Menu
Live Κίνηση | Τεχνικά Χαρακτηριστικά Choice | Τιμές Καυσίμων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Toyota Aygo

  • newsautoteam

Με μικρές αισθητικές αλλαγές και αναβαθμισμένο μοτέρ, το Toyota Aygo είναι και πάλι έτοιμο για την αρένα των πωλήσεων στα μοντέλα πόλης. Δοκιμάζουμε την έκδοσή του με το αυτόματο κιβώτιο.

Κώστας Φούζας ([email protected])

Η 2η γενιά του Aygo λανσαρίστηκε το 2014 και σήμερα, τέσσερα χρόνια μετά, υποδεχόμαστε την ανανεωμένη έκδοση του. Με τις αλλαγές που πραγματοποίησαν οι Ιάπωνες φιλοδοξούν να κρατήσουν τα υψηλά μερίδια που καταγράφει το μοντέλο στην ευρωπαϊκή αγορά και κατ’ επέκταση στην ελληνική, όπου το Aygo αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα πόλης.

Με μικρές σχεδιαστικές αλλαγές

Το ιαπωνικό μίνι μοντέλο διαθέτει ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο τμήμα: Η 3D σχεδίαση συνοδεύεται από νέα LED φώτα ημέρας και διαφορετική μάσκα. Ανάλογες διαφορές έχουμε και στο πίσω μέρος. Η φρεσκαρισμένη αισθητική συμπληρώνεται από τις νέες ζάντες αλουμινίου, τα δύο νέα χρώματα που προστίθενται στην παλέτα και φυσικά από τις πολλές επιλογές εξατομίκευσης στις εκδόσεις «x-play». Στο εσωτερικό, η εικόνα παραμένει αμετάβλητη σε γενικές γραμμές, με τις ψηφιακές ενδείξεις του πίνακα οργάνων να έχουν επανασχεδιαστεί. Επίσης, το σύστημα πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό περιλαμβάνει νέα οθόνη αφής 7 ιντσών με περισσότερες εφαρμογές. Παράλληλα, στον προαιρετικό εξοπλισμό του ανανεωμένου Aygo συμπεριλαμβάνεται το σύστημα Toyota Safety Sense που βρίσκουμε στον βασικό εξοπλισμό των μεγαλύτερων μοντέλων της γκάμας. Το συγκεκριμένο περιλαμβάνει: προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, υποβοήθηση φρένων πριν τη σύγκρουση, αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και άλλα.

AYGO_Blue_039

AYGO_Blue_035

Βελτιωμένο σε οδική συμπεριφορά

Στο τεχνικό κομμάτι τώρα, οι μηχανικοί της Toyota έχουν τοποθετήσει νέες επενδύσεις για καλύτερη ηχομόνωση σε πολλά τμήματα του αμαξώματος, με αποτέλεσμα -σε συνδυασμό και με το νέο set up της ανάρτησης- το ανανεωμένο Aygo να προσφέρει καλύτερα επίπεδα άνεσης. Κάτω από το καπό βρίσκουμε τη νέα γενιά του χιλιάρη VVT-I κινητήρα της Toyota, τεχνολογίας Euro 6.2. Το μηχανικό αυτό σύνολο έχει αναβαθμιστεί προσφέροντας ακόμη περισσότερη δύναμη, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση (στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο που δοκιμάσαμε η μέση τιμή που πήραμε ήταν λίγο πάνω από τα 5,0 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες).

AYGO_Blue_037

Στο δρόμο το ανανεωμένο Aygo διατηρεί την ευελιξία και τον αστικό του χαρακτήρα, όντας συνολικά βελτιωμένο. Κερδίζει πόντους στην άνεση, ενώ θετικά σχόλια αποσπούν και οι νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης που δίνουν καλύτερη αίσθηση στον οδηγό. To αυτόματο κιβώτιο των 5 σχέσεων θα ικανοποιήσει τον οδηγό με την αποτελεσματικότητά του, παρόλο που θα θέλαμε γρηγορότερες αλλαγές (τα εργοστασιακά νούμερα των επιδόσεων δείχνουν ότι η εν λόγω έκδοση είναι πιο αργή στο 0-100 km/h κατά 1,4 δευτερόλεπτα σε σχέση με αυτήν με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων).

AYGO_White_020

Συνολικά, το ιαπωνικό αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο στις αστικές μετακινήσεις, οι οποίες αποτελούν το πεδίο δράσης του. Η τιμή της έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο x-shift, στο εξοπλιστικό πακέτο x-play touch, ανέρχεται στα 12.480 και περιλαμβάνει ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού. Σημειώστε, δε, πως το μοντέλο συνοδεύεται από 6ετή εργοστασιακή εγγύηση.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 998 κ.εκ.
Ισχύς: 72 PS/6.000 rpm
Ροπή: 9,48 kgm/4.400 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 15,2 sec
Τελική ταχύτητα: 160 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5.4 l/100 km (μέση δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 95 gr/km
Βάρος: 905 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.465/1.615/1.460mm
Μεταξόνιο: 2.340 mm
Χώρος αποσκευών: 168 lt
Τιμή Αygo με αυτόματο κιβώτιο x-shift: Aπό 12.480 ευρώ

Η δοκιμη εγινε με καυσιμα ελιν

Elin logo copy1