Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε: Renault Captur 1.2 TCe 120 PS

Ελλάδα 23:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε: Renault Captur 1.2 TCe 120 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε: Renault Captur 1.2 TCe 120 PS

ΔΟΚΙΜΕΣ

To Renault Captur, το best-seller μικρό SUV της Ευρώπης, ανανεώθηκε πρόσφατα και εμείς δοκιμάζουμε την ισχυρότερη διαθέσιμη έκδοσή του, αυτή με τον 1.200άρη turbo κινητήρα βενζίνης των 120 ίππων. ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Το ανανεωμένο Renault Captur φιλοδοξεί να συνεχίσει την κορυφαία πορεία του προ-ανανέωσης μοντέλου στην πλέον αναπτυσσόμενη κατηγορία αυτοκινήτων, αυτή των μικρών SUV. Το γαλλικό μοντέλο ιδίως το τελευταίο διάστημα έχει να αντιμετωπίσει έναν συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό και για να το καταφέρει αυτό, κατά την ανανέωσή του η Renault ενίσχυσε αρκετά στοιχεία της εμφάνισης και του εσωτερικού του – όπως είχαμε σημειώσει στην πριν λίγο διάστημα δοκιμή της diesel έκδοσής του. Πλέον, επανερχόμαστε στο δημοφιλές μικρό SUV με τη δοκιμή της κορυφαίας σε απόδοση βενζινοκίνητης έκδοσής του, αυτή με τον 1.200άρη TCe κινητήρα των 120 ίππων (διαθέσιμος και ο 0,9 TCe των 90 ίππων).

Η Renault προσφέρει το Captur με τον κινητήρα 1.2 TCe 120 PS και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων αποκλειστικά και μόνο στην κορυφαία και πλούσια εξοπλιστική έκδοση Dynamic, η οποία μεταξύ άλλων διαθέτει στάνταρ στοιχεία όπως ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, εμπρός-πίσω LED προβολείς και LED φώτα ημέρας, όλο το ηλεκτρικό πακέτο, αυτόματο κλιματισμό, Σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών και πλοήγηση, συρόμενο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα κ.α. Το κόστος είναι 18.890 ευρώ.

Captur 640a (3)

Advertisement
Advertisement

Μοντέρνα εμφάνιση-Καλύτερη απτή ποιότητα στο εσωτερικό

Στο αισθητικό κομμάτι, η πρόσφατη ανανέωση του Captur τόνισε την έτσι κι αλλιώς μοντέρνα εμφάνισή του, αφού το αμάξωμα απέκτησε ένα πιο πολυτελές εμπρόσθιο μέρος με νέας σχεδίασης LED φώτα ημέρας και περισσότερο χρώμιο, ενώ αντίστοιχη αναβάθμιση είχαμε και στο πίσω μέρος. Στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται και οι αρκετοί συνδυασμοί χρωμάτων σε αμάξωμα-οροφή, με τις διαστάσεις βέβαια να παραμένουν όσο compact απαιτείται από ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας (μήκος: 4.122 χλστ.).

Captur 640a (4)

Advertisement

Στο εσωτερικό του Captur η πρόσφατη ανανέωση τόνισε κυρίως την απτή ποιότητα, αφού έχει γίνει χρήση μαλακού και αφρώδους στην υφή υλικού στο ταμπλό για πρώτη φορά στην πορεία του μοντέλου. Το φινίρισμα και η συναρμογή ικανοποιούν, αν και δεν λείπουν κάποιοι μικροτριγμοί κατά το πέρασμα από κακοτεχνίες της ασφάλτου. Από την άλλη, εκεί όπου ξεχωρίζει το Captur είναι στην πρακτικότητα που προσφέρει λόγω των πολλών έξυπνων λύσεων που διαθέτει, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουμε το συρόμενο κατά 160 χλστ. πίσω κάθισμα, το πολύ μεγάλο συρόμενο ντουλαπάκι του συνοδηγού, αλλά και τις εύκολα αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις των καθισμάτων. Οι χώροι είναι πολύ καλοί για 4 ενήλικες επιβάτες και το πορτ-μπαγκάζ μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας (όγκος από 377 έως 455 λίτρα, ανάλογα με τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος).

Πολιτισμένος και «σβέλτος» 1.200άρης

Advertisement

Ο 4κύλινδρος 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας της Renault στην έκδοσή του με τα 120 άλογα ισχύος  τοποθετείται στο Captur όπως και στο Clio, επιδεικνύοντας αρκετά θετικά χαρακτηριστικά. Είναι άκρως πολιτισμένος σε λειτουργία, χωρίς κενά στην απόδοσή του και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα). Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται είναι 6τάχυτο μηχανικό, με σχετικά σφιχτή κλιμάκωση και καλή αίσθηση κατά το κούμπωμα των σχέσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Renault προσφέρει και για το μοτέρ αυτό την επιλογή του set-up «Eco» (αλλάζει τη χαρτογράφηση του κινητήρα και την απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού, θέτει σε πιο οικονομική λειτουργία το air condition/θέρμανση), ώστε να μειωθούν οι απαιτήσεις του σε καύσιμο. Με το πάτημα του σχετικού διακόπτη γίνεται άμεσα αντιληπτή η διαφορά στην απόκριση του κινητήρα σε σχέση με την «κανονική» του λειτουργία, από την άλλη όμως μειώνεται και η συνολικά «τσιμπημένη» κατανάλωση. Εμείς, με αρκετή χρήση του «Eco» καταγράψαμε σε πόλη και εθνική μέση τιμή 7,9 λτ./100 χλμ.

Captur 640a (6)

Άνετο και ευχάριστο στο δρόμο

Advertisement

Το Renault Captur στο δρόμο δίνει έμφαση στην παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης από τη μαλακά ρυθμισμένη ανάρτησή του, που του επιτρέπει να διαχειριστεί χωρίς πρόβλημα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Αντίστοιχα σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης. Στην εθνική, το Captur διατηρεί τη σταθερότητά του, ενώ στις στροφές, παρά τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος, το γαλλικό SUV παραμένει ουδέτερο στις αντιδράσεις του. Το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ βολεύοντας και τους χειρισμούς εντός πόλεως, ενώ τα φρένα σε κάθε περίπτωση ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους.

Captur 640

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.197 cc
Ισχύς: 120 PS/5.000 rpm
Ροπή: 20.9 kgm/2.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9.9 sec
Τελική ταχύτητα: 182 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5.5 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 125 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 150 €
Βάρος: 1.270 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.122/1.778/1.556 mm
Μεταξόνιο: 2.606 mm
Χώρος αποσκευών: 377-455 lt
Τιμή: 18.890 ευρώ

Η δοκιμη εγινε με καυσιμα ελιν
Elin logo copy1