Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα τεστ μακράς διαρκείας των NewsAuto & CAR

Ελλάδα 0:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα τεστ μακράς διαρκείας των NewsAuto & CAR

ΔΟΚΙΜΕΣ

Τα τεστ μακράς διαρκείας των NewsAuto & CAR

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάθε μήνα από τα χέρια των συντακτικών ομάδων του NewsAuto και του περιοδικού CAR περνούν δεκάδες αυτοκίνητα. Κάποια από αυτά προσπαθούν να μας εντυπωσιάσουν με την πρώτη ματιά, κάποια θέλουν να μας «κερδίσουν» με όλα τους τα ατού, ξεδιπλώνοντάς τα σε βάθος χρόνου.

Advertisement
Advertisement

Ακολουθούν λοιπόν τα μοντέλα που είχαμε στα χέρια μας αυτό το μήνα, σε δοκιμές διαρκείας!

SKODA FABIA 1.0 TSI
Ήρθε στις 11 Οκτωβρίου με 65 km Τώρα έχει 3.640 km Κατανάλωση: 6,6 lt/100 km

Skoda-Fabia-b640

Advertisement
Advertisement

Το εμπιστευόμαστε σε όλες τις δύσκολες αποστολές και το μικρό Skoda μας βγάζει ασπροπρόσωπους. Συνεχίζουμε και βάζουμε χιλιόμετρα στο κοντέρ του και αυτό μας ανταμείβει με ακόμα καλύτερη εικόνα σε ότι αφορά την κατανάλωση. Πλησιάζουμε τις 4.000 χιλιόμετρα, με το μικρό μας να είναι πάντα «σε φόρμα». Το γεγονός πως το έχουμε κοντά μας από καινούργιο, μας κάνει να το νοιαζόμαστε πιο πολύ και μέσα στα μηνιαία του έξοδα, περιλαμβάνονται και αυτά για τα πλύσιμό του μια και όποιος το παίρνει, το θέλει καθαρό. Οι βροχές του μήνα που μας πέρασε, έφεραν τη Fabia περισσότερες από το μέσο όρο φορές στο πλυντήριο για φρεσκάρισμα. Είναι όμως μεγάλη ικανοποίηση όταν βλέπεις το αυτοκίνητο και πάλι να αστράφτει, ιδιαίτερα όταν πηγαίνεις για πλύσιμο, μετά από μια δύσκολη διαδρομή σε επαρχιακούς δρόμους με αρκετή λάσπη και πολύ «σπρέι» από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα.

SEAT LEON 1.0 TSI
Ήρθε στις 26 Ιανουαρίου με 13.140 km Τώρα έχει 14.520 km Κατανάλωση: 6,5 lt/100 km

IMG_0822_preview640

Advertisement

Το Leon ήρθε κοντά μας με «προχωρημένα» χιλιόμετρα στο κοντέρ του. Αυτό όμως που ξεχωρίζει κανείς άμεσα, είναι πως στην καμπίνα, τα πάντα μοιάζουν καινούργια και απάτητα. Δεν δυσκολεύτηκε να μας κερδίσει με τη συνολική του εικόνα στο δρόμο, μια και είναι ένα από τα αυτοκίνητα που έχουν καθολική αποδοχή από την συντακτική ομάδα του περιοδικού. Ζώντας μαζί του διαπιστώνουμε πως είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές, μια και συνδυάζει τους καλούς χώρους με τις μαζεμένες διαστάσεις και τον εξαιρετικά ικανό κινητήρα του 1,0 λίτρου. Αν και για να είμαστε ειλικρινείς, το δυνατό του σημείο είναι το DSG κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο είναι εφοδιασμένο. Αυτό είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν λείπουν οι «μάχες» για το ποιος θα το πάρει, ειδικά εκεί προς το τέλος του μήνα, όταν κλείνει η ύλη του τεύχους και η αναχώρηση από το γραφείο γίνεται… προχωρημένη ώρα. Τότε που με ένα κεφάλι- καζάνι, το μόνο που θες είναι να φτάσεις στο σπίτι χωρίς να χρειάζεται κάτι παραπάνω από το γκάζι- φρένο. Αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντικό είναι αυτό και πόσο μεγάλη είναι η βεντάλια των αναγκών που μπορεί να καλύψει το μικρομεσαίο Seat, το οποίο είναι ικανό να δώσει στιγμές οδηγικής χαράς ακόμα και σε πίστα (το πιάσατε το υπονοούμενο έτσι; Περισσότερα σε επόμενη αναφορά…).

SUZUKI S-CROSS 1.0 BOOSTERJET
Ήρθε στις 31 Αυγούστου με 8.542 km Τώρα έχει 14.563 km Κατανάλωση: 7,4 lt/100 km

Advertisement

Suzuki-SX4-S-Cross-2016-j640

Μας πάει, μας φέρνει και είναι τόσο διακριτικό που σχεδόν ξεχνάμε να κοιτάξουμε ακόμα και τα βασικά. Το crossover της Suzuki μας λύνει τα χέρια. Η τελευταία του εξόρμηση ήταν σχετικά κοντινή, μια και μας έφερε στο Λαύριο για κάποιες φωτογραφήσεις του περιοδικού και το S-Cross έπαιξε υποστηρικτικό ρόλο. Πότε για να κάτσει ο φωτογράφος στο χώρο των αποσκευών του και να τραβήξει tracking, πότε για να πεταχτεί ο ένας από τους Κώστηδες της ομάδας για να φέρει «καύσιμη ύλη» για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, το S-Cross έδωσε ρέστα με την ευκολία των χειρισμών του. Στον ανοιχτό δρόμο, ο χιλιάρης Boosterjet μπορεί να υποστηρίξει την διατήρηση ακόμα και (σχετικά) υψηλής μέσης ωριαίας ταχύτητας αλλά όχι τις έντονες αυξομειώσεις, μια και εκεί φαίνεται πως έχει μικρή χωρητικότητα. Χώρια που τυχόν τέτοια απαίτηση από τον οδηγό του, εκτινάσσει την κατανάλωση και χαλάει το μέσο όρο που με κόπο φτιάχνουν οι υπόλοιποι κάθε μήνα.

HONDA HR-V 1.6 i-DTEC
Ήρθε στις 11 Ιανουαρίου 40.026 km Τώρα έχει 42.275 km Κατανάλωση: 6,2 lt/100 km.

Advertisement

HR-V-Newsauto-a640

Ανυπομονούσαμε να έρθει η στιγμή που θα κάνουμε κάποιο ταξίδι με το HR-V για να εκτιμήσουμε τις χάρες του και στον ανοιχτό δρόμο. Μαντέψτε: περιοδικό αυτοκινήτου είμαστε, τα χιλιόμετρα δεν μας λείπουν, οπότε και με το HR-V γράψαμε αρκετά μαζεμένα χιλιόμετρα. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να διαπιστώσουμε πως ήταν απαραίτητος ένας έλεγχος στην ανάρτηση, στο σύστημα διεύθυνσης και στους τροχούς. Ένα διαρκές βιμπράρισμα στο τιμόνι, από τα 110 χιλιόμετρα και πάνω, ήταν η αφορμή για να ψαχτούμε λίγο. Τσεκάραμε ότι γινόταν και παρά τα αρκετά χιλιόμετρα στο συνολικό μετρητή, το HR-V «μας» είναι σαν καινούργιο σε ότι έχει να κάνει με τα μηχανικά του μέρη. Το στοιχείο που χρειάστηκε «φρεσκάρισμα» είναι αυτό της ζυγοστάθμισης. Από τη χρήση, σε κάποιους από τους τροχούς υπήρχε έλλειψη αντίβαρων, ενώ εντοπίσαμε και ένα μικρό στράβωμα στην πίσω δεξιά ζάντα. Όλα έγιναν όπως πρέπει και πλέον το crossover της Honda, συνεχίζει χωρίς να «τρέμει» τα χιλιόμετρά του μαζί μας.

NISSAN JUKE 1.5 dCi
Ήρθε στις 12 Ιανουαρίου με 32.981 km Τώρα έχει 33.924 km Κατανάλωση: 5,4 lt/100 km

Nissan-Juke-car-c640

Το ξεχωριστό μας Juke. Είναι το αυτοκίνητο που μας φτιάχνει τη διάθεση όταν κληθεί να μας πάει κάπου. Οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα με τις διπλές χρήσεις, μας έχουν διχάσει λίγο μια και οι μισοί τις υποστηρίζουμε με πάθος, ενώ οι άλλοι μισοί, στέκονται επικριτικά απέναντί τους. Η αλήθεια είναι πως ακόμα και όσοι υποστηρίζουμε την «προχώ» αυτή επιλογή από τους σχεδιαστές της Nissan, δεν παραγνωρίζουμε το γεγονός πως οι οθόνες υγρών κρυστάλλων που συνοδεύουν τις λειτουργίες, δίνουν αρκετά την αίσθηση του παλιότερου από ότι είναι στην πραγματικότητα. Παρ’ όλα αυτά, αν εξοικειωθείς μαζί τους, βρίσκεις εύκολα αυτό που θέλεις να κάνεις και ρυθμίζεις τα οδηγικά προφίλ ή τον κλιματισμό ανάλογα με λίγες μικρές κινήσεις. Χρειάζεται ωστόσο εξοικείωση και αυτό είναι ένα θέμα που παίρνουν ως «πόντο» όσοι αντιτίθενται στη συγκεκριμένη επιλογή της Nissan.