Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Lancia Ypsilon Elefantino

Ελλάδα 9:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το Lancia Ypsilon Elefantino

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Lancia Ypsilon Elefantino

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η πρόταση της Lancia στα αυτοκίνητα πόλης δικαιούται το χαρακτηρισμό «αντισυμβατική», καθώς δεν ποντάρει ούτε στους χώρους, ούτε στη χαμηλή τιμή. Το Ypsilon έχει ως δυνατό σημείο την εμφάνιση και τη διαφορετικότητα, απέναντι στα mainstream μοντέλα της κατηγορίας.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ (twitter.com/bitsi74)

Η έκδοση Elefantino καθιστά το μικρό της Lancia ακόμη πιο ξεχωριστό. Το ελεφαντάκι χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από την ιταλική μάρκα το 1953 και στη συνέχεια από το 1997 έως το 2003, καταγράφοντας περισσότερες από 320.000 πωλήσεις. Το ιδιαίτερο – τυρκουάζ – χρώμα, η πίσω πόρτα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση, το λογότυπο Elefantino στο πίσω μέρος, οι διακοσμητικές λωρίδες στους εξωτερικούς καθρέφτες συνδυάζονται με τη νέα επένδυση του εσωτερικού, τις ραφές στο χρώμα του αμαξώματος, το δερμάτινο τιμόνι και τα διακοσμητικά χρωμίου στο ταμπλό.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας έφερε τον 1.3 diesel με τα 95 PS, ενώ διαθέσιμος στην έκδοση Elefantino είναι και ο 1.2 βενζίνης (69 PS). Αμφότεροι συνδυάζονται με χειροκίνητο 5τάχυτο κιβώτιο. Ο πετρελαιοκινητήρας ακούγεται στο ρελαντί, δεν ενοχλεί όμως με το θόρυβο που παράγει και όταν οι στροφές ανεβαίνουν. Προσφέρει οικονομικές μετακινήσεις ακόμη και μέσα στην πόλη, με την ένδειξη στο trip computer να μην ξεπερνά σε κανένα σημείο τα 6 lt/100 km.

Advertisement
Advertisement

Συνολικά, το Ypsilon είναι ιδιαίτερα φιλικό για καθημερινή χρήση καθώς και η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με γνώμονα την άνεση. Είναι ευέλικτο και το ξεχωριστό του στιλ «μηδενίζει» για ορισμένους τους σχετικά περιορισμένους χώρους. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που έχει ιδιαίτερη απήχηση στο γυναικείο κοινό.

Η Lancia «φορτώνει» την έκδοση Elefantino με αρκετά στοιχεία εξοπλισμού, όπως 4 αερόσακους, κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδίου, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, πίσω αεροτομή και τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες. Η τιμή του συγκεκριμένου Ypsilon με τον 1.3 JTD ορίζεται στα 15.388 ευρώ, όμως με το όφελος της απόσυρσης και την έκπτωση της αντιπροσωπείας υποχωρεί στα 13.428 ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.3 MultiJet II)

Advertisement

Κινητήρας: 1.248 cc
Ισχύς: 95 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 20,4 kgm στις 1.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 183 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 11,4 sec
Μεικτή κατανάλωση: 3,8 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 99 g/km
Βάρος: 1.050 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.842/1.676/1.520 mm
Χώρος αποσκευών: 245 lt.
Τέλη κυκλοφορίας:
Τιμή: Από 13.428 ευρώ (με απόσυρση)

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil