Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai i10

Ελλάδα 16:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai i10

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai i10

ΔΟΚΙΜΕΣ

«Αξία αυτοκινήτου κατηγορίας Β σε ένα πακέτο κατηγορίας Α». Με αυτή τη φράση συνοψίζουν στη Hyundai τα όσα προσφέρει η νέα γενιά του i10. Πράγματι, το νέο αυτοκίνητο πόλης της κορεάτικης μάρκας είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, σε βαθμό αισθητό έως εντυπωσιακό.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΣΑΡΔΗΝΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Ποιοτικότερο σε κατασκευή και κύλιση, με πλουσιότερους χώρους και αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης, το νέο i10 απέχει σημαντικά από το μοντέλο που αντικαθιστά και βάζει σε μπελάδες και σκέψεις τον ανταγωνισμό. Το μήκος έχει αυξηθεί στα 3,66 m, το πλάτος στο 1,66 m, ενώ με όγκο στα 252 lt. το πορτμπαγκάζ είναι κορυφαίο στην κατηγορία. Στη χώρα μας αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες, σε τιμές που δεν έχουν καθοριστεί ακόμη αλλά θα είναι υψηλότερες από το απερχόμενο μοντέλο.

Advertisement
Advertisement

Το μικρό της Hyundai είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης, της οικογένειας Kappa. Πρόκειται για τον 3κύλινδρο 1.0 με απόδοση 66 PS και τον 4κύλινδρο 1.2 με 87 PS. Το μοντέλο με τον μεγαλύτερο εκ των δύο κάτω από το καπό του αναμένεται να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον στην Ελλάδα, καθώς η διαφορά τιμής από τον μικρότερο 1.0 θα είναι λίγες εκατοντάδες ευρώ. Σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το i10 καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,9 lt/100 km και εκπέμπει στο περιβάλλον 114 g. CO2 ανά km.

Τόσο σε επαρχιακό δίκτυο όσο και στον αυτοκινητόδρομο, το i10 1.2 αφήνει άριστες εντυπώσεις με την οδική του συμπεριφορά. Πατάει με ασφάλεια στο δρόμο, διατηρεί την τροχιά του και θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Τα πλαστικά στην καμπίνα των επιβατών παραμένουν σκληρά, όμως η συναρμογή τους είναι καλή. Το ίδιο και η ηχομόνωση, καθώς ακόμη και με ταχύτητες άνω των 120 km/h ο θόρυβος που φθάνει στα αυτιά οδηγού και επιβατών δεν είναι ενοχλητικός.

Ο κινητήρας του 1 lt. διατίθεται και με το πακέτο Blue Drive (σύστημα start/stop, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, μικρότερο βάρος), όντας η μοναδική έκδοση χωρίς τέλη κυκλοφορίας (98 g/km). Το συγκεκριμένο μοντέλο θα εισαχθεί τελικά στην Ελλάδα, όπως και και η έκδοση με υγραέριο (LPG).

Advertisement

Θα οδηγήσουμε το i10 και στην έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα και θα επανέλθουμε με τις εντυπώσεις μας για ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει… γάντι στην ελληνική πραγματικότητα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.2)

Advertisement

Κινητήρας: 1.248 cc
Ισχύς: 87 PS στις 6.000 rpm
Ροπή: 12,2 kgm στις 4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 171 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 12,3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 4,9 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 114 g/km
Βάρος: 941 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.665/1.660/1.500 mm
Χώρος αποσκευών: 252 lt.
Τέλη κυκλοφορίας:  102,6 ευρώ
Τιμή: από 10.180€

Διαβάστε ΕΔΩ: οι τιμές του νέου i10 στην Ελλάδα

 

 

zp8497586rq
zp8497586rq
Advertisement