Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή: Mitsubishi L200 Black Edition

Ελλάδα 10:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμή: Mitsubishi L200 Black Edition

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή: Mitsubishi L200 Black Edition

ΔΟΚΙΜΕΣ

Το ιαπωνικό ελαφρύ ανοιχτό φορτηγό δείχνει τη… σκοτεινή πλευρά του. Με το μαύρο χρώμα να κυριαρχεί μέσα και έξω, να τονίζει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, αλλά και το πιο stylish και άνετο εσωτερικό του, με πολλές τεχνολογικές εφαρμογές.

Advertisement
Advertisement

Στην έκδοση Black το Mitsubishi L200, επιβεβαιώνει πως δεν είναι ένα συνηθισμένο Pick-Up.

Εργαλείο δουλειάς για την Ελλάδα. Όχημα ελεύθερου χρόνου για την υπόλοιπη Ευρώπη, το L200 ισορροπεί ανάμεσα σε δύο κόσμους.

Οπτικά ξεχωρίζει χάρη στο μαύρο χρώμα στη μάσκα «Dynamic Shield», τα πλαϊνά σκαλοπάτια, τα καλύμματα των καθρεπτών, τον πίσω προφυλακτήρα, τα φανάρια και τις χειρολαβές. Από πλευράς εξοπλισμού ανεβαίνει πάνω από την έκδοση Instyle με επιπλέον μαύρο δερμάτινο σαλόνι και τιμόνι/ επιλογέα ταχυτήτων/ χειρόφρενο με πορτοκαλί ραφές. Η Black Edition προσφέρεται και με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτό της δοκιμής μας.

Advertisement
Advertisement

Τα pick up (ελαφρά ανοιχτά φορτηγά) απευθύνονται (στη χώρα μας) σε συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες και κυρίως στους αγρότες. Έτσι οφείλουν να μπορούν  να μεταφέρουν αντικείμενα, να αντέχουν στη σκληρή χρήση, να έχουν αξιοπιστία, πρακτικότητα, ευχρηστία για να κάνουν καλύτερη την επαγγελματική καθημερινότητα. Παράλληλα πρέπει να μπορούν να μεταφέρουν (άνετα και ξεκούραστα) οικογένεια ή φίλους και κάποιες φορές τον εξοπλισμό των hobbies ή άλλων δραστηριοτήτων. Η περίπτωση του νέου Mitsubishi L200, είναι αυτή που καλύπτει όλα τα παραπάνω. Στην έκτη γενιά του, έρχεται να ενδυναμώσει τη θέση του στην αγορά με νέο σχήμα και τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικές εφαρμογές.

Με το βλέμμα στα SUV

Advertisement

Σχεδιαστικά, οι επιρροές από τα SUV της Mitsubishi είναι φανερές. Δείτε το εμπρός μέρος, που έχει στοιχεία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Dynamic Shield, που τα συναντά κανείς στα Eclipse Cross και Outlander PHEV, όπως τη μάσκα και τις χρωμιωμένες επιφάνειες. Από εκεί και πέρα, το νέο L200, είναι διαφορετικό, σημαντικά πιο ελαφρύ σε σχέση με το παρελθόν -από 1.895 έως και 2.035 κιλά, ανάλογα με την έκδοση και τον τύπο του αμαξώματος. Όπου «τύπος αμαξώματος», στα ανοιχτά φορτηγά μιλάμε για τις εκδόσεις Club Cab (μιάμιση καμπίνα με ωφέλιμο μήκος καρότσας 1,85 m) και Double Cab (διπλή καμπίνα με μήκος καρότσας 1,52 m), όλες με σύστημα τετρακίνησης, ωφέλιμο φορτίο 1.035 κιλών και συνολικό μήκος αμαξώματος που ξεπερνά τα 5,30 μέτρα. Τόσο η καρότσα του L200 Club Cab, όσο και εκείνη του L200 Double Cab έχει βάθος 475 mm και μέγιστο πλάτος 1,47 m.

Η άνεση έχει τον πρώτο λόγο

Advertisement

Το εσωτερικό του νέου L200 έχει αλλάξει πολύ από το 1979. Φυσικά δεν θα βρείτε το μονοκόματο πάγκο-κάθισμα αλλά ένα εσωτερικό από επιβατικό Mitsubishi ή καλύτερα από τα Sport Utility Vehicle της εταιρίας. Φυσικά υπάρχει μία κεντρική οθόνη αφής 7,0 ιντσών στην κονσόλα, αλλά και πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης: λειτουργία πολλαπλών προβολών με πανοραμική εικόνα 360⁰, σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, προειδοποίησης διασταύρωσης στην οπισθοπορεία και αποφυγής ακούσιας επιτάχυνσης. Mία μικρότερη ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών, βρίσκεται στο κέντρο του πίνακα οργάνων, ανάμεσα σε στροφόμετρο και ταχύμετρο, προβάλλοντας πολλές πληροφορίες και ενδείξεις, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που σχετίζονται με το σύστημα μετάδοσης  και τις επιλογές της τετρακίνησης.

Η Black Edition, είναι διαθέσιμο το Super Select 4WD-II ( με 2H, 4H, 4HLc και 4LLc, με κεντρικό διαφορικό Torsen, δυνατότητα κλειδώματος του πίσω διαφορικού και τέσσερα προγράμματα με «έτοιμη» χαρτογράφηση για την κίνηση σε διαφορετικού τύπου επιφάνειες εκτός δρόμου (Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock). Μαζί με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, υπάρχει και το σύστημα ελέγχου της ταχύτητας του οχήματος σε κατηφόρα (Hill Descent Control). Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να μην χρησιμοποιεί το πεντάλ του φρένου σε δρόμους ή… πλαγιές με έντονη κλίση.

Diesel 150 ίππων

Advertisement

Το… μαύρο L200 έχει και αυτό τον νέο πετρελαιοκινητήρα των 2.200 cc (για την ακρίβεια, 2.268 cc) με απόδοση 150 ίππων και ροπή 400 Nm. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας, διαθέτει πληθώρα αντιρρυπαντικών τεχνολογιών και είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές Euro 6d. Η Mitsubishi διατήρησε τις αναρτήσεις της προηγούμενης γενιάς (γόνατα Mac Pherson με ελατήρια μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας με φύλλα σούστας πίσω) με αρκετές βελτιώσεις στις ρυθμίσεις, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο αριθμός των φύλλων σούστας – από πέντε σε έξι.

Οδηγήστε όπου εσείς θέλετε

Είπαμε πως τα καθίσματα και το εσωτερικό έχουν την εικόνα από τα SUV της εταιρίας αλλά δεν είναι ακριβώς τα ίδια. Είναι άνετα, καλαίσθητα, αλλά θα τα θέλαμε να υποστηρίζουν λίγο περισσότερο το σώμα. Βέβαια έχουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα: Παραμένουν άνετα ακόμη και μετά από κίνηση σε κακό χωματόδρομο ή και  μονοπάτι. Δεν είναι πολλαπλώς ρυθμιζόμενα αλλά δεν κουράζουν. Στο ταξίδι στην άσφαλτο, οι ταλαντώσεις από την ανάρτηση, και ειδικά πίσω, είναι περιορισμένες -τόσο που σχεδόν ξεχάσαμε τα φύλλα σούστας. Μειωμένος είναι και ο θόρυβος, τόσο από τον κινητήρα, όσο και από τον δρόμο.

Πάνω από όλα δεν συμπεριφέρεται σαν φορτηγό, δεν σας έχει σε ενγρήγορση για να προσέχετε τα φρένα (λόγω βάρους ή την αδράνεια στις στροφές) και συμπεριφέρεται σαν επιβατικό (με λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις) Μόλις περάσετε στον… κακό το δρόμο εκεί το L200 Black Edition βγάζει το μαύρο ένδυμα και φοράει την… φόρμα εργασίας.

Τότε καταλαβαίνετε γιατί η ανάρτηση έμεινε στα φύλλα σούστας. Ιδιαίτερα με λίγο φορτίο (ή και καθόλου) εσείς αποφασίζετε που θα κινηθείτε και το ανοιχτό ημιφορτηγό της Mitsubishi θα σα πάει. Επιλέξτε το τερέν και η τετρακίνηση… καθαρίζει στα δύσκολα κομμάτια και εμπόδια. Εκείνο μπορεί να… βρωμίσει και να μπει στην λάσπη και στην σκόνη αλλά εσείς θα μείνετε καθαροί.

Συμπέρασμα

Η τετρακίνηση, η εμφάνιση, η οικονομία, η άνεση και οι σύγχρονες τεχνολογίες κάνουν το L200 να ξεχωρίζει στην έκτη γενιά του. Και ως Black Edition ακόμα περισσότερο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Mitsubishi L200 Double Cab Black Edition
Κινητήρας Πετρελαίου: 2.268 cc
Ισχύς: 150 PS/ 3.500 rpm
Ροπή: 400 Nm/4.000 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 174 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 9,5 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 254 gr/km
Βάρος: 1.990 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 5.225/1.815/1.780 mm
Μεταξόνιο: 3.000 mm
Χώρος φόρτωσης
Μήκος: 1.520 mm
Πλάτος:1.470 mm
Πλάτος – θόλοι: 1.085 mm
Ύψος: 475 mm
Κατώφλι φόρτωσης: 850 mm
Τιμή: από 28.200 ευρώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Διάκριση για το Mitsubishi L200
Νέες εκδόσεις για το Mitsubishi L200
Πώς η… Mitsubishi διέλυσε δίκτυο εμπορίας και διακίνησης ναρκωτικών