Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

RENAULT_2023

Renault: Με τεχνολογία αιχμής στη σύγχρονη εποχή

  • newsautoteam

Η προηγμένη τεχνολογία αποτελεί δεύτερη φύση για την Renault. Μια εταιρία που μας έχει συνηθίσει σε εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις, κάτι που επιβεβαιώνουν βέβαια και τα νέα Arkana και Austral.

Τα συστήματα MULTI-SENSE και 4CONTROL Advanced συμβάλλουν στην πλήρη εξατομίκευση της εμπειρίας οδήγησης του ολοκαίνουργιου Renault Austral, προσφέροντας μια διασκεδαστική και πιο αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία.

Η τεχνολογία MULTI-SENSE Advanced περιλαμβάνει τρία προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης: Eco, Comfort και Sport. Ένα τέταρτο πρόγραμμα (Perso) προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα ελεύθερης διαμόρφωσης σε κάθε ρύθμιση. Το Extended Grip Pack περιλαμβάνει δύο επιπλέον προγράμματα: ‘Snow’ και ‘All roads’.

Ο οδηγός μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να αλλάξει το πρόγραμμα οδήγησης, είτε χειροκίνητα, είτε μέσω φωνητικής εντολής στο Google Assistant. Το νέο Renault Austral διαθέτει επίσης μια ολοκαίνουργια λειτουργία πρόληψης που βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης, καθώς προτείνει αυτόματα τη μετάβαση σε λειτουργία Eco.

Το νέο Renault Austral εγκαινιάζει την εφαρμογή του συστήματος τετραδιεύθυνσης 3ης γενιάς της Renault, που έχει υποστεί συνεχείς βελτιώσεις τα τελευταία 15 χρόνια: πρόκειται για το 4CONTROL Advanced. Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο παρόμοιο σύστημα στην κατηγορία του, το συγκεκριμένο εξασφαλίζει στο Austral ένα αναβαθμισμένο επίπεδο άνεσης, αυξημένη ευελιξία και απαράμιλλη απόδοση.

Με την προσθήκη ενός μηχανισμού ενεργοποίησης στον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, η γωνία κλίσης των πίσω τροχών είναι πλέον 5°, γεγονός που εγγυάται έναν πολύ μικρότερο κύκλο στροφής σε σύγκριση με ένα κανονικό αυτοκίνητο πόλης (10,1 μέτρα). Χάρη στη συνεργασία των συστημάτων MULTI-SENSE και 4CONTROL Advanced, υπάρχουν τώρα 13 επιλογές ρύθμισης σε αντίθεση με τις τρεις που υπήρχαν μέχρι σήμερα.
Το νέο Austral διαθέτει 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), τα οποία μπορούν να ομαδοποιηθούν σε τρείς κατηγορίες: οδήγηση, στάθμευση και ασφάλεια.

Αυτά περιλαμβάνουν: το Head Up Display νέας γενιάς, το Active Driver Assist, για αυτονομία κίνησης επιπέδου 2 που συνδυάζει το Adaptive Cruise Control με τη λειτουργία Stop & Go, το σύστημα Lane Centering, τα δεδομένα του GPS και τη χαρτογράφηση, ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να προσαρμόζει αυτόματα την πορεία του σε κάθε διαδρομή, κάμερα 3D 360°, αυτοματοποιημένη υποβοήθηση στάθμευσης, προειδοποίηση τυφλού σημείου (Blind Spot Warning) και αποφυγή εκτροπής από τη λωρίδα (Lane Departure Prevention) στη φάση του προσπεράσματος, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης κατά την πορεία με όπισθεν (Rear Automatic Emergency Braking), ειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert), καθώς και σύστημα προηγμένου φωτισμού Matrix LED Vision, αλλά και σύστημα ασφαλούς εξόδου επιβατών (Occupant Safe Exit).

Το Austral εγγυάται επίσης το ιδανικότερο επίπεδο σε ό,τι αφορά στην προστασία των επιβατών καθώς και των υπολοίπων χρηστών του δρόμου, χάρη στην γκάμα των αναβαθμισμένων συστημάτων παθητικής ασφαλείας.
Τα τυπικά χαρακτηριστικά ασφαλείας έχουν βελτιωθεί και ένας νέος αερόσακος έχει προστεθεί μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού για την αποφυγή τραυματισμού των κεφαλιών τους, σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
Το νέο Austral E-TECH Hybrid διαθέτει ειδική πρόσβαση στο χώρο των μπαταριών και κωδικό QR, ώστε να βοηθήσει τις ομάδες διάσωσης να παρέχουν γρήγορη και αποτελεσματική βοήθεια στους εγκλωβισμένους επιβάτες, σε περίπτωση ατυχήματος.

Η οθόνη OpenR είναι το στολίδι στο εσωτερικό του Austral, καθώς διαθέτει αρκετή τεχνολογία ώστε να μπορεί να δεχθεί οποιεσδήποτε μελλοντικές ενημερώσεις του OpenR Link, διασφαλίζοντας παράλληλα μια ομαλή και ουσιαστική εμπειρία που έχει σχεδιαστεί για να εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου. Το σύστημα, που συνδέεται με το cloud, λαμβάνει αυτόματες ενημερώσεις μέσω της τεχνολογίας Firmware Over-The-Air (FOTA).

Το σύστημα πολυμέσων OpenR Link ενσωματώνει τις καλύτερες υπηρεσίες και εφαρμογές της Google: Google Maps για πλοήγηση, Google Assistant για βοήθεια hands-free και Google Play για τη λήψη εφαρμογών. Όπως και σε ένα smartphone, το OpenR Link προσφέρει διαισθητικό χειρισμό και είναι ιδιαίτερα εύκολο στην εξατομίκευσή του.

Η τεχνητή νοημοσύνη του και τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) που χρησιμοποιούν δεδομένα χαρτών με βάση το cloud, συμβάλλουν στην εξασφάλιση μεγαλύτερης άνεσης κατά την οδήγηση. Το Austral κάνει επίσης τη ζωή των χρηστών του ακόμα πιο εύκολη χάρη στις νέες δικτυωμένες υπηρεσίες συντήρησης.

Συνδεδεμένο με την πλατφόρμα My Renault, παρέχει πρακτικές λύσεις για τον εξ αποστάσεως έλεγχό του και την καθοδήγηση. Τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επαγγελματίες ιδιοκτήτες, έχουν στη διάθεσή τους μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών μέσω των οποίων παρέχεται η δυνατότητα του εξ αποστάσεως ελέγχου ορισμένων λειτουργιών και συγκεκριμένων δεδομένων του αυτοκινήτου.

Εκτός από το τεχνολογικό θαύμα που ακούει στο όνομα Austral υπάρχει φυσικά και το επίσης πλούσια καταρτισμένο τεχνολογικά Arkana. Η εξελιγμένη και πατενταρισμένη από τη Renault Engineering τεχνολογία E-TECH Hybrid, συνδυάζει τη λειτουργία δύο ηλεκτροκινητήρων, ένα πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως 1,6 λίτρων.

Στην τεχνολογία E-TECH Plug-in Hybrid, η μπαταρία διαθέτει αυξημένη χωρητικότητα ώστε να εξασφαλίζει μέγιστη χρήση της ηλεκτροκίνησης, σε καθημερινή βάση. Η υβριδική τεχνολογία της Renault επιτυγχάνει έως και 80% ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη και έως 40% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης. Έως και 65 χλμ. αυτονομίας, αμιγώς ηλεκτροκίνητα, σε αστικό περιβάλλον, με μέγιστη ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα, με τον υβριδικό κινητήρα E-TECH Plug-in.

Ανακαλύψτε εδώ την “ψαγμένη” τεχνολογία της Renault:

https://www.renault.com.gr/discover/E-TECH.html

Η τεχνολογία Renault E-TECH προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκινητήρα: αθόρυβη εκκίνηση και ανάκτηση ενεργείας της μπαταρίας κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, για οδηγική απόλαυση και μέγιστη οικονομία. Το νέο Arkana διατίθεται σε μία νέα υβριδική έκδοση με τον κινητήρα E-TECH των 140 ίππων και μπαταρία 1.2 kWh (230V). Τη γκάμα συμπληρώνει και μία ακόμα έκδοση με μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe των 140 και 160 ίππων.

Υπάρχουν φυσικά και τα τεχνολογικά προηγμένα Clio και Captur τα οποία προσφέρονται και σε έκδοση με κινητήρα E-TECH Hybrid, (το Captur προσφέρεται και σε έκδοση E-TECH Plug-In Hybrid). Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει εξαιρετικό βαθμό απόκρισης, χάρη στην μπαταρία των 1.2 kWh, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 140 ίππων. Αμφότερα εξασφαλίζουν μια ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία, σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Παράλληλα, το μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα κίνησης, συνδυάζεται με τον βενζινοκινητήρα 1.3 TCe, καθιστώντας τη γκάμα του Captur ως την πιο πλήρη και εξηλεκτρισμένη της κατηγορίας. Τι άλλο να ζητήσει αλήθεια κανείς; Η Renault διαθέτει την πιο σύγχρονη αλλά και την πιο αποδοτική υβριδική τεχνολογία, η οποία προσαρμόζεται ιδανικά στις εκάστοτε συνθήκες, υπηρετώντας πρωτίστως τον άνθρωπο…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέο Renault Austral, το υποβραχιόνιο που κάνει τη διαφορά (+video)
Η καινοτομία κυλά στις φλέβες του νέου Renault Arkana
Renault Austral: Με σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto