Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Tα αυτοκίνητα που δεν φοβούνται να τα δοκιμάζουμε επί μήνες

  • newsautoteam

Στα χέρια των δοκιμαστών του No1 αυτοκινητικού site, και του πρώτου περιοδικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα… περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, αφού διανύουν πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες.

Όπως και να έχει, το ότι οι συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, τολμούν να βάλουν τα προϊόντα τους σε αυτή τη σκληρή δοκιμασία, δείχνει τη σιγουριά που έχουν για το προϊόν του… Και αυτό από μόνο του λέει πολλά για τα παρακάτω αυτοκίνητα!

Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τα Long Term αυτοκίνητα που βρίσκονται αυτή την εποχή στη διαδικασία μακράς δοκιμής από τους δοκιμαστές του CAR και του NewsAuto:

SKODA KAMIQ 1.5 150 PS DSG7

Ήρθε στις 16 Δεκεμβρίου του 2019 με 2.900 km. Κατανάλωση: 7,7 lt/100 km

Καλώς ήρθες στην παρέα των “ηρώων” που δύναται να μας ακολουθούν σε κάθε δύσκολο εγχείρημα. Το Kamiq, που θεωρούμε πως αποτελεί μία από τις συνολικά πιο ολοκληρωμένες προτάσεις που προστέθηκαν τελευταία στην κατηγορία, βρίσκεται πλέον κοντά μας για μια μακράς διάρκειας δοκιμή που αναμένεται να επιβεβαιώσει την αρχική θετική εικόνα που σχηματίσαμε ήδη στη δοκιμή του. Ωστόσο, θέλουμε να διακρίνουμε εκ νέου το κορυφαίο ποιοτικό αποτύπωμα στην κλάση του, το χωροταξικό ταλέντο μεγαλύτερης κατηγορίας, το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο από τα υψηλά ράφια του ομίλου. Αρχικά, θα αρκεστούμε να εκφράσουμε τον θαυμασμό μας στην μπλε απόχρωση. Επόμενος στόχος να ρίξουμε την κατανάλωση όσο ο κινητήρας του “ανοίγει” γράφοντας km.

SUZUKI SWIFT 1.2 DUALJET 90 PS

Ήρθε στις 10 Μαΐου του 2019 με 5.663 km. Τώρα έχει 12.166 km. Κατανάλωση: 5,5 lt/100 km

Το κρύο επιτέλους επισκέφτηκε τη χώρα μας έστω και καθυστερημένα και το μικρό μας Suzuki δείχνει να προσαρμόζεται εύκολα στα νέα καιρικά δεδομένα χωρίς την παραμικρή αντίρρηση. Το σύστημα θέρμανσης δεν απαιτεί παρά λίγα λεπτά για να φτάσει η θερμοκρασία του εσωτερικού στο αναμενόμενο, ενώ το σημαντικό για το Swift, είναι πως δεν επιβαρύνεται η χαμηλή κατανάλωση ακόμη κι αν του ζητήσεις περισσότερα με το μοτέρ κρύο. Όσο κυλά ο χρόνος και ζούμε μαζί με το ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης εκτιμούμε ολοένα το χαμηλό απόβαρο της κατασκευής αλλά και τη φιλικότητα χρήσης η οποία δεν έχει μεταβληθεί σε σχέση με την αρχή. Τα ποδοστήρια, ο επιλογέας και τα τακτοποιημένα χειριστήρια στην καμπίνα παραμένουν στην εξαιρετική αρχική κατάσταση. Με τον καιρό μάλιστα συνηθίζεις και τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, η οποία βέβαια δεν επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την άνεση εντός των τειχών.

NISSAN QASHQAI 1.3 DIG-T 140 PS

Ήρθε στις 3 Σεπτεμβρίου του 2019 με 13.100 km. Τώρα έχει 18.011 km. Κατανάλωση: 7,2 lt/100 km

Τις ημέρες της ισχυρής νεροποντής στην Αττική όλοι μας ψάχναμε το κλειδί του επιτυχημένου SUV της Nissan προκειμένου να νιώσουμε ασφαλείς διασχίζοντας σε κάθε διαδρομή τα “ποτάμια” στα οποία είχαν μετατραπεί οι δρόμοι, κυρίως στα Βόρεια του Νομού. Το Qashqai αποδεικνύει καθημερινά όμως πως είναι φτιαγμένο για τα δύσκολα. Το εσωτερικό του εξακολουθεί να μην κάνει “τσικ”, παρότι για τις ανάγκες της φωτογράφισης του περιοδικού μας πολλές φορές το ψηλό Nissan χρειάστηκε να παριστάνει τον… κασκαντέρ σε ανώμαλα δύσβατα εδάφη, υποστηρίζοντας με ενδεδειγμένο τρόπο τις αυξημένες ανάγκες του φωτογράφου. Το κιβώτιο δεν έχει παρουσιάσει σημάδια σκληρότητας, παρά τη βάναυση χρήση από επίδοξους χρήστες που δίνουν μάχη με το χρόνο σε κάθε ομαδική εξόρμηση.

DS3 CROSSBACK 1.2 130 PS

Ήρθε στις 6 Σεπτεμβρίου του 2019 με 1.302 km. Τώρα έχει 4.802 km. Κατανάλωση: 7,1 lt/100 km

Δεν ξέρουμε τι γνώμη έχετε εσείς, αλλά εμείς δεν μπορούμε να μην υποκλιθούμε στο εξαιρετικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο του στιλάτου DS3 Crossback, το οποίο λύτρωσε το αριστερό μας πόδι από μια απίστευτη ταλαιπωρία στα πολύωρα μποτιλιαρίσματα που δημιουργήθηκαν την περίοδο των εορτών στις κύριες οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας. Και σαν να μην έφτανε αυτό, προσθέτουμε πως η ψυχική μας ηρεμία διατηρήθηκε ακέραια σε τέτοιες εκνευριστικές καταστάσεις, κυρίως λόγω του γαλήνιου στο μάτι εσωτερικού διάκοσμου του προσεγμένου γαλλικού crossover. Κατά τα άλλα, η ανάρτηση εξακολουθεί να κλέβει την παράσταση με την ομοιογένεια που προσφέρει, παρότι τελευταία τερματίσαμε κάποιες φορές τη διαδρομή της σε απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες. Οι μικρές εργονομικές ατασθαλίες εξακολουθούν να μας τη δίνουν, αλλά εμπρός στα (αισθητικά) κάλλη, τι είναι ο πόνος;

VW POLO 1.0 TSI 115 PS

Ήρθε στις 3 Νοεμβρίου του 2019 με 11.300 km. Τώρα έχει 11.701 km. Κατανάλωση: 7,6 lt/100 km

Ένα «δικό μας» Polo ήταν επιθυμία μηνών. Είχαμε συζητήσει στο γραφείο εδώ και αρκετό καιρό ότι θα ταίριαζε γάντι στις ανάγκες του περιοδικού, αλλά ταυτόχρονα φάνταζε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δοκιμαστεί σκληρά προκειμένου να αποδείξει -ή καλύτερα να υπερασπιστεί- τη φήμη του αξιόπιστου. Το μικρό VW αποτελεί -δικαίως- σημείο αναφοράς στην κατηγορία Β εδώ και δεκαετίες. Κάθε γενιά δείχνει να οριοθετεί τις εξελίξεις στην κλάση, ενώ δεν είναι ψέμα πως ενίοτε λοξοκοιτάζει σε άνεση και ποιότητα τον μεγαλύτερο αδελφό του, το Golf. Ευκαιρίας δοθείσης θα θέλαμε να διαπιστώσουμε πώς θα συμπεριφερθεί και ο 1.000άρης κινητήρας TSI (από τους ισχυρότερους στο λίτρο), αρχής γενομένης φυσικά από την κατανάλωση καυσίμου. Το Polo ήδη έδωσε ηχηρό «παρών» στο giant test των καλύτερων supermini στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, αποσπώντας μάλιστα την υψηλότερη διάκριση.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr