Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από τη Ρώμη: Οδηγούμε το νέο Ssangyong Tivoli

Ελλάδα 8:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

LIVE από τη Ρώμη: Οδηγούμε το νέο Ssangyong Tivoli

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από τη Ρώμη: Οδηγούμε το νέο Ssangyong Tivoli

ΔΟΚΙΜΕΣ

Βρεθήκαμε στην πόλη Τίβολι, λίγο έξω από την Ρώμη, πόλη που επέλεξε η Ssangyong για να παρουσιάσει στους Δημοσιογράφους το νέο της μικρό crossover, το Tivoli. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

Advertisement
Advertisement

Εκεί βρέθηκε και το NewsAuto.gr κάνοντας μάλιστα το πρώτο Test Drive, σε ένα αυτοκίνητο που –αν μη τι άλλο- μας ξάφνιασε ευχάριστα, τόσο από την ποιότητα κατασκευής του, όσο και από τον χαρακτήρα του.

Καταρχάς μιλάμε για ένα μικρό – έως μεσαίο Crossover. Για να καταλάβετε την κατηγορία στην οποία ανήκει, μεγάλος του εμπορικός αντίπαλος είναι το Suzuki Vitara.

Το μήκος του είναι φθάνει τα 4,2 m με τον χώρο των αποσκευών του είναι στην κορυφή της κατηγορίας με 423 lt (375 το Vitara), ενώ η πίσω σειρά των καθισμάτων θα αναδιπλώνεται πλήρως.

Advertisement
Advertisement

Tivoli_eso
Άμεσα το Tivoli θα έρθει στη χώρα μας με τον 1.6 βενζίνης, με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κινητήρας που αποδίδει 128 PS. Μετά το καλοκαίρι θα προστεθεί στις επιλογές και ο 1.6lt diesel, αλλά και το 6-ταχυτο μηχανικό κιβώτιο. Οι εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς θα έχουν εκπομπές ρύπων 141-146 g/km με τον 1.6 βενζίνης και περίπου στα 110 g/km με τον 1.6 πετρελαίου. Το Tivoli αναμένεται να κυκλοφορήσει μελλοντικά και σε τετρακίνητη έκδοση.

Tivoli_piso

Στο δρόμο το πρώτο 100% ευρωπαϊκό αυτοκίνητο των Κορεατών είναι καλύτερο από ότι το περιμέναμε. «Πατάει» καλά, η ανάρτηση είναι σταθερή απορροφώντας τις κακοτοπιές, ενώ και ο κινητήρας βενζίνης (αυτόν δοκιμάσαμε), αν και δε βάζει φωτιά στο δρόμο, είναι αξιόπιστος και δεν μας πρόδωσε εκεί που χρειαστήκαμε τη ροπή του. – περισσότερα οδηγικά όμως σύντομα στην πλήρη δοκιμή – Μείνετε συντονισμένοι.

Advertisement

Σημειώστε πως ο εξοπλισμός ασφαλείας του μικρού SUV είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει 7 αερόσακους (ανάμεσά τους και γονάτων οδηγού) αλλά και εξελιγμένες ζώνες ασφαλείας με διπλούς προεντατήρες.

Οι τιμές δε είναι ιδιαίτερα καλές – Μάθετέ τις ΕΔΩ

Advertisement

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Engine Petrol Diesel
Driven Wheels 2WD AWD 2WD AWD
Transmission 6MT 6AT 6MT 6AT 6MT 6AT 6MT 6AT
Dimensions Overall length mm 4,195 4,195
Overall width mm 1,795 1,795
Overall height mm 1,590 (1,600 : with roof rack) 1,590 (1,600 : with roof rack)
Wheelbase mm 2,600 2,600
Tread Front mm 1,555 1,555
Rear mm 1,555 1,555
Overhang Front mm 860 860
Rear mm 735 735
Approach angle degree 20.5 20.5
Departure angle degree 28.0 28.0
Ramp angle degree 17.0 17.0
Min. clearance mm 167 167
Min. turning radius m 5.3 5.3
Weight Gross vehicle weight kg 1,810 1,900 1,920 2,010
Kerb weight kg 1,270 1,300 1,370 1,400 1,355 1,390 1,455 1,490
Gross trailerweight Braked kg 1,000 1,500
Unbraked kg 500 500
Engine Fuel Petrol Diesel
Capacity cc 1,597 1,597
Bore x stroke mm 76 x 88 76 x 88
Compression ratio 10.5 : 1 15.5 : 1
Number of cylinders 4 In-line 4 In-line
Performance Max. power kW/rpm 94.1 / 6,000 84.6 / 3,400~4,000
ps/rpm 128 / 6,000 115 / 3,400~4,000
Max. torque Nm/rpm 160 / 4,600 300 / 1,500~2,500
kg.m/rpm 16.3 / 4,600 30.6 / 1,500~2,500
Max. speed km/h 181 175 181 175 175 172 175 172
FuelConsumption CO2 (Combined) g/km 154 (149*) 167 162(157*) 176 113 (109*) 146 123 (119*) 156
Combined L/100km 6.6 (6.4*) 7.2 7.0(6.8*) 7.6 4.3 (4.2*) 5.5 4.7 (4.5*) 5.9
Urban L/100km 8.6 (8.2*) 9.8 9.1(8.6*) 10.2 5.1 (4.8*) 7.4 5.5 (5.1*) 7.8
Extra urban L/100km 5.5 (5.4*) 5.7 5.8(5.7*) 6.1 3.9 (3.8*) 4.5 4.2 (4.2*) 4.9