Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή: Νέο Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 48V Hybrid 150 PS

Ελλάδα 11:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμή: Νέο Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 48V Hybrid 150 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή: Νέο Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 48V Hybrid 150 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το νέο Hyundai Tucson βρίσκεται στα χέρια μας και μόλις από την entry-level έκδοση κινητήρα του δείχνει ότι αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές της κατηγορίας του.

Advertisement
Advertisement

Το ολοκαίνουργιο Hyundai Tucson έχει κάνει ένα τεράστιο άλμα ως προς την αισθητική και την τεχνολογία. Αναμφίβολα, το νέο Tucson δεν περνάει απαρατήρητο, αλλά η κορεάτικη φίρμα δεν μένει μόνο στο “φαίνεσθαι”. Εκτός από τις προηγμένες τεχνολογίες, με τις οποίες εξοπλίζεται, φέρει την παραδοσιακή πρακτικότητα, την αναβαθμισμένη ποιότητα και μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων, υπογραμμίζοντας τις φιλικές διαθέσεις που έχει η Hyundai απέναντι το περιβάλλον.

Η 4η γενιά του Hyundai Tucson έχει κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τον… καταιγισμό ερωτήσεων που δεχόμασταν ενώ κυκλοφορήσαμε εντός Αττικής με το δημοσιογραφικό μοντέλο.

Advertisement
Advertisement

Να θυμίσουμε ότι το 2004 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Hyundai Tucson και έχει ξεπεράσει τα 7 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, εκ των οποίων τα 1,4 εκατομμύρια πουλήθηκαν στη Γηραιά Ήπειρο. Αυτές οι τιμές κατέστησαν το Hyundai Tucson ως το best seller μοντέλο της μάρκας. Συνεπώς, η Hyundai στηρίζεται ιδιαίτερα πάνω στο όνομα “Tucson” και η νέα γενιά -είναι σχεδόν σίγουρο ότι – θα παίξει ψηλά στις πωλήσεις της κατηγορία της. Ο λόγος; Φυσικά η επαναστατική και χαρακτηριστική της εμφάνιση, η αναβαθμισμένη ποιότητα και η (υβριδική) τεχνολογία.

Εμφάνιση που μαγνητίζει
Το νέο Hyundai Tucson είναι το πρώτο SUV της φίρμας που εξελίχθηκε σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία “Sensuous Sportiness”
. Σκοπός της είναι να αναδείξει ξεχωριστές λεπτομέρειες στα μοντέλα της Hyundai, που υλοποιούνται με καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις. Πιο συγκεκριμένα, το εμπρός τμήμα του νέου Tucson εξασφαλίζει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση και είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί σε αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας.

Advertisement

Η μεγάλη γρίλια, η οποία καταλαμβάνει σχεδόν την μεγαλύτερη έκταση της επιβλητικής μάσκας διαθέτει τα “παραμετρικά κοσμήματα” (όπως τα ονομάζει η εταιρεία). Τα τελευταία κρύβουν με κομψό τρόπο τα φώτα ημέρας LED, δημιουργώντας ένα φουτουριστικό σύνολο κυρίως όταν αυτά ανάβουν. Εκτός όμως από τη μάσκα, δυναμικές γραμμές σχηματίζονται και σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου, ενώ οι θόλοι δεν ακολουθούν τον παραδοσιακό ημικύκλιο σχηματισμό, ταιριάζοντας αρμονικά με τους ξεχωριστούς τροχούς.

Advertisement

Στο πίσω τμήμα, η Hyundai συνεχίζει να εφαρμόζει τη μοντέρνα σχεδίαση, γι’ αυτό χρησιμοποιεί τα τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα και τις κρυφές παραμετρικές λεπτομέρειες, που συνεχίζουν τη λογική του σχεδιασμού. Στον προφυλακτήρα υπάρχουν επίσης περιμετρικές λεπτομέρειες με ένα ιδιαίτερα μοτίβα, τα οποία υπογράφουν τον χαρακτήρα του ξεχωριστού Tucson. Αξίζει να σημειωθεί η μικρή αεροτομή στο επάνω μέρος της 5ης πόρτας, η οποία εκτός από την αισθητική και αεροδυναμική πλευρά, αποτελεί και χώρο για να “κρυφτεί” ο υαλοκαθαριστήρας. Είναι και αυτό ένα “λιθαράκι” που μπαίνει για να μειωθεί η ο συντελεστής οπισθέλκουσας (0,315 Cd).

Advertisement

Πόσο έχει μεγαλώσει;
Το νέο Hyundai Tucson
έρχεται πολύ πιο δυναμικό, αλλά και μεγαλύτερο σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 20 mm (4,5 m), το πλάτος κατά 15 mm (1,86 m) και κατά 10 mm (2,68 m) το μεταξόνιο. Το τελευταίο είναι και ο σημαντικότερος λόγος που το νέο Tucson είναι το πιο ευρύχωρο από όλους τους προκατόχους του.

Μοντέρνο και ποιοτικό εσωτερικό
Μπαίνοντας όμως στο εκλεπτυσμένο εσωτερικό του νέου Hyundai Tucson
αντιλαμβάνεσαι αμέσως ότι η φίρμα έχει σαφώς αναβαθμίσει την ποιότητα, ενώ προσθέτει πόντους στην κομψότητα και τη νεανικότητα. Η Hyundai ονομάζει τον διάκοσμο “Interspace”, προωθώντας την πρακτικότητα και το πόσο φιλόξενο είναι το περιβάλλον. Η πρώτη ματιά του οδηγού, αφού καθίσει στην άνετη θέση πέφτει πάνω στο μοντέρνο τιμόνι, ενώ ακριβώς πίσω του υπάρχει η οθόνη 10,25 ιντσών που λειτουργεί ως πίνακας οργάνων και είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.

Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων αναδιαμορφώνεται ανάλογα με το 3 προφίλ οδήγησης (Eco, Normal και Sport) που θα επιλέξεις και παράλληλα υπάρχει δυνατότητα μια -εν μέρει- εξατομίκευσης ως προς τις πληροφορίες που θέλεις να έχεις πάντα σε πρώτο πλάνο. Στο κέντρο της κονσόλας ενσωματώνεται, σε μια piano black επιφάνεια, η multimedia οθόνη και ο κλιματισμός.

Περί οθόνης
Στην ακριβή έκδοση (Distinctive) διατίθεται η εκπληκτική οθόνη αφής 10,25 ιντσών
, ωστόσο σε όλες τις υπόλοιπες υπάρχει στάνταρ η εξίσου εξαιρετική 8 ιντσών Display Audio. Η τελευταία, την οποία είχαμε και στη διάθεση μας, φέρει μόνο δύο φυσικά περιστροφικά κουμπιά (τύπου ροδέλας), ενώ όλες οι υπόλοιπες επιλογές πραγματοποιούνται δια της επαφής, ακόμα και ο χειρισμός του κλιματισμού. Φυσικά σε όλες τις εκδόσεις προσφέρονται όλες οι τελευταίες δυνατότητες συνδεσιμότητας με smartphone, όπως είναι το Android Auto και το Apple CarPlay. Όσον αφορά το λογισμικό, η Hyundai δεν έχει αλλάξει κάτι στο λειτουργικό του infotainment, ώστε να παραμείνει σε οικείο “περιβάλλον” ο χρήστης.

Ευρύχωρο και “έξυπνα” συστήματα
Το εσωτερικό, όπως αναφέραμε και παραπάνω, είναι ευρύχωρο και φιλόξενο.
Μάλιστα, οι πίσω επιβάτες μπορούν να βολευτούν… σταυροπόδι, χάρη στα 26 mm επιπλέον που παρέχει η νέα γενιά Tucson. Επιπρόσθετα, με το Walk-in Device ο οδηγός μπορεί να μετακινήσει και να μεταβάλλει την κλίση της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού, για την εξυπηρέτηση τόσο όσων κάθονται μπροστά, όσο και αυτών στο πίσω κάθισμα, πατώντας απλά ένα κουμπί στα πλάγια του καθίσματος. Ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί από 3 έως 107 λίτρα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Γιατί δεν είμαστε πιο συγκεκριμένοι; Η κάθε έκδοση hybrid του νέου Tucson καταλαμβάνει και διαφορετικό όγκο στο πορτμπαγκάζ λόγω των μπαταριών, επομένως ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος διαφοροποιείται. Στην “δική” μας περίπτωση, το Tucson 1.6T 48V Hybrid έχει 577 λίτρα χώρο και όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν φτάνει τα 1.756 λίτρα. Ακόμα, το Remote Folding επιτρέπει επιπλέον στα καθίσματα να διπλώνουν εξ’ αποστάσεως. Οι διακόπτες αναδίπλωσης βρίσκονται στα πλάγια του πορτ-μπαγκάζ.

Κάτω από το καπό
Από πλευράς κινητήρων, οι μηχανικοί της Hyundai εξηλεκτρίσαν ολόκληρη τη μηχανική γκάμα προσφέροντας υβριδική τεχνολογία.
Όλα τα νέα Tucson φέρουν 1.600 κ.εκ κινητήρα είτε βενζίνης είτε diesel, ωστόσο προσφέρονται με 48V Hybrid και Full Hybrid έκδοση. Ξεκινάνε από 136 ίππους και φτάνουν στην κορυφή των 230 ίππων, ενώ μπορούν να συνδυαστούν είτε με το αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων iMT, είτε με το αυτόματο 7DCT. Ακόμα, υπάρχει προαιρετικά το σύστημα τετρακίνησης, εκτός από την “μικρότερη” βενζινοκίνητη έκδοση των 150 ίππων, η οποία προσφέρεται αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Το αυτοκίνητο δοκιμής εφοδιάζεται με τον βασικό 1.6 Τ-GDI Smartstream των 150 ίππων και 250 Nm ροπής, συνδυάζοντας την αποδοτική 48V υβριδική τεχνολογία. Παράλληλα, το “έξυπνο” χειροκίνητο κιβώτιο (iMT) της Hyundai ήταν μια έκπληξη. Το iMT λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρονικά και αποσυνδέει τον κινητήρα από το κιβώτιο μετά την απελευθέρωση του πεντάλ του γκαζιού από τον οδηγό καθώς και όταν οδηγεί με σταθερή ταχύτητα, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να «ρολάρει», μειώνοντας με αυτό τον τρόπο την κατανάλωση καυσίμου. Η επιλεγμένη σχέση παραμένει σε εμπλοκή ακόμη και με τον κινητήρα σβηστό. Μόλις ο οδηγός πιέσει είτε το πεντάλ του φρένου είτε του γκαζιού, τότε ο κινητήρας παίρνει ξανά μπροστά στην ίδια ταχύτητα χάρη στην εκκίνηση που παρέχεται από τη μίζα / γεννήτρια του Mild Hybrid Starter Generator (MHSG). Εάν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ του συμπλέκτη για να αλλάξει σχέση ή εάν η ταχύτητα του οχήματος είναι πολύ χαμηλή για την επιλεγμένη σχέση, τότε το κιβώτιο επανεκκινεί τον κινητήρα στο νεκρό.

Κατανάλωση και επιδόσεις
Αφήνοντας όμως τη λειτουργία του iMT, στην ουσία, η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 6,6 lt./100 km (WLTP). Σε πραγματικές συνθήκες και σε μεικτό κύκλο η κατανάλωση κυμαινόταν από 8,0 με 8,5 lt./100 km. Αυτή η τιμή αυξάνεται εύκολα εάν δεν είσαι ευγενικός με το δεξί πεντάλ, αλλά θα πρέπει να αναλογιστείτε ότι το αυτοκίνητο δοκιμής είχε μόλις 30 χιλιόμετρα όταν το παραλάβαμε. Αναφορικά με τους εκπεμπόμενους ρύπους CO2, στη συγκεκριμένη έκδοση είναι 150 g/km (WLTP). Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 10,3 sec, τιμή αρκετά λογική για ένα αυτοκίνητο βάρους 1.463 κιλών, αλλά η πραγματική αίσθηση είναι ένα ευχάριστο τράβηγμα μόλις από τις 1.500 rpm. Τέλος, η τελική ταχύτητα είναι 189 χλμ./ώρα.

Η εξέλιξη
Όταν ακούς ότι ένα αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί στην Ευρώπη και μάλιστα στην πιο απαιτητική πίστα αγώνων στον κόσμο, το Nurburgring, τότε καταλαβαίνεις ότι στον δρόμο θα σου προσφέρει τόσο την άνεση όσο και την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά εφόσον ο “πιλότος” το πιέσει λίγο παραπάνω. Γι’ αυτό και οι μηχανικοί της Hyundai αποφάσισαν να προσφέρουν στο καινούργιο Tucson δύο διαφορετικά συστήματα ανάρτησης, το ένα με ενεργά και το άλλο με συμβατικά αμορτισέρ για κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά. Τα συμβατικά αμορτισέρ χρησιμοποιούν μια νέα τεχνολογία βαλβίδων που προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και βαθμό απόσβεσης. Τα γόνατα MacPherson στον εμπρός άξονα και η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω εξασφαλίζουν εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και κρατήματος.

Οδηγώντας…
Η θέση οδήγησης βρίσκεται ψηλά
και παρά το γύρισμα του κλειδιού στη μίζα, η ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών και του κινητήρα είναι τόσο αθόρυβη, που -τολμώ να πω- ότι θυμίζει ενεργοποίηση αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η ποιοτικότατη κύλιση είναι κάτι που δεν κρύβεται μέσα στα πρώτα μέτρα και ήδη νιώθεις οικεία πίσω από το τιμόνι του νέου Tucson. Οδηγώντας, οι αλλαγές στην ταχύτητα μέσω του αναβαθμισμένου χειροκίνητου κιβωτίου γίνονται με ευκολία με τις σχέσεις να κουμπώνουν ικανοποιητικά.

Το 48βολτο σύστημα δεν κάνει αισθητή την παρουσία του, αλλά λειτουργεί διακριτικά για… καλούς σκοπούς. Ο οδηγός μπορεί ίσως να καταλάβει κάποιες φορές μια μικρή αντίσταση κατά την επιβράδυνση, γεγονός που δείχνει ότι το mild υβριδικό σύστημα βρίσκεται σε κατάστασης ανάκτησης ενέργειας, χωρίς όμως να ενοχλεί καθόλου. Η άνεση είναι δεδομένη, ενώ ανεπαίσθητοι αεροδυναμικοί θόρυβοι κάνουν την εμφάνιση τους, εφόσον κινείσαι πάνω από 100 χλμ./ώρα. Μπορεί να μην είχαμε στη διάθεση μας την τετρακίνητη έκδοση, αλλά ένα SUV -θεωρητικά- μπορεί να πατήσει και εκτός δρόμου. Το νέο Tucson έχει 170 mm απόσταση από το έδαφος, κάτι που το περιορίζει σε κάποιο βαθμό, γι’ αυτό και αποφύγαμε τις οποιεσδήποτε υπερβολές και γυρίσαμε ξανά στην άσφαλτο. Εκεί, η απορρόφηση των κακοτεχνιών των δρόμων από τους τροχούς, οφείλεται στην καλορυθμισμένη ανάρτηση.

Στο τέλος της ημέρας νιώθεις “γεμάτος” όταν κλείνεις την πόρτα και κλειδώνεις το νέο Hyundai Tucson, ενώ η τελευταία ματιά καθώς απομακρύνεσαι είναι σίγουρη. Τόσο η εξωτερική εμφάνιση όσο και το εκλεπτυσμένο εσωτερικό είναι δύο από τους βασικότερους λόγους που δεν θα σε κρατήσουν μακριά του για πολύ ώρα και είναι άλλωστε να δυνατά του χαρτιά. Η “μικρή” έκδοση είναι και αυτή που θα ενδιαφερθεί το μεγαλύτερο ποσοστό των υποψήφιων αγοραστών και αν δούνε αναλυτικά τον εξοπλισμό θα αντιληφθούν ότι δεν χρειάζονται κάτι παραπάνω. Για την εν λόγω έκδοση, η Hyundai ζητά 24.990 ευρώ και το “πακέτο” συνοδεύεται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, δωρεάν οδική βοήθεια και δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο.

Δείτε παρακάτω τα σημαντικότερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης του νέου Hyundai Tucson.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 150PS/ 5500 rpm
Ροπή: 250 Nm/ 1500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,3 sec
Τελική ταχύτητα: 189 km/h
Μέση κατανάλωση (lt./100 km): 6,6
Εκπομπές CO2: 150 gr/km (WLTP)
Τέλη κυκλοφορίας: 105 ευρώ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.500×1.865 x1.650mm
Μεταξόνιο: 2.680mm
Βάρος: 1.463 kg
Χώρος αποσκευών: 577 lt
Τιμή: Από 24.990 ευρώ

Τα σημαντικότερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης του νέου Hyundai Tucson

Το ολοκαίνουριο Tucson είναι εξοπλισμένο επίσης με το σύστημα Forward Collision Assist (FCA), το οποίο ειδοποιεί τον οδηγό ηχητικά για μια επικείμενη σύγκρουση με προπορευόμενα αυτοκίνητα, ποδήλατα ή πεζούς. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει τότε το σύστημα φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο για να αποφευχθεί ένα πιθανό ατύχημα. Για πρώτη φορά σε ένα Tucson, το σύστημα FCA περιλαμβάνει τη λειτουργία Junction Turning, η οποία διευρύνει την προστασία από συγκρούσεις σε διασταυρώσεις. Αυτή η λειτουργία ανιχνεύει τα επερχόμενα αυτοκίνητα από την αντίθετη πλευρά, όταν ο οδηγός στρίβει αριστερά σε μια διασταύρωση και εάν διαπιστωθεί μια πιθανή σύγκρουση ενεργοποιούνται αυτόματα τα φρένα για να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο.

Το Lane Follow Assist (LFA) διατηρεί το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας του. Χρησιμοποιώντας μια κάμερα στο εμπρός μέρος το σύστημα αναγνωρίζει την προβλεπόμενη λωρίδα και το LFA προχωρά σε μια διακριτική διορθωτική κίνηση στο σύστημα διεύθυνσης για να βοηθήσει στη διατήρηση της πορείας στο κέντρο της.

Η λειτουργία αυτή συνδυάζεται με την Lane Keeping Assist (LKA), η οποία αποτρέπει την ακούσια απόκλιση από την λωρίδα κυκλοφοράς ανιχνεύοντας τα άκρα του δρόμου καθώς και τις διαχωριστικές γραμμές.

Το Driver Attention Warning (DAW) είναι ένα σύστημα υποβοήθησης που ανιχνεύει τα σημάδια κόπωσης του οδηγού προκειμένου να αποτρέψει πιθανό ατύχημα. Λειτουργεί σε συνδυασμό με το Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα απομακρύνεται και δεν υπάρχει αντίδραση, για παράδειγμα στα φανάρια.

Το Highway Driving Assist (HDA) που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε ένα compact SUV καθιστά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο ασφαλέστερη και πιο άνετη. Το HDA ρυθμίζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και διατηρεί την απόσταση από τα άλλα προπορευόμενα οχήματα. Ένας ειδικός διακόπτης στο τιμόνι επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιεί το HDA με ένα μόνο κλικ.

Το HDA λειτουργεί σε συνδυασμό με το LFA και το Smart Cruise Control με βάση το σύστημα πλοήγησης (NSCC-C). Χάρη σε αυτή τη δυνατότητα, οι οδηγοί του νέου Tucson μπορούν να ρυθμίσουν την ταχύτητα χρησιμοποιώντας το SCC και στη συνέχεια, για μεγαλύτερη ασφάλεια και ευκολία, το NSCC-C είναι σε θέση να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος μπαίνοντας σε μια στροφή, με βάση τις τοπικές πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης. Έτσι, κατά την είσοδο στην στροφή μειώνει την ταχύτητα και κατά την έξοδο την επαναφέρει στο προκαθορισμένο όριο. Ένα ακόμη νέο χαρακτηριστικό είναι το Intelligent Speed Limit Assist (ISLA).

Εκτός από την απεικόνιση των ορίων ταχύτητας στην οθόνη AVN, το ISLA προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του νέου Tucson, ώστε οι οδηγοί να μην υπερβαίνουν το όριο. Για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια, το ολοκαίνουριο Tucson έχει εξοπλιστεί με μια σειρά από λειτουργίες που βελτιώνουν την ορατότητα στο δρόμο, όπως η υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης τυφλών σημείων (BCA). Εκτός από οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις αυτό το σύστημα εφαρμόζει πλέον πέδηση διαφορικού για να αποτρέψει τη σύγκρουση του αυτοκινήτου με άλλα οχήματα κατά την αλλαγή λωρίδας. Αυτή η λειτουργία χρησιμοποιεί την εμπρός κάμερα και τα ραντάρ στις πίσω γωνίες για τον υπολογισμό της θέσης και της ταχύτητας των οχημάτων στο πλάι ή στα τυφλά σημεία του οχήματος.

Το BCA είναι εξοπλισμένο με το σύστημα αποφυγής Rear Cross-traffic Collision Assist. Κατά την έξοδο, το RCCA προειδοποιεί τον οδηγό για την προσέγγιση ενός οχήματος στο πίσω μέρος και εάν είναι απαραίτητο επεμβαίνει στα φρένα για την αποφυγή σύγκρουσης.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto