Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Long Term Tests: Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

Ελλάδα 18:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Long Term Tests: Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Long Term Tests: Τα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε επί μήνες

ΔΟΚΙΜΕΣ

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, αφού διανύουν πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες… (Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Advertisement
Advertisement

Πολλά διεκδικούν τον τίτλο αλλά λίγα τα καταφέρνουν. Ας κοιτάξουμε εξονυχιστικά τα Long Term Ιανουαρίου.

ŠKODA FABIA 1.0 TSI

Advertisement
Advertisement

Hρθε στις 11 Οκτωβρίου του 2017 με 65 km.Τώρα έχει 12.730 km. Κατανάλωση: 6,0 lt/100 km.

Δεν ήταν πολλά τα χιλιόμετρα του Fabia μας αυτό τον μήνα. Παρ’ όλα αυτά, με δύο συντάκτες να περνούν από τη θέση του οδηγού έχουμε μια κοινή διαπίστωση ότι το μοτέρ του όσο πάει και «ανοίγει». Η απόδοσή του μοιάζει να βελτιώνεται, όπως και η ελαστικότητα που δείχνει κρατώντας παράλληλα χαμηλά τις απαιτήσεις του σε καύσιμο. Είναι δηλαδή το ιδανικό αυτοκίνητο για να διαπιστώσουμε αν η βενζίνη Crystal της ελίν θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο την απόδοση του μικρού τούρμπο κινητήρα, ενώ παράλληλα θα ρίξει κι άλλο την κατανάλωση.

PEUGEOT 2008 1.6 BLUEHDI

Advertisement

Hρθε στις 9 Μαρτίου του 2018 με 17.890 km.Τώρα έχει 29.784 km. Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km.

Ο αγώνας του 2008 δίπλα μας συνεχίζεται απρόσκοπτα. Το χαρισματικό crossover της Peugeot δεν το πτοεί καμία πτώση θερμοκρασίας και καμία αντιξοότητα. Ισα-ίσα που με τις συνθήκες αυτές, το μοτέρ του δουλεύει πιο «ξεκούραστα» και έχοντας να κάνουμε ταξίδια στην ορεινή Φωκίδα (δύο φορές μέσα στον μήνα παρακαλώ…) με χαλαρό ρυθμό, η μέση κατανάλωση πήρε και πάλι την κατιούσα. Ηδη έχουμε αρχίσει να το ανεφοδιάζουμε αποκλειστικά με πετρέλαιο ελίν Crystal diesel, προκειμένου να διατηρήσουμε τον κινητήρα όσο το δυνατόν πιο καθαρό και να ρίξουμε περαιτέρω την κατανάλωση. Στην επόμενη αναφορά θα σας πού-με για τις διαφορές που διαπιστώσαμε. Παρά τους μήνες που είναι κοντά μας, εξακολουθεί και μας εντυπωσιάζει το μικρό του τιμόνι και η γενικότερη άνεση που προσφέρει και παραπέμπει σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Advertisement

SUZUKI IGNIS 1.2 HYBRID AWD

Ηρθε στις 30 Νοεμβρίου του 2018 με 8.583 km.Τώρα έχει 10.002 km. Κατανάλωση: 6,6 lt/100 km.

Advertisement

Μπορεί να έχει διακριθεί στον ρόλο του καθημερινού κουβαλητή και να μας έχει γοητεύσει με την ευκολία των χειρισμών του, αλλά το Ignis έχει και άλλες χάρες που τις αποκαλύπτει όταν κάποιος από εμάς έχει κέφι και κάποια μαζεμένα χιλιόμετρα να διανύσει. Το Ignis, λοιπόν, τον μήνα που μας πέρασε αναγκάστηκε να κάψει κάτι παραπάνω από τα συνηθισμένά του, αφού ο δρόμος το επέβαλε. Με τον τρόπο που «επιβάλλεται» ο δρόμος σε όλους εμάς που δεν βλέπουμε τίποτε άλλο -όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν- παρά μόνο τη χαρά της διαδρομής. Ετσι, λοιπόν, το μικρό μοντέλο της Suzuki αύξησε τον μέσο όρο της κατανάλωσης για τον μήνα που μας πέρασε, καθώς χρειάστηκε να ανεβεί και να κατέβει τον Ελικώνα. Το Ignis έδειξε πολύ καλό χαρακτήρα, με το άκαμπτο πλαίσιο να «ντριμπλάρει» τη σχετικά μαλακή ανάρτηση και να κάνει τη διαδρομή αρκετά πιο ευχάριστη απ’ ότι τη φανταζόμασταν, χάρη και στην τετρακίνησή του.

NISSAN QASHQAI 1.5 DCI

Ηρθε στις 6 Σεπτεμβρίου του 2018 με 18.484 km.Τώρα έχει 22.555 km. Κατανάλωση: 6,2 lt/100 km.

Τον μήνα που μας πέρασε είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε back to back το long term μας, με το νέο Qashqai με το μοτέρ των 1,5 lt και τους 160 PS. Με τον τρόπο αυτό μας δόθηκε η ευκαιρία να διαπιστώσουμε πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στο συγκεκριμένο μοντέλο από τη Nissan, αφού τα περιθώρια βελτίωσης στο πλαίσιο μιας ανανέωσης περιορίζονται στα μηχανικά μέρη που έχουν αλλάξει – ή εν προκειμένω έχουν προστεθεί στην γκάμα. Το σίγουρο είναι ότι από την απευθείας σύγκριση το «δικό μας» παραμένει μπροστά σε ότι έχει να κάνει με το οικονομικό ταξίδι αλλά και καθημερινές μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης.

Η δοκιμη εγινε με καυσιμα ελιν
Elin logo copy1