Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Rapid Spaceback 1.6 TDI 90 PS

Ελλάδα 13:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το νέο Rapid Spaceback 1.6 TDI 90 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Rapid Spaceback 1.6 TDI 90 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Όταν το είδα το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν εάν ένας εργένης θα το αγόραζε. Μου απάντησε το ίδιο με τα επιχειρήματά του. Και έχει επιχειρήματα.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΓΤΖΟΓΛΟΥ (twitter @500arakias)

Είναι κομψό και σίγουρα σε κερδίζει με τον δυναμισμό του και την φρέσκια, νεανική του προσέγγιση. Οι διαφορές από την sedan έκδοση αρχίζουν μετά από τις μπροστινές πόρτες και φθάνουν μέχρι το κυρτό τζάμι της ουράς. Πάντως station wagon δεν το λες. Είναι το Skoda Rapid Spaceback και είναι η πρόταση του Τσέχου κατασκευαστή στο C-segment, μια δημοφιλή κατηγορία από την οποία δεν θα μπορούσε να απουσιάζει.

Στο εσωτερικό, η εικόνα γνωστή από την λογική και αισθητική του Rapid, με αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Το ταμπλό δεν σε κουράζει με φλυαρίες, καλοφτιαγμένο και ποιοτικό, χωρίς να είναι ό,τι πιο μοντέρνο και φωτεινό έχει δει κανείς. Για τους χώρους στο σαλόνι δεν νομίζω να υπάρχουν παράπονα. Οι επιβάτες ανεξάρτητα από το ύψος τους θα έχουν αρκετό χώρο για το κεφάλι και τά πόδια. Ακόμη κι ένας μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα βολευτεί σχετικά άνετα. Ο αποθηκευτικός χώρος με τα 415 lt. του είναι μια χαρά και για “ειδικές αποστολές” μπορεί να φτάσει τα 1.380 αν αναδιπλώσεις τις πλάτες των πίσω καθισμάτων (διαιρούμενα σε αναλογία 60/40).

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο της δοκιμής, κάτω από το καπό είχε τον 1.6 TDI των 90 PS με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο μάλιστα έχει δυνατότητα επιλογής για sport οδήγηση, αλλά και paddles στο τιμόνι για γρήγορες αλλαγές. Γενικώς τα αλογάκια χορτάτα και πρόθυμα. Χορτάτα γιατί όσο και αν το πίεσα δεν ζήτησαν κάτι παραπάνω ή εξωφρενικό σε καύσιμο. Και το πίεσα αρκετά. Και από την άλλη ένας κινητήρας με αρκετά αποθέματα ροπής σου δίνει την δυνατότητα να κινηθείς με ασφάλεια. Στο ρελαντί κάνει τον θορυβό του, μην φανταστείτε κάτι τρομερό, αλλά όσο ανεβαίνουν οι στροφές δεν ακούγεται ιδιαίτερα.

Σε ανοιχτούς δρόμους μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι ταξιδιάρικο. Η ανάρτηση λειαίνει ανωμαλίες, το αυτοκίνητο είναι όσο χρειάζεται σφιχτό και τα επίπεδα θορύβου διατηρούνται χαμηλά. Τα φρένα αποτελεσματικότατα και ακούραστα. Και μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο και με ιδιαιτέρως καλή περιφερειακή ορατότητα.

Συμπέρασμα : δυναμικό, φρέσκο, με χώρους, οικονομικός και αποδοτικός κινητήρας και δεν είναι μόνο για οικογενειάρχες.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.6 TDI DSG)

Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 90 PS στις 4.200 rpm
Ροπή: 23,5 kgm στις 1.500-2.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 184 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 12,4 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,5 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 118 g/km
Βάρος: 1.285 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.304/1.706/1.459 mm
Χώρος αποσκευών: 415 lt.
Τέλη κυκλοφορίας: 106,2 ευρώ
Τιμή: Από 16.190 ευρώ (με απόσυρση)

Advertisement

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil