LIVE από τη Ρώμη: Οδηγούμε το νέο Ssangyong Tivoli
ΔΟΚΙΜΕΣLIVE από τη Ρώμη: Οδηγούμε το νέο Ssangyong Tivoli
ΔΟΚΙΜΕΣΒρεθήκαμε στην πόλη Τίβολι, λίγο έξω από την Ρώμη, πόλη που επέλεξε η Ssangyong για να παρουσιάσει στους Δημοσιογράφους το νέο της μικρό crossover, το Tivoli. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ
Εκεί βρέθηκε και το NewsAuto.gr κάνοντας μάλιστα το πρώτο Test Drive, σε ένα αυτοκίνητο που –αν μη τι άλλο- μας ξάφνιασε ευχάριστα, τόσο από την ποιότητα κατασκευής του, όσο και από τον χαρακτήρα του.
WHAT CAR
Καταρχάς μιλάμε για ένα μικρό – έως μεσαίο Crossover. Για να καταλάβετε την κατηγορία στην οποία ανήκει, μεγάλος του εμπορικός αντίπαλος είναι το Suzuki Vitara.
Το μήκος του είναι φθάνει τα 4,2 m με τον χώρο των αποσκευών του είναι στην κορυφή της κατηγορίας με 423 lt (375 το Vitara), ενώ η πίσω σειρά των καθισμάτων θα αναδιπλώνεται πλήρως.
Άμεσα το Tivoli θα έρθει στη χώρα μας με τον 1.6 βενζίνης, με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κινητήρας που αποδίδει 128 PS. Μετά το καλοκαίρι θα προστεθεί στις επιλογές και ο 1.6lt diesel, αλλά και το 6-ταχυτο μηχανικό κιβώτιο. Οι εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς θα έχουν εκπομπές ρύπων 141-146 g/km με τον 1.6 βενζίνης και περίπου στα 110 g/km με τον 1.6 πετρελαίου. Το Tivoli αναμένεται να κυκλοφορήσει μελλοντικά και σε τετρακίνητη έκδοση.
Στο δρόμο το πρώτο 100% ευρωπαϊκό αυτοκίνητο των Κορεατών είναι καλύτερο από ότι το περιμέναμε. «Πατάει» καλά, η ανάρτηση είναι σταθερή απορροφώντας τις κακοτοπιές, ενώ και ο κινητήρας βενζίνης (αυτόν δοκιμάσαμε), αν και δε βάζει φωτιά στο δρόμο, είναι αξιόπιστος και δεν μας πρόδωσε εκεί που χρειαστήκαμε τη ροπή του. – περισσότερα οδηγικά όμως σύντομα στην πλήρη δοκιμή – Μείνετε συντονισμένοι.
Σημειώστε πως ο εξοπλισμός ασφαλείας του μικρού SUV είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει 7 αερόσακους (ανάμεσά τους και γονάτων οδηγού) αλλά και εξελιγμένες ζώνες ασφαλείας με διπλούς προεντατήρες.
Οι τιμές δε είναι ιδιαίτερα καλές – Μάθετέ τις ΕΔΩ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Engine | Petrol | Diesel | |||||||||
Driven Wheels | 2WD | AWD | 2WD | AWD | |||||||
Transmission | 6MT | 6AT | 6MT | 6AT | 6MT | 6AT | 6MT | 6AT | |||
Dimensions | Overall length | mm | 4,195 | 4,195 | |||||||
Overall width | mm | 1,795 | 1,795 | ||||||||
Overall height | mm | 1,590 (1,600 : with roof rack) | 1,590 (1,600 : with roof rack) | ||||||||
Wheelbase | mm | 2,600 | 2,600 | ||||||||
Tread | Front | mm | 1,555 | 1,555 | |||||||
Rear | mm | 1,555 | 1,555 | ||||||||
Overhang | Front | mm | 860 | 860 | |||||||
Rear | mm | 735 | 735 | ||||||||
Approach angle | degree | 20.5 | 20.5 | ||||||||
Departure angle | degree | 28.0 | 28.0 | ||||||||
Ramp angle | degree | 17.0 | 17.0 | ||||||||
Min. clearance | mm | 167 | 167 | ||||||||
Min. turning radius | m | 5.3 | 5.3 | ||||||||
Weight | Gross vehicle weight | kg | 1,810 | 1,900 | 1,920 | 2,010 | |||||
Kerb weight | kg | 1,270 | 1,300 | 1,370 | 1,400 | 1,355 | 1,390 | 1,455 | 1,490 | ||
Gross trailerweight | Braked | kg | 1,000 | 1,500 | |||||||
Unbraked | kg | 500 | 500 | ||||||||
Engine | Fuel | – | Petrol | Diesel | |||||||
Capacity | cc | 1,597 | 1,597 | ||||||||
Bore x stroke | mm | 76 x 88 | 76 x 88 | ||||||||
Compression ratio | – | 10.5 : 1 | 15.5 : 1 | ||||||||
Number of cylinders | – | 4 In-line | 4 In-line | ||||||||
Performance | Max. power | kW/rpm | 94.1 / 6,000 | 84.6 / 3,400~4,000 | |||||||
ps/rpm | 128 / 6,000 | 115 / 3,400~4,000 | |||||||||
Max. torque | Nm/rpm | 160 / 4,600 | 300 / 1,500~2,500 | ||||||||
kg.m/rpm | 16.3 / 4,600 | 30.6 / 1,500~2,500 | |||||||||
Max. speed | km/h | 181 | 175 | 181 | 175 | 175 | 172 | 175 | 172 | ||
FuelConsumption | CO2 (Combined) | g/km | 154 (149*) | 167 | 162(157*) | 176 | 113 (109*) | 146 | 123 (119*) | 156 | |
Combined | L/100km | 6.6 (6.4*) | 7.2 | 7.0(6.8*) | 7.6 | 4.3 (4.2*) | 5.5 | 4.7 (4.5*) | 5.9 | ||
Urban | L/100km | 8.6 (8.2*) | 9.8 | 9.1(8.6*) | 10.2 | 5.1 (4.8*) | 7.4 | 5.5 (5.1*) | 7.8 | ||
Extra urban | L/100km | 5.5 (5.4*) | 5.7 | 5.8(5.7*) | 6.1 | 3.9 (3.8*) | 4.5 | 4.2 (4.2*) | 4.9 |