Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT-DACIA-LPG

Renault Group LPG: Οικονομία και σιγουριά με το υγραέριο

Ελλάδα 20:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Group LPG: Οικονομία και σιγουριά με το υγραέριο

RENAULT-DACIA-LPG

Renault Group LPG: Οικονομία και σιγουριά με το υγραέριο

RENAULT-DACIA-LPG

Η Renault και η Dacia προσφέρουν στον Έλληνα καταναλωτή μία μεγάλη γκάμα μοντέλων με LPG και τιμές αγοράς που ουσιαστικά κάνουν δώρο την εργοστασιακή εγκατάσταση του διπλού καυσίμου.

Advertisement
Advertisement

Οι μέρες που ζούμε και οι πρωτοφανείς αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων έχουν δημιουργήσει ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον στην αγορά αυτοκινήτου. Μία νέα κατάσταση, όπου η οικονομία στο καύσιμο και στα λειτουργικά έξοδα αποτελεί την μεγαλύτερη προτεραιότητα για τον καταναλωτή ο οποίος θέλει να επιβαρύνει με την κίνηση του αυτοκινήτου του όσο γίνεται λιγότερο τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Απέναντι σε αυτή την κατάσταση έρχεται να σταθεί του group Renault το οποίο προσφέρει στην αγορά μία ιδιαίτερα πρόσφορη και εύκολη λύση για την μείωση των εξόδων σε καύσιμα έως και 60%. Και όλα αυτά χωρίς να υπάρχουν διαφοροποιήσεις στα αυτοκίνητά της αλλά και χωρίς υστέρηση στην απόδοση.

Με παράδοση που ξεπερνά την δεκαετία, η Renaultκαι η Dacia συνεχίζουν να εξελίσσουν την τεχνολογία χρήσης διπλού καυσίμου, δηλαδή βενζίνης και υγραερίου. Μία λύση η οποία έχει πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα, χωρίς μάλιστα να απαιτεί κάποια ιδιαίτερη προσαρμογή ή αλλαγή στις καθημερινές συνήθειες του οδηγού.

Advertisement
Advertisement

Το σημαντικό στην περίπτωση του Renault Group είναι ότι η εγκατάσταση γίνεται στο εργοστάσιο. Αυτό σημαίνει ότι όλο το πακέτο είναι χτισμένο με τα υψηλότερα στάνταρ, τόσο σε ότι αφορά την δεξαμενή για το υγραέριο όσο και όλο το σύστημα μεταφοράς του καυσίμου.

Η εργοστασιακή εγκατάσταση εξασφαλίζει απροβλημάτιστη λειτουργία και κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης ενώ διασφαλίζει και την αντοχή του συστήματος για πολλά χιλιόμετρα.

Advertisement

Παράλληλα καλύπτεται με τις εγγυήσεις που δίνει το εργοστάσιο και που αφορούν όλο το αυτοκίνητο, μαζί και το σύστημα υγραεριοκίνησης.

Advertisement

Ένα ακόμα βασικό στοιχείο των υλοποιήσεων των Renault και Dacia είναι ότι ο κινητήρας που χρησιμοποιούν έχει δεχθεί αρκετές βελτιώσεις και αλλαγές, έτσι ώστε να μπορεί να καταναλώνει και τα δύο καύσιμα χωρίς προβλήματα στην αξιοπιστία ή την αντοχή του. Η βελτιστοποίηση της λειτουργίας του εξασφαλίζει την μακροχρόνια αντοχή του αλλά και την ακόμα καλύτερη οικονομία σε καύσιμο.

Ενώ παράλληλα κάνει τον κινητήρα να αποδίδει ιδανικά και στα δύο καύσιμα, χωρίς ο οδηγός να αντιλαμβάνεται την μεταφορά από το ένα στο άλλο και δίχως να υστερεί σε απόδοση μεταξύ των δύο διαφορετικών καυσίμων. Χάρη στις χαμηλές τιμές εκπομπών CO2 όλα τα μοντέλα LPG και των δύο εταιριών δεν πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας ενώ μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα στον Δακτύλιο της Αθήνας.

Advertisement

Η χρήση του LPG είναι πλέον μία καθημερινότητα για την χώρα μας, καθώς πλέον υπάρχουν εκατοντάδες σημεία ανεφοδιασμού σε όλη την Ελλάδα. Το καύσιμο είναι ιδιαίτερα ασφαλές και αρκετά πιο καθαρό στην καύση του, κάτι που επιδρά και στην αξιοπιστία του κινητήρα, ο οποίος δεν έχει τα κατάλοιπα καύσης που αφήνει η βενζίνη.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι παραμένει με διαφορά φθηνότερο από την βενζίνη και το diesel, κάτι που σημαίνει σημαντική οικονομία από την χρήση του αυτοκινήτου, ιδίως σε όσους κάνουν μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων ανά έτος. Το όφελος σε χρήματα μπορεί να ξεπεράσει και τα 1.000 ευρώ για ένα Renault Clio LPG σε μία τυπική χρήση των 15.000 χιλιομέτρων ετησίως.

Ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό της τεχνολογίας των RenaultDacia είναι το γεγονός ότι χάρη στην χρήση δύο καυσίμων και δύο διαφορετικών δεξαμενών, μπορούν να έχουν αυτονομία που ξεπερνά κατά πολύ τα 1.000 χιλιόμετρα, φθάνοντας και πάνω από 1.500 χιλιόμετρα στα μοντέλα της Dacia.

Tα αυτοκίνητα του γκρουπ που χρησιμοποιούν διπλό καύσιμο είναι το δημοφιλές best-seller Renault Clio, το μοναδικό Renault Captur, το πολύ ικανό Dacia Duster καθώς και τα εξαιρετικά valuie for money Dacia Sandero Stepway και Sandero Streetway. Όλα εφοδιάζονται με τον εξελιγμένο τρικύλινδρο κινητήρα των 100 ίππων με την ροπή των 170 Νm, με εξαιρετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και πολιτισμένη λειτουργία η οποία περνά απαρατήρητη από τον οδηγό.

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η πιο σημαντική παράμετρος. Ότι όλα τα αυτοκίνητα με LPG πωλούνται χωρίς σημαντική οικονομική επιβάρυνση, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι αποτελούν μία δωρεάν παροχή της Renault στους πελάτες της. Δημιουργώντας έτσι μία ιδανική συνθήκη και την απόλυτη επιλογή για όσους αναζητούν σήμερα την πιο ολοκληρωμένη επιλογή για οικονομία σε καύσιμο και λειτουργικά έξοδα από το αυτοκίνητό τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 100 PS LPG
Δοκιμή: Renault Clio 1.0 TCe LPG
Συγκριτική δοκιμή: Renault Captur 1.0 TCe LPG vs Skoda Kamiq 1.0 G-TEC