Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Live: Οδηγούμε στην Αττική το νέο Isuzu D-Max

Ελλάδα 3:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live: Οδηγούμε στην Αττική το νέο Isuzu D-Max

ΔΟΚΙΜΕΣ

Live: Οδηγούμε στην Αττική το νέο Isuzu D-Max

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το νέο Isuzu D-MAX ποντάρει στην αξιοπιστία, την αντοχή, την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, από έναν πλήρως επανασχεδιασμένο κινητήρα που πληροί τις προδιαγραφές Euro6b. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κάνουν πλέον την οδήγηση παιχνίδι.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας RZ4E-TC Hi-Power των 1,9 λίτρων και 164 ίππων που είναι εξοπλισμένος με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGS Turbo), ικανοποιεί τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές ρύπων Euro 6b χωρίς τη χρήση πρόσθετου AdBlue. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει πρακτικά επίπεδη ροπή για βελτιωμένη επιτάχυνση σε αυτοκινητόδρομους, γνήσια εκτός δρόμου συμπεριφορά και ελκτική δύναμη 3,5 τόνων.

Η λειτουργία Hill Start Assist (HSA) ενεργοποιείται αυτόματα σε κλίσεις για να εμποδίσει το D-MAX να κυλίσει όταν ξεκινά από στάση ενώ το Hill Descent Control (HDC) επιτρέπει μια ομαλή κατάβαση με απόλυτο έλεγχο της ταχύτητας.

Advertisement
Advertisement

Ο έξυπνος σχεδιασμός της καμπίνας επιτρέπει πολύ καλή ορατότητα ενώ συστήματα ασφαλείας όπως το Anti-lock Brake System (ABS), Electronic Brake force Distribution (EBD), Brake Assist (BA) καθώς και τα νέα προβολικά φωτιστικά σώματα, δουλεύουν ώστε να βοηθούν ενεργά τους οδηγούς να κρατούν πάντα τον έλεγχο.

Isuzu-D-Max-tsiro-640

Όταν αυτά συνδυαστούν με την στιβαρή, υψηλής ακαμψίας καμπίνα, το εμπρόσθιο τμήμα που απορροφά την ενέργεια, τις μπάρες που προστατεύουν από τις πλαϊνές συγκρούσεις, τους έξι αερόσακους και τις ζώνες με προεντατήρες και περιοριστές, τότε μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι ότι το D-MAX είναι φτιαγμένο δυνατότερο και ασφαλέστερο.

Advertisement

Η πρόσβαση στην καμπίνα γίνεται με άνεση χάρη στο μεγάλο άνοιγμα της πόρτας και το πλάτος του τόξου της. Προσφέρεται άπλετος χώρος για το κεφάλι και τα πόδια του κάθε επιβάτη που θα κάτσει στα επανασχεδιασμένα, ανατομικά καθίσματα του D-MAX.

Μια πληθώρα, έξυπνα τοποθετημένων αποθηκευτικών χώρων συμπληρώνουν το εσωτερικό ενισχύοντας την αίσθηση του καλού σχεδιασμού και της χρηστικότητας. Επιπλέον, τεχνολογικά χαρακτηριστικά όπως η είσοδος και η εκκίνηση χωρίς κλειδί, το ηχοσύστημα με 8 ηχεία, το σύστημα πλοήγησης, συντελούν στην ευχέρεια και ευκολία χρήσης. Το D-MAX προσφέρει όλα τα πολυτελή στοιχεία που περιμένει κανείς από ένα σύγχρονο όχημα.

Advertisement

Άνετο στο δρόμο σαν ένα τζιποειδές που μπορεί να ταξιδεύει και στην άσφαλτο και το κυριότερο, εργαλείο εκτός δρόμου με την ολοκληρωτική τετρακίνηση (με κοντά και αργό) να το μετατρέπει σε… κάβουρα ικανό να σκαρφαλώσει παντού. Τιμή από 30.000 ευρώ.

Isuzu-D-Max-inter-tsiro-640

 

Advertisement