωτα συμπεριλαμβάνονται ο εντυπωσιακός ψηφιακός TFT πίνακας οργάνων στο ταμπλό με τις εναλλασσόμενες ενδείξεις ανάλογα με το τι θέλει ο οδηγός και ο επιλογέας με τις φωτιζόμενες ενδείξεις σε συνδυασμό με τον φωτισμό της καμπίνας, ο οποίος επιλέγεται από τον οδηγό.
Εμείς θα συνεχίσουμε τις δοκιμές μας με το V40, οπότε θα επανέλθουμε με περισσότερα…

Advertisement
Advertisement

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil