Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το Fiat 500C 0.9 Twinair dualogic

Ελλάδα 18:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το Fiat 500C 0.9 Twinair dualogic

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το Fiat 500C 0.9 Twinair dualogic

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κατακαλόκαιρο και λόγω δουλειάς δεν μπόρεσα να φύγω από την Αθήνα. Είχα όμως μια ωραία συντροφιά, μάλλον την καλύτερη για τις καλοκαιρινές μου βόλτες στην πόλη. Δοκιμή: Δημήτρης Γιαγτζόγλου (twitter: @500arakias)

Advertisement
Advertisement

Για έναν ολόκληρο μήνα το ανανεωμένο Fiat 500 C. Μην φανταστείτε φοβερές αλλαγές γιατί έτσι κι αλλιώς είναι ένα ιδιαιτέρως στιλάτο αυτοκίνητο με ρετρό και ταυτοχρόνως μοντέρνο στιλ! Εξάλλου πάντα με ένα 500αράκι έχεις και την δυνατότητα εξατομίκευσης (πλούσια παλέτα εξωτερικών χρωμάτων, τρία διαφορετικά χρώματα υφασμάτινης οροφής, δέκα διαφορετικά σχέδια στις ζάντες αλουμινίου κλπ.).

Το εσωτερικό ίδιο με αυτό του κλειστού μοντέλου. Σκληρά πλαστικά και σου αφήνει την αίσθηση γεροδεμένης κατασκευής. Ενδιαφέρουσα η προσθήκη ενός νέου πίνακα οργάνων με οθόνη TFT 7 ιντσών. Διαθέτει και οικονόμετρο. Όταν επιλέξεις το Eco στο set up κινητήρα/κιβωτίου αλλάζουν και οι ενδείξεις!

Advertisement
Advertisement

Η οροφή αναδιπλώνεται ηλεκτρικά, μαζί και το πίσω παρμπρίζ, στο άνω μέρος του πορτ- μπαγάζ. Έτσι, δεν μειώνεται ο χώρος αποσκευών που ικανοποιεί, για τα δεδομένα της κατηγορίας πάντα. Απαιτεί λίγο χρόνο να μάθεις να χρησιμοποιείς μόνο τους πλαϊνούς καθρέφτες  γιατί η ανοικτή οροφή αφαιρεί από την ορατότητα προς τα πίσω. Απλή συνήθεια είναι. Οι χώροι μπροστά αρκετά καλοί, πίσω λίγο περιορισμένοι.

Κάτω από το καπό, ο 2κύλινδρος 0.9 Twinair με το ημιαυτόματο κιβώτιο Dualogic απόδοσης 85 ίππων. Μια χαρά η απόδοση πρόθυμα τα αλογάκια. Προσωπικά μου αρέσει πολύ και το κροτάλισμα στις χαμηλές στροφές. Τις ταχύτητες μπορείς να τις αλλάζεις και με paddles πίσω από το τιμόνι (στον προαιρετικό εξοπλισμό αυτά). Το πρόγραμμα Eco μειώνει την απόδοση του κινητήρα (ρίχνει αρκετά την ροπή) για να περιοριστεί η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων του, σε απαλλάσσουν από τα τέλη κυκλοφορίας.

Στον δρόμο σταθερό, το τιμόνι στην πόλη ελαφρύ όσο χρειάζεται και τα φρένα αποτελεσματικά. Οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο και την αίσθηση ακαμψίας προσφέρουν ευχάριστη και ασφαλή οδική συμπεριφορά.

Advertisement

Ίσως φανεί λίγο ακριβό σε κάποιους. Είναι, όμως ένα ιδιαίτερο μοντέλο με ένα μοδάτο στιλάτο και ευχάριστο στο μάτι σουλούπι και με μία αίσθηση ελευθερίας όταν ανοίξεις την οροφή. Μοναδικός ο συνδυασμός ρετρό – μοντέρνου και με τρελαίνουν τα νικελάκια του όπου κι αν τα έχουν χρησιμοποιήσει.

Advertisement

Αυτές οι διακοπές μου στην Αθήνα ήταν με ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που συχνά πυκνά έκλεβε ματιές και σίγουρα τον θαυμασμό!

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil

Advertisement